Ilmeisesti sain eilen vastarin jotenkin resetoitua, kun ei ollut yhteyksiä lähettimeen.
Uudelleen bindaus ja yhteydet pelaa.
Värkkäilin virtamittarin noparin ja vastarin väliseen punaiseen johtoon.
- Servo ja Ajovalot irroitettuna, eteen/taaksepäin ajelua: Jännite 5.012V Virta 20mA (ei vaihtelua)
- Servo irti ja Ajovalot kiinni, eteen/taaksepäin ajelua: Jännite 5.003V Virta 115mA (ei vaihtelua
- Servo ja Ajovalot kiinni, eteen/taaksepäin ajelua: Jännite 4.8-5V Virta 117mA-500mA (Servon keskittelystä johtuvaa vaihtelua. ESC saattaa välillä heittää yhden piippauksen)
- Servo ja Ajovalot kiinni, ratin kääntelyä: Jännite 2.5-5V Virta 117mA-2774mA (ei meinaa jaksaa kääntää, melko pian vastari tilttaa ja radioyhteys poikki, ESC piippaa sekunnin välein. Virtanapin OFF->ON käyttö palauttaa radioyhteyden)
Keskimäärin jännite kääntelyssä oli 3.3-5V, mutta alimmillaan Fluken muisti nappas 2.5V
Ajovalot alkaa vilkkuun kun mennään alle 3 voltin.
Paljonko servot yleensä haukkaa virtaa ? riippuu tietenkin tuhannesta eri asiasta...
Parkettia vasten paikoillaan jaksaa kääntää renkaita vain muutaman asteen, keula irti maasta kääntyilee mutta vaivalloisesti. Oikealle kääntyy enemmän ja huomattavasti tehokkaammin. Vivusto ei kyllä pane yhtään hanttiin.
Pitää ilmeisesti kokeilla uudella servolla. Saksan nahkahousua täytyy lähestyä takuuasioissa, jos sais lähetettyä pelkän servon, eikä tarttis koko autoa rahtailla maiden välillä....