Hei,
luin keskusteluja joissa vuoroin haukutaan mad forcea ja vuoroin kehutaan maasta taivaaseen. Onko kyoshon monsterit todellakin niin huonoja kuin jotkut väittävät vai ovatko ne jotka haukkuvat kyoshoja vain niin kokeneita harrastajia että kyosho ei kelpaa?
Itselläni on yksi kyoshon pureten alpha ep josta vasta nyt viidentenä vuotena hajosi ensimmäiset osat. Joten itse olen ollut tyytyväinen kyoshoon. Keväällä olisi uuden auton hankinta tulossa kuvioihin joten mietin onko tuleva auto kyosho vai jokin muu, esim. Hpi.
Ei Kyoshossa merkkinä ole mitään vikaa, mutta Kyoshon RTR-autoissa on käytetty joitain hieman ärsyttäviä ratkaisuja jotka pakottavat kuskin käymään varaosakaupoilla tai sijoittamaan puolitoistakertaisesti auton hankintahinnan verran viritysosiin jolloin auto vastaa alunperin suunnilleen samanhintaista muiden merkkien vastaavaa autoa.
Oikeissa käsissä Mad Force Cruiser on varmasti ihan passeli auto, kunhan on valmis elämään sen kanssa että moottoria vaihtaessa joudut ostamaan joko kalliilla samanlaisen "halpismoottorin" tai sitten moottoripukit ja alkukäyrän uuden "standardin" moottorin kanssa.
- Hount
jos haluat hyvän crossarin niin hommaa Kyosho inferno neo race spec.
Ketjun aloittaja kysyy Mad Force Cruiserista ja ehdotat Buggyä? hmm... ja "hyvä krossari" voidaan ymmärtää nyt väärin kun ehdotat Kyoshon kilpamallista karsittua halpaversiota. Tuo Infero Neo Race Spec on mihin tahansa hyvään krossariin verrattuna ihan hirveää RTR-kuraa jonka kruunaa ensimmäisenä päivänä kulunut säkillinen vara & viriosia. Kyosholta löytyy myös ne hyvät krossarit jotka eivät kanna "Neo" nimeä.
- Hount