Kirjoittaja Aihe: Dunetoberfest ala Finland  (Luettu 15939 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #60 : 10.04.12 - klo: 13.03 »
Joo, puuharyhmä pitää olla ja pääpiirteiden kollektiivinen päätös sekä työnjako. Tosin jos sinne tulee vaan 10 ihmistä tai vähemmän niin sit ei kannata järjestää mitään erikseen. Sit se olis vaan tavallinen bashauspäivä. Joku muu kuin minä voi ottaa myös vetovastuuta ja voihan se paikka olla jossain muuallakin, tää paikka on vaan ainoo mitä mä tiedän missä maanomistaja on suopea ajatukselle. Varmasti muitakin paikkoja on.

Erittäin kiinnostuneet, ilmotelkaa itestänne tänne jotta saadaan vähän käsitystä montako ihmistä paikalle saapuisi rälläämään. Jos vaan EHKÄ VOIS kiinnostaa niin sit ei tartte ilmotella.
« Viimeksi muokattu: 10.04.12 - klo: 13.08 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa rampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #61 : 10.04.12 - klo: 13.29 »
Johonkin vois kerätä listaa, kuka on oikeasti tulossa bashaamaan ja kuka tulee mukaan järjestämään. Itse voin olla mukana auttamassa jos tapahtuma kasvaa tarpeeksi. Mukana olen ainakin itse tapahtumassa, näine omine aikarajoituksineen! Eli olen käytettävissä tästäpäivästä toukokuunloppuun ja siitä 2-3 viikon päästä seuraavaksi!!!
« Viimeksi muokattu: 10.04.12 - klo: 13.34 kirjoittanut rampa »
HPI Baja 5b SS 30,5cc rear VRC, levyjarrut.
HPI Baja 5t 29cc dominator v1, levyjarrut.

Poissa Racinwhitbaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #62 : 10.04.12 - klo: 16.55 »
Ehdottomasti mukana ainakin yhden pirssin voimin!
MCD RRV4 30,5cc ProStock, Jofer, Samba, Savöx  Futaba4PL Baja 5Bss & 5Tss29cc

Poissa Ukko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #63 : 10.04.12 - klo: 19.52 »
Todella mahtavaa jos tälläinen tapahtuma Suomeen saadaan! Ja syvä kumarrus niille jotka jaksavat tapahtumaa järjestää.

Itsellä alkaa tulla kiire, jos haluan auton saada priima kuntoon tuohon mennessä. Uusi HPI Baja 5B SS odottaa kyllä tallissa kokoamista, mutta ajattelin sitten kuitenkin hankkia toisen auton ja myydä uuden Bajan pois. Mun jatkuvan jahkaamisen takia jää pian vuoden paras tapahtuma väliin  :embarrassed:.
Mugen 1/8 MBX6E (Tekin RX8), HPI Savage Flux XL (Xerun 150A), Traxxas Summit (Xerun 150A)

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #64 : 11.04.12 - klo: 08.45 »
Joo, tuli tossa pari ideaa vielä lisää mitä muutakin vois ottaa ohjelmaan. Mutta oikeesti kiinnostuneiden määrä on niin pieni toistaseks että tän perusteella en ala järkkäämään vielä mitään.

Nyt olis 4 ilmoittautunutta mutta pitää olla selkeesti enemmän. Jos kiinnostuneita on alle 20 niin tää jää sitten vaan palstaporinaksi.
Just joo.

Poissa Sammy__80__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #65 : 11.04.12 - klo: 08.56 »
kiinnostusta kyllä löytyy mutta oulusta kun oon niin toi matka on pelkälle viikolopulle melkosuolanen

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #66 : 11.04.12 - klo: 09.09 »
Joo, mä tiedän että matka on suolanen. Mutta kun tästä asiasta vaan puhuttiin ja kukaan ei alkanut puuhaamaan mitään niin mä vaan päätin tarttua tähän ja tehdä jotain.

Jos tälläsen tapahtuman paikkaa aletaan kauheesti vatvomaan niin se ei vaan tuu etenemään mihinkään koska kaikki haluaa että se on itseä lähellä. Paikat missä tällasii juttuja on mahdollista järjestää ei nyt niin montaa ole johtuen siitä että nää vehkeet tuottaa melua ja saastetta. Ne ei saa maanomistajien silmissä sympatiota ja kuten jokainen rassiaan ajanut tietää että aina niitä asiasta ärsyyntyneitä tulee soittamaan suutaan.

Joten tää pelimahdollisuus on nyt avattu ainakin Klaukkalan suhteen ja käyn joka tapauksessa tapaamassa tuota maanomistajaa koska aion ainakin itse mennä ajamaan tuolle kuopalle usein. Jos tapahtumasta ei tule mitään niin kunhan lupa heltiää niin multa voi privalla kysellä osoitetta. Tää siksi että olis ihan kiva jos ei yksin tarttis ajella. Mutt privaa vasta sen jälkeen kun ilmoitan täällä asian olevan ookoo.
Just joo.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #67 : 11.04.12 - klo: 15.34 »
Tulisin ittekin kyllä ajamaan muttakun on vaan toi pelkkä nitro.  :cry:
Mutta kattoon kyllä tuun jos saadaan järjestettyä.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Sammy__80__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #68 : 11.04.12 - klo: 18.22 »
Jos saadaan viikonloppu / päivät lyötyä lukkoon hyvissä ajoin niin oulusta varmaan tulisi 3 jantteria bajoillaan mukaan muttä tämä vielä iso ehkä!

Poissa ana100

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #69 : 11.04.12 - klo: 18.40 »
missä päin te ajatte tän tapahtuman ??
E-Savage, E-firestorm, Baja 5t, TLR 2.0 sc

Poissa Racinwhitbaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #70 : 12.04.12 - klo: 03.00 »
Joten tää pelimahdollisuus on nyt avattu ainakin Klaukkalan suhteen
N.40km Hesasta pohjoseen
MCD RRV4 30,5cc ProStock, Jofer, Samba, Savöx  Futaba4PL Baja 5Bss & 5Tss29cc

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #71 : 12.04.12 - klo: 20.58 »
Kävin tänään testaamassa Bajaa tolla kuopalla ja soitin omistajan paikalle. Hieno yllätys oli sen lisäksi että siellä saa ajaa niin se, että äänenvaimenninta EI TARVITSE!!! Aika hieno juttu, varsikin kun toi mun vessa on ihan h.lvetin pahaääninen. Luntakaan ei ollut jäljellä kuin vaan vähän ja tilaa suditteluun on suunnilleen 300m x 300m jossa voi paahtaa ilman änkkäriä. Jos sovittujen rajojen ulkopuuolelle menee ajamaan niin sitten pitää olla änkkä.
« Viimeksi muokattu: 12.04.12 - klo: 21.03 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #72 : 12.04.12 - klo: 21.08 »
PRKL !!! Nyt on kyllä pakko ostaa ne pirun laparenkaatkin vielä. Jä änkän siirsin myös samantien hyllylle  :grin:
« Viimeksi muokattu: 12.04.12 - klo: 21.14 kirjoittanut JariV »
Just joo.

juhamatti

  • Vieras
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #73 : 12.04.12 - klo: 21.10 »
Kuulostaa hyvältä.
Nyt jos lotossa voittaisi, niin paikallehan tulisi olutteltta, ja vartaassa paistettua possua, pidettäisi oikeat kemut ja nautittaisi elämästä :azn:
Mutta tuo ajopaikka ja lupapolitiikka kuulosto hjuvalta Jari.
Missä päin tarkalleen tuo paikka on?
Stadiin jos ei olisi kauhea matka, niin yöpaikkakin saattaisi järjestyä..

juhamatti

  • Vieras
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #74 : 12.04.12 - klo: 21.14 »
PRKL !!! Nyt on kyllä pakko ostaa ne pirun laparenkaatkin vielä.

Mikolta linnasta saisit valmiiksi asennettua, kohtuu hintaan.
http://www.hobbylinna.com/mounted-sand-buster-paddle-tire-compound-p-14912.html

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #75 : 12.04.12 - klo: 21.19 »
Amerikkalasta saa tohon hintaan myös etukumit vanteineen mukaan.
Just joo.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #76 : 13.04.12 - klo: 16.04 »
Tossa 360 astetta videokuvaa tästä paikasta. Kaikki videolla näkyvä on sallittua ajoaluetta ja vieressä olevan korkean hiekkakasan takana on melkein samanverran vielä lisää. Ei ihan yhtä paljon mutta paljon tilaa siltikin. Tämä on se alue missä saa ajaa ilman äänenvaimentimia. Lisäalueet sitten vielä tämän aluuen toisessa päässä missä änkkäri täytyy olla kiinni.

On siis jyrkkää rinnettä, loivaa rinnettä, hyppyjä loivina ja jyrkkinä, tasasta, melkein pystysuoraa hiekkaseinää, kattilanseinäkohtia. Kun vaan osaa ajaa kattilaseiniä niin onhan PRKL makeeta.
« Viimeksi muokattu: 30.03.13 - klo: 17.29 kirjoittanut JariV »
Just joo.

juhamatti

  • Vieras
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #77 : 13.04.12 - klo: 16.15 »
Deam, tuo ois täydellinen paikka...

Poissa Racinwhitbaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #78 : 14.04.12 - klo: 18.17 »
Hyvältä näyttää ja siel sellanen hillclimb mesta mikä erottelee autot & kuskit taatusti toisistan!
Kumma jos ei porukkaa oo tulos tarpeeks mukaan...
MCD RRV4 30,5cc ProStock, Jofer, Samba, Savöx  Futaba4PL Baja 5Bss & 5Tss29cc

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #79 : 14.04.12 - klo: 18.41 »
Kumma se on. Neljä ehdottoman kiinnostunutta ja neljä ehkää. Näillä näkymin en tule tätä järjestämään. 20 varmaa tulijaa on minimi mulle jotta jaksan innostua asian vaatimalla tavalla. Itse tulen pärtsäämään tuolla tänä kesänä aina kun huvittaa. Ja ne laparenkaatkin tuli ostettua vihdoin viimein  :laugh:
Just joo.

Poissa BeAsT

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #80 : 14.04.12 - klo: 21.45 »
mä ainakin mielelläni tulen myös mukaan olikos tää vlopulle suunniteltu? heinä kuu ois kesä lomaa...
EX Biabi Baja 5sc Räpelletty BZM  pro mx 50cc

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #81 : 14.04.12 - klo: 22.01 »
Kesä-Heinäkuun taitteeseen osuva viikonloppu.
Just joo.

Poissa rampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #82 : 16.04.12 - klo: 21.53 »
Oliko jossain joku virallinen ilmoittautumis threadi? No itse edelleen mukana!!! Nyt 1:1 kalusto päivitetty muotoon matkailuauto 1989 Hymermobil 644 fiat 2,5TD
HPI Baja 5b SS 30,5cc rear VRC, levyjarrut.
HPI Baja 5t 29cc dominator v1, levyjarrut.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Dunetoberfest ala Finland
« Vastaus #83 : 17.04.12 - klo: 06.47 »
Ei oo mitään erillistä ilmottautumispaikkaa. Tämä keskustelupolku saa toimittaa tuota virkaa. Mutta yhtäkään kiinnostunutta ei ole tullut lisää joten taitaa tämä tapahtuma jäädä vaan keskustelun asteelle. Alle 10 kiinnostunutta vaan, en tän perusteella viitsi alkaa puuhaamaan tästä tapahtumaa.
Just joo.