Kirjoittaja Aihe: Uusi rc-kerho Loimaalle?  (Luettu 2002 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Uusi rc-kerho Loimaalle?
« : 25.01.12 - klo: 21.40 »
Kaveri kerto tästä http://loimaa.4h.fi/?x103997=126742 ja päätin itsekin käydä katsomassa kyseisen yhdistyksen sivuilla. Ilmeisesti ei oo kiinnostuneita tullut, joten aattelin et jos tääl vähän sais huomioo tolle kun kovin moni tuskin eksyy 4h-yhdistyksen sivuille. Sinne siis etsitään kaiken ikästä porukkaa ja onhan noi LRP-areenareissutkin ideana aikas kiinnostavia  :tongue:

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Uusi rc-kerho Loimaalle?
« Vastaus #1 : 02.03.12 - klo: 17.34 »
Bongasin tämän nyt vasta. Jos tänne jotain meinataan pistää pystyyn niin mut voi kyllä laskea mukaan kaikkeen mahdolliseen säätämiseen.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Uusi rc-kerho Loimaalle?
« Vastaus #2 : 04.10.12 - klo: 22.52 »
Vedetääs tälle uppia. Lähinnä vaan hakusessa löytyykö tältä alueelta jossain määrin aktiivisia harrastajia? Ja jos löytyy niin oisko tiedossa tilaa mihin sais mattorataa pykättyä? Multa löytyis ajanotto laitteisto useammalla ponderilla ja kasa pikkusia autoja jotka kaipais mattoa.

Todennäköisesti lotossa voittaminen olisi omallakohdalla todennäköisempää :D (ja en edes lottoa), mutta ei se kysyminen mitään maksa.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Uusi rc-kerho Loimaalle?
« Vastaus #3 : 05.10.12 - klo: 14.37 »
Minä oon mukana.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Uusi rc-kerho Loimaalle?
« Vastaus #4 : 05.10.12 - klo: 15.24 »
Hienoa siitä tuli jo kertaheitolla 100% enempi porukkaa.

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Uusi rc-kerho Loimaalle?
« Vastaus #5 : 13.10.12 - klo: 00.00 »
Kyllähän näiden kanssa tulee puuhasteltua ja olis mukava tavata muitakin harrastajia. Kerho olis kiva ja jos ratakin tulis ni kyllä sit kelpais! Jos jotain saadaan tällä seudulla aikaseks ni voin kyllä tulla tutustumaan toimintaan, mutta vastuutehtäviä ei oma aika riitä ottamaan  :sad:

Poissa Tapsa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Uusi rc-kerho Loimaalle?
« Vastaus #6 : 09.01.14 - klo: 18.38 »
Nostetaanpa vanhaa ylös.

Mikäs on tilanne Loimaan alueella, onko harrastajia jotka kaipaa ajopaikkaa tai ajoseuraa?
Voitaisiin kerätä tänne kiinnostuneita ja ottaa joku päivä pieni ajokokoontuminen. Ja tietty minkälaisella kalustolla Loimaan seudun harrastajat ajelee?

Mä asun Koskella ja ajelut lähinnä tapahtuneet Turun radoilla tai läheisillä montuilla.

Nyt kuitenki innostuin tekemään pienen crossiradan kotipihaan kun oli suht sopiva paikka jouten.
Levitin 18t kivituhkaa vanhalle heppatarhalle ja seuraavaks pitäis tehdä pari hyppyriä, laittaa muutama molla ja salaojaputkea oikaisuesteeksi. Keväällä vielä toinen kuorma kivituhkaa. Lähinnä kymppicrossilla tuolla mahtuu ajamaan. 1/10 polttistruggyllä ainaki mahtuu kivasti.
Jos on ajokaverista ja ajopaikasta tarvis niin yv:tä mulle.
Hpi Savage 25, Nitro RS4 evo3, E-Savage,  Switch