Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 923444 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2400 : 11.01.07 - klo: 20.53 »
Täh? *HOKE* on ihan ammattilainen polttispuolella ja kisakuski, tietää paljon enemmän kaikesta polttiksiin liittyvistä asioista kuin monet muut harrastajat yhteensä, niin et luota häneen :shock:  :?:
- Tapsa

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2401 : 11.01.07 - klo: 20.54 »
Sensuroitu
Huehue

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2402 : 11.01.07 - klo: 20.54 »
Sensuroitu
Huehue

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2403 : 11.01.07 - klo: 21.00 »
Jos tykkää asiat tehdä omalla tavalla, toisin kuin esimerkiksi nopeimmat, kokeneimmat yms. kuskit, joille maksetaan palkkaa näistä hommista, laitteiden testauksesta, kehityksestä ja muusta vastaavasta (En viitaa Hokeen näissä, vaan jamppoihin jotka myös tekee samalla tavalla kuin Hoke sanoo, ei tosin siksi että Hoke sanoo, mutta kuitenkin...),
NIIN älä nyt hyvänen aika sentään tule omia horinoitasi täällä selittämään. Joku vahingossa voi vaikka uskoa sinua ja pilata vehkeensä näillä väärillä neuvoilla.

Jos tykkäät itse lyödä päätä seinään, niin siitä vaan, kunhan et muille suosittele. Toivottavasti et tästä viestistä löydä jotain mielikuvituksellista höpöhöpöä, sitä ei nimittäin ole.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2404 : 11.01.07 - klo: 21.02 »
Niin mitä vääriä ja toisenlaisia? Mun päähäni ei noi jutut mahdu.

Horinat ja höpönpöpöt eivät ole minulta vaan toisilta henkilöiltä.
Huehue

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2405 : 11.01.07 - klo: 21.14 »
Horinat ja höpönpöpöt, jotka kuitenki laitat vaa etiäpäin.. Monesti tullu tänne pätemää ja aina se on poistunu vähin äänin.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2406 : 11.01.07 - klo: 21.17 »
Lainaus käyttäjältä: "JupeR"
Horinat ja höpönpöpöt, jotka kuitenki laitat vaa etiäpäin.. Monesti tullu tänne pätemää ja aina se on poistunu vähin äänin.

 :lol:  :mrgreen:  :lol:
- Tapsa

Poissa SJK

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2407 : 11.01.07 - klo: 21.19 »
Niin ja olihan topicin aihe moottorin sisäänajo / tulppa keskustelu.

No juu huomautukseni on yhtä Offtopiccia kuten edellä oleva keskustelukin, joku varmasti huomattaa tai huomauttaisi tästäkin :lol:
Asiasta en mitään tiedä mutta....

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2408 : 11.01.07 - klo: 21.28 »
Lainaus käyttäjältä: "JupeR"
Horinat ja höpönpöpöt, jotka kuitenki laitat vaa etiäpäin.. Monesti tullu tänne pätemää ja aina se on poistunu vähin äänin.
En ihan ymmärrä tätä sun juttuas voisiks vähän selventää? Tarkotako mua vai?
Huehue

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2409 : 11.01.07 - klo: 21.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
Lainaus käyttäjältä: "JupeR"
Horinat ja höpönpöpöt, jotka kuitenki laitat vaa etiäpäin.. Monesti tullu tänne pätemää ja aina se on poistunu vähin äänin.
En ihan ymmärrä tätä sun juttuas voisiks vähän selventää? Tarkotako mua vai?

Tarkoittaa hän  sua.
- Tapsa

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2410 : 11.01.07 - klo: 21.38 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
Lainaus käyttäjältä: "JupeR"
Horinat ja höpönpöpöt, jotka kuitenki laitat vaa etiäpäin.. Monesti tullu tänne pätemää ja aina se on poistunu vähin äänin.
En ihan ymmärrä tätä sun juttuas voisiks vähän selventää? Tarkotako mua vai?

Tarkoittaa hän  sua.
Jaa missäs hän on mut aikasemmin nähny mut tulossa tänne pätemään ja aina poistunu vähin äänin? En muista tällaista konfliktia tapahtuneen aikaisemmin..Sain tämän nimimerkin tänne maanantaina
Huehue

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2411 : 11.01.07 - klo: 21.40 »
Selailet aikasi kaikkia topikkeja läpi nii aina löytyy joku vastaava, en tarkoita että se olisi juuri sinä.

Joo multa loppu OT.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2412 : 11.01.07 - klo: 21.45 »
Lainaus käyttäjältä: "JupeR"
Selailet aikasi kaikkia topikkeja läpi nii aina löytyy joku vastaava, en tarkoita että se olisi juuri sinä.

Joo multa loppu OT.
JA sitkun tietäisi mitä toi OT tarkoittaa.Edit. Jos tarkoitat etten minä ni ihan turha alkaa tommosta selittämään. Sitten ku isot pojat alkaa tämmöselle -92 tommosii puhumaan ni alkaa menemään yli hilseen...
Huehue

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Traxxas Revo
« Vastaus #2413 : 11.01.07 - klo: 22.28 »
Banaanisaarille koko ilmari, nyt editoi kaikki viestinsäkin pois...  :twisted:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2414 : 11.01.07 - klo: 22.52 »
Ilmari hyvä.
Voisitko jo rauhoittua.

OT=Off Topic
Eli ohi aiheen puhumista.

Hieman kun palataan kaukaisesti itse aiheeseen niin...

Kuten jo sait kuulla niin minä en höpise kuulopuheitten perusteella vaan pitkälti oman kokemuksen ja varsinkin erittäin paljon kokeneempien antamien TOIMIVIEN (ja oikeiden) tietojen perusteella.
En mielipiteillä enkä varsinkaan vain hyvin lyhyen opettelun jälkeen.
Sinun on elämässäsi opittava olemaan monessa asiassa nöyrä, koska aina tulee joku joka tietää ja osaa asiat paljon paremmin kuin sinä... tai minä... tai kuka tahansa.
Näin kun tapahtuu niin ei siinä kannata vängätä vastaan vaan todeta olleensa pihalla kuin lumiukko.

Minä en ole sinua mollannut enkä muutakaan.
Oikaisin vain välittömästi asian minkä sanoit.

Kerroin myös samalla mitä, missä, miksi ja milloin se tulppa pitää vaihtaa.
Mikäli kirjoituksistani ei ollut kenellekkään mitään hyötyä, vaan jopa sai virheellistä tietoa niin kertokaa joku ihmeessä.

Mikäli joku ei tiedä kuka olen (kuten varmastikkaan erittäin moni ei tietenkään tiedä) niin... Terve. Olen Markku (*HOKE*) Honkanen... Yllättävänkin hyvin kisoissa menestynyt Team HoBao Finland tiimikuski.
Edustanut suomea viimekaudella virallisissa ulkomaan kisoissa ja tulen myös tulevina vuosina edustamaan. (Toivottavasti ainakin :D )
Harrastanut RC autoilua vuodesta

jne lässytilää yms.

Tuo ei ollut kehumista tai egon pönkitystä (kuitenkin moni heti näin ajatteli)...
Tässä maassa on onneksi kuitenkin reilusti kokeneempia, menestyneempiä, parempia jne jne kuskeja.
Se oli vain kevennyksenä tarkoitettu esittelytuokio niin ei tarvitse kuvitella että ihan eilen ostetulla ekalla rtr autolla sentään ajelen.

Jaan mielelläni tietojani ja neuvojani kysyjille, mikäli asiasta tiedän... Mikäli en niin en ala myöskään tuomaan heikolla pohjalla olevaa tietoisuuttani esille.

Ouver änt aut...   PIIS  8)

Poissa arrikala

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2415 : 12.01.07 - klo: 08.46 »
Noniin. Palataanpas aiheeseen.
Ei palanut tulppa 2 1/2 tankin aikana vaikka yleensä mulla tuppaa asiat menemään pieleen jos mahdollista... Kone lähti hienosti käyntiin kun puhaltimella hehkutti tulikuumaksi, että jaksoi kapulalla pyöriä. Etukäteen pistin seoksia rikkaammalle semmosen 10min, jolla koitin kompensoida -2 asteen lämpötilaa. Hetken kun autoa parkkipaikalla ajelin edestakaisin niin tuntui tyhjäkäynti aika korkealle ja väänsin sitten koneen käydessä alaruuvia auki about 15 min jossa vaiheessa tyhjäkäynti laski ihan selkeästi semmoseksi leppoisaksi rupinaksi. Lämmöt ei oikein noussut ennenkuin käärin koko paketin folioon ja autoon kori päälle.

Hiukkasen tuli rikastuksen myötä semmoista ominaisuutta esiin, että auton seistyä tyhjäkäynnillä ~10 s auto sammuu itsestään yskähtäen tai liikkeelle lähdössä juuri kun saa kaasua hipastua. Seos on melkosen rikkaalla, putken päässä on touhutippa ja maahankin ilmestyy hiukkasen pärskeitä. Kannattaisikohan tätä korjata laihentamalla alaruuvia vai nostamalla tyhjäkäyntiä? Sisäänajo siis vielä kesken.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #2416 : 12.01.07 - klo: 12.02 »
Lainaus käyttäjältä: "arrikala"
Hiukkasen tuli rikastuksen myötä semmoista ominaisuutta esiin, että auton seistyä tyhjäkäynnillä ~10 s auto sammuu itsestään yskähtäen tai liikkeelle lähdössä juuri kun saa kaasua hipastua. Seos on melkosen rikkaalla, putken päässä on touhutippa ja maahankin ilmestyy hiukkasen pärskeitä. Kannattaisikohan tätä korjata laihentamalla alaruuvia vai nostamalla tyhjäkäyntiä? Sisäänajo siis vielä kesken.


Laita alaneulaa hivenen kiinnipäin, kokemuksesta voin sanoa että tyhjäkäyntiruuviin ei tarvitse / parane pahemmin koskea (Kunhan kurkku on sen 0,7mm-1mm auki tyhjäkäynnillä).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa arrikala

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2417 : 12.01.07 - klo: 12.08 »
Juu, kurkussa semmonen pikkupieni millin rakonen tyhjäkäynnillä, että kaipa se sitten vaan on liian rikkaalla. Pannaan laihemmalle.

Poissa jahuu

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2418 : 13.01.07 - klo: 15.04 »
Revoni vaihtaa kakkosen päälle mutta täytyy kiihdyttää pikkuhiljaa jos lyö napin pohjaan niin ei vaihda :? . Mistä mahtais johtua? Kertokaa jos on tietoa.

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2419 : 13.01.07 - klo: 15.36 »
Syytä en todellakaan tiedä mutta kun minulla oli savagessani 3-vaihteisto niin oli ihan samat ongelmat, mutta tulivat moottorin vaihdon yhteydessä. :lol:
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2420 : 13.01.07 - klo: 18.05 »
Luistasko vaikka slippery.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jahuu

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2421 : 13.01.07 - klo: 21.15 »
Empä usko että on slipperi. mutta kyl se alko toimii vähän paremmi ku ajelin hiuka :shock:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2422 : 14.01.07 - klo: 08.18 »
Lainaus
Empä usko



Ei se ole uskon asia.

Ajeleppa sitten ykkösellä tai kiihdytä etana vauhdilla kakkoselle. :mrgreen:

Muutenkin ihmetyttää juuri tälläiset kysymykset revosta, joka tekniikaltaan todella simppeli laite(kokemusta on).Jos ei ole ihan H-moilanen näissä asioissa niin herranjumala luulisi ko. vika selviävän ilman rc10 "apua".
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jahuu

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2423 : 14.01.07 - klo: 12.55 »
No olen kokeillut slipperiä säätää... ei auta. Mahdatko itse "racer" tietää näistä yhtään mitään :lol:  Eihän se slipperi voi olla jos auto ykkösellä liikkuu normaalisti.

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Traxxas Revo
« Vastaus #2424 : 14.01.07 - klo: 12.58 »
Jos oikein muistan niin racerillä oli revo.. kunnes siirty bensa autoihin...
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2425 : 14.01.07 - klo: 13.59 »
Lainaus käyttäjältä: "jahuu"
Revoni vaihtaa kakkosen päälle mutta täytyy kiihdyttää pikkuhiljaa jos lyö napin pohjaan niin ei vaihda :? . Mistä mahtais johtua? Kertokaa jos on tietoa.


niin..voi kerpeleen sammio.Ime kuule tunkkias.

Jos vaikka slipperi luistaa kun annat lämää kunnolla,ei luista taasen kun varovasti lähtee.

Ihan sama,osta uus,kyllä se siitä.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jahuu

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2426 : 14.01.07 - klo: 14.22 »
Älä  kiroo siinä... jos ei oo muuta tekemistä kun päteä tänne kirjoittamalla niin :lol: joo mä lopetan tän pelleilyn kyllä omalta osaltani :mrgreen:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2427 : 14.01.07 - klo: 14.25 »
Lainaus käyttäjältä: "jahuu"
Älä  kiroo siinä... jos ei oo muuta tekemistä kun päteä tänne kirjoittamalla niin :lol: joo mä lopetan tän pelleilyn kyllä omalta osaltani :mrgreen:

En mäkään kyllä olis kovin iloinen jos joku arvostelis mun tietoja tai taitoja.
- Tapsa

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2428 : 14.01.07 - klo: 16.26 »
Lainaus käyttäjältä: "jahuu"
Älä  kiroo siinä... jos ei oo muuta tekemistä kun päteä tänne kirjoittamalla niin :lol: joo mä lopetan tän pelleilyn kyllä omalta osaltani :mrgreen:


Mitäs sinä tulet tänne kyseleen neuvoja jos et kerran usko? Koita nyt vaan kiltisti laittaa sitä slipperiä tiukemmalle.

Ei herneitä... :wink:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #2429 : 14.01.07 - klo: 16.37 »
Vikahan voi olla myös vaihe lootassakin.Vai onko slipperin kulutus palat loppu?Luulisi vian löytyvän autoa tutkimalla.
-Team lapsena liian vähän leluja-