Sen Traxxasin startterin polttaa todella herkästi ensikäynnistyksessä jos konetta ei lämmitä todella kuumaksi kuumailmapuhaltimella (tai vaikkapa hiustenkuivaajalla).
Myöskään startterilla ei saa pyörittää konetta kuin tulpatonta mopoa, se rikkoo / jumiuttaa yksisuuntalaakerin ja pahimmillaan vaurioittaa moottorille menevää akselia.
Ohjeesakin kerrotaan että sekunnin parin pyrähdyksi pitää antaa....
TRX 3.3 konetta kun käynistää ensimmäistä kertaa lentää kuminpuru jopa starttiboxin pyörästä, sen verta tiukka se on uutena (Joten ei ihme että EZ-starteri joutuu silloin ääriräjoille)...
Itse starttiominausuus on ihan toimiva EZ-startissa, hehku siinä huonoin puoli on, se kun ei hehkuta kuin nappulaa painettaessa (Joten irtohehkua suosittelen).
Tosin sen EZ-startin voi osaava modata niin että se hehkuttaa heti kun sen asentaa paikalleen, helpottaa huonoissa säädöissä olevan koneen käynnistystä huomattavasti.
Oikein käytettynä se EZ-startteri kestää kyllä koneen iän, lukuunottamatta yksisuuntalaakeria joka onkin aivan normaalia kulututtavaraa....
EDIT Tiger Driveä saa Traxxasin koneisiin (Niistä tuppaa vaan menemään rattaat), Duratraxilta löytyy myös rotostarttia TRX koneisiin (josta minulla ei kokemusta).....
Parhaat vaihtoehdot on (naru)vetostartti tai starttiboxi, niillä ei riko paikkoja. ;)