Kirjoittaja Aihe: Moottori  (Luettu 6227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Serpent

  • Vieras
Moottori
« Vastaus #30 : 29.04.04 - klo: 15.10 »
njaanjaa... Onko sitä pakko ostaa dantomilta.
Singaporessa oli halvempi.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Moottori
« Vastaus #31 : 29.04.04 - klo: 16.00 »
Keskustelu alkaa menemään aika OT:ksi, mutta Serpent itseasiassa lupasi minulle lähettää kuvia näistä molemmista autoista. Eli siis mielenkiinnolla odotan näitä kuvia.

Jotta kuvien alkuperästä voitaisiin varmistua, niin toivon näkeväni kuvia joissa molemmat autot ovat vierekkäin ilman koppaa lattialla ja niiden vieressä on paperilappu mihin on tarpeeksi isolla kirjoitettu RC10.FI (niin isolla että näkyy kuvassa). Mikäli kameran laatu on niin huono, että sillä ei saa tarkkaa kuvaa molemmista autoista, niin silloin tämän kuvan lisäksi tulisi ottaa kummastakin autosta omat kuvat ilman koppaa ja niin läheltä että autot pystytään tunnistamaan. Tietysti näissäkin kuvissa tulee olla jossain kohtaa näkyvillä paperille kirjoitettu RC10.FI.

Valheellisen tiedon levittäminen ei ole sallittua tässä foorumissa ja sen takia kehoitan että Serpent todellakin ottaa nämä kuvat ja laittaa ne tänne foorumille näytille taikka lähettää minulle mailitse, jotta voin tehdä sen itse. Toinen vaihtoehto on, että tästä eteenpäin Serpent on rehellinen ja tunnustaa valehdelleensa aiheesta. Eli siis nyt sanoista tekoihin, jotta tätä asiaa ei tarvitse enää spekuloida.

Serpent on jo kerran käynyt jäähyllä ja pääsi takaisin sen takia että lupasi käyttäytyä foorumilla asiallisesti jatkossa. Jos Serpent nyt tunnustaa sen että on tästä asiasta valehdellut, niin lupaan että seuraamuksia tästä ei tule, mutta jos väität vielä että sinulla nämä kaksi autoa on ja tulee ilmi että olet tästä asiasta meille valehdellut, niin silloin banjoa tulee ja pituutta sille varmasti enemmän kuin viime kerralla.

Suurin osa foorumin aktiivisista käyttäjistä käyttävät tätä asialliseen keskusteluun sekä mielipiteiden vaihtamiseen, oppimiseen, tiedon löytämiseen, kilpailujen ja kerhojen toiminnasta tiedottamiseen ja mikä tärkeintä, muiden aloittelevien harrastajien opastamiseen, sekä tietysti hyvin moneen muuhun tarkoitukseen. Se ei ole kenenkään edun mukaista, eikä ennen kaikkea reilua, että täällä tietyt käyttäjät mahdollisesti levittävät valheellista tietoa, hyödyntävät vapaaehtoisesti auttavien käyttäjien resursseja tarpeettomilla kysymyksillä, sotkevat muut asialliset keskustelut viesteillään taikka muuten vaikeuttavat foorumin normaalia käyttöä taikka tiedon hakua.

Serpent

  • Vieras
Moottori
« Vastaus #32 : 29.04.04 - klo: 16.24 »
Joo, mut kuka sano että mää dantomilta hommasin ?
Onko Singaporessa dantomia x)
Asia on näin:

Iskä ilmoitta mulle että sen kaveri on parast aikaa siellä...
Ja sanoin että ostaa sen moottorin ja alustasarjan sieltä...
Ja niin maksoin sille kun tuli takaisin suomeen.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Moottori
« Vastaus #33 : 29.04.04 - klo: 16.31 »
No sittenhän sulla ei pitäis olla mitään ongelmaa ottaa kuvia molemmista autoista (950 ja 950R), eli menettele sen mukaan mitä tuossa yllä juuri laitoin. Uskon kun näen kuvat.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Moottori
« Vastaus #34 : 29.04.04 - klo: 17.19 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"

Suurin osa foorumin aktiivisista käyttäjistä käyttävät tätä asialliseen keskusteluun sekä mielipiteiden vaihtamiseen, oppimiseen, tiedon löytämiseen, kilpailujen ja kerhojen toiminnasta tiedottamiseen ja mikä tärkeintä, muiden aloittelevien harrastajien opastamiseen, sekä tietysti hyvin moneen muuhun tarkoitukseen. Se ei ole kenenkään edun mukaista, eikä ennen kaikkea reilua, että täällä tietyt käyttäjät mahdollisesti levittävät valheellista tietoa, hyödyntävät vapaaehtoisesti auttavien käyttäjien resursseja tarpeettomilla kysymyksillä, sotkevat muut asialliset keskustelut viesteillään taikka muuten vaikeuttavat foorumin normaalia käyttöä taikka tiedon hakua.
Juuri niin!  
Mikään ei ole niin vahingollista, kuin se, että huomaa tulleensa "höynäytetyksi" silloin kun on yrittänyt vilpittömästi auttaa!
Olen itse saanut usein apua näiltä foorumeilta, ja jopa kysymällä joiltakin ihan yv:ä .
Viimeksi mm. eräältä "numerosarja nimimerkiltä", joka muutenkin auttaa täällä paljon aloittelijoita, kuten meitä muitakin!

Siksi en näissä tekniikkakysymyksissä hyväksy lainkaan vilppiä.
Ihmettelin heti alkuun, miksi noparin mukana ei tullut ohjeita, jotka muuten ovat yksiselitteiset.
Koska henkilökohtaista kokemustakin oli, uskalsin tuoda ohjeet myös julki!
Muuten en suuremmin neuvo tekniikassa, koska väärä neuvo on vielä pahempi, kuin ei neuvoa lainkaan!

Suuri apu sentään on kotona asuvasta pojasta, joka on käynyt jonkun automaatiosähkökoulun..........???????
Haitta on taas se, että enää kotona ei voi sanoa: "Laitan virran päälle!"
Pitää kuulemma sanoa: "Kytken jännitteen!"   :shock:

Siinä saattaa käydä neuvojien kohdalla niin, että into laskee neuvoa, jos feikkikysyjiä alkaa olla linjoilla.....

Ettei totuus unohtuisi, olen toki itsekin syyllistynyt joskus (hiljattainkin) piikittelyyn, tai muuhun turhaan viestiin!  :oops:
Eiköhän me kätellä tämän viimeisenkin "uhrin" kanssa jollain kisapaikalla, joten sekin on .......!
Puolustukseksi on todettava, että en sentään tekniikkakysymyksissä!

-TTK-

PS. Tästä viestistä olen oikeasti ylpeä!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Serpent

  • Vieras
Moottori
« Vastaus #35 : 29.04.04 - klo: 17.43 »
Hmm... En voi ottaa toisesta.. toinen on myyty...
Toisesta voin ottaa joskus..

Serpent

  • Vieras
Moottori
« Vastaus #36 : 29.04.04 - klo: 17.52 »
Ääh.. mun on pakko myöntää...
Se auto on kuitenkin meillä mutta se ei ole ihan mun oma...
Se on meidän iskän auto...

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Moottori
« Vastaus #37 : 29.04.04 - klo: 18.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Serpent"
Ääh.. mun on pakko myöntää...
Se auto on kuitenkin meillä mutta se ei ole ihan mun oma...
Se on meidän iskän auto...

Hah! Sori OT mutta mun on pakko nauraa tolle jutulle!!  :P  hahahaa! ääkh, poistakaa tää viesti  :F.. jos siitä on vahinkoa.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Moottori
« Vastaus #38 : 29.04.04 - klo: 18.35 »
Hmm mun mielestä alkaa olemaan aikaa vaikeaa uskoa tota serpenttiä ja entäs mikä on se joskus, kun meinaat ne kuvat ottaa?

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Moottori
« Vastaus #39 : 29.04.04 - klo: 19.03 »
Itse en ole tähän Serpent:n juttuihin perehtynyt sen enempää, mutta se että yrittää valehdella sitä mitä ei omista on aika naurettavaa. Jos Serpent pystyy todistaa että autot on olemassa hänellä, tai edes joskus olleet niin ei siinä mitään. Nämähän ovat vain pikkuautoja, ei mitään uniikkeja joita ei saisi tilattua maailmalta! Tietenkin tuo juttu on vaihtunut varmaan n. 4 kertaan.. Aluksi DanTomilta, sitten singaporesta jne.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Moottori
« Vastaus #40 : 29.04.04 - klo: 19.33 »
Voisikohan tämä valitettava sekaannus auton ostamisesta Dantomista johtua seuraavista Serpentin kirjoittamista jutuista?

"Tuleeko serpentin 950r autossa servot mukana www.dantom.fi  "

"Tuleeko tossa dantom.fi serpentin 950r autossa mukana laakerit ? "

"totaa kysyppä danielilta... www.dantom.fi"

"Lainausta Danielilta: Kyllä 1/8 polttis lähtee lentoon kivistä (vaatii se kuitenkin aika isoja kiviä). Niih eikä mistää pienistä niinkuin joku sanoi "

Sitten yksi milenkiintoinen seikka:

23.3.04 "Mulla ON tietty kaks,mut toinen on 950 ja toinen R" 950R-topicissa

24.3.04 "ja en OSTA sitä sitä varten että pihalla sudittelisin." 950R -topicissa

Muitakin ristiriitaisuuksia näytti olevan, mutten jaksanut enää kopioida. Missään ei myöskään mainittu mitään muutakaan ostopaikkaa.

Serpent

  • Vieras
Moottori
« Vastaus #41 : 29.04.04 - klo: 21.53 »
Poistakaa tää topikki...
Joku taas vaihtanu aihetta.
Tää pois nii kukaa ei eksy etsimään tietoa täältä.