Kirjoittaja Aihe: Hyviä servoja HobbyKingistä ?  (Luettu 5809 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Talem

  • Tulokas
    • Profiili
Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« : 07.10.12 - klo: 13.26 »
Moro !

Mul olis Durangon DEX410. Mikäs olisi hyvä servo kyseiseen autoon tuolta HobbyKingistä ?
Vaihtoehtoja tuntuu olevan enemmä kun laki sallii..

Ja mitenköhän noi koot menee..
Ilmeisesti siinä pitää ottaa huomioon kilot. Vaan mitä toi tarkoittaa toi kilogramma noissa ?

Esim tommosen löysin sieltä ? Käykö toi ja onkohan toi mistään kotosin ?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18861__Hobbyking_S5040D_X_Large_Digital_Titanium_Gear_Servo_HV_177g_0_18s_39_8kg.html
Durango Dex410

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #1 : 07.10.12 - klo: 13.53 »
ei  mahdu tuo 60mm servo dexiin. pitää olla 40mm.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__13810__Turnigy_1257TG_Digital_Titanium_Gear_Servo_57g_10_5kg_09sec.html tämä on hyvä servo hk:sta tuohon dexiin. valmistaja power hd. savoxin sisukset käy suorilla noihin.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14832__Mi_Digital_High_Torque_Metal_Gear_Servo_JR_Hitec_11_8kg_0_07_61g.html tässä toinen vaihtoehto, valmistaja bluearrow.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #2 : 07.10.12 - klo: 16.01 »
Onko hobbyking ainut paikka mistä olet ajatellut servon hankkia? Suosittelen jotain laatumerkin servoa esim:futaba,savox,sanwa. Noi kiisaihmeet on nähty ja tuskin on laatu yhtään parantunut vuosien saatossa. Pihasuddaus vehkeissä menee varmasti ihan loistavasti mutta jos meinaat kisaa ajaa niin sitten joku laatu peli autoon.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #3 : 07.10.12 - klo: 16.15 »
Lainaus
Hyviä servoja HobbyKingistä ?

mun mielestä tohon voisi vastata:ei löyty!!eli samoilla linjoilla oon Rodden kanssa et eipä sieltä hyviä taida löytyä vaan suditteluun ehkes mut ei kisaan.itsekkin monesti olen niihin pettynyt ja kun siirryin laadukkaampiin niin ei ole tarvinnut katua.

yksi omakohtainen esimerkki tulee mieleen.: oli nitromonsterissa kaasussa joku halppiskiinap*ska ja päätti sitten ilman varoitusta pimentyä kesken kiihdytyksen totaalisesti.onneksi jäi kaasu n. puoleen eikä täysille.ei auttanut tietenkään failsafet,mykkä mikä mykkä.toki olisi voinut laatuservokin tehdä tolleen mutta...........
Kesämies!

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #4 : 07.10.12 - klo: 16.55 »
Yeps. Ilman muuta laatuservoa alle. Ko Propo, Sanwa. Ei tartte kun kerran mennä seinään auton, niin kunnon servo on maksanut itsensä takaisin. Varsinkin polttiksissa tuo servon laatu korostuu, kun huono servo voi rikkoa myös moottorin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #5 : 07.10.12 - klo: 17.30 »
Unohtamatta Savöx servoja jotka on puolet halvempia kuin yllämainitut ja eniten suomalaisten kisaajien käytössä olevia.

Poissa rizardi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #6 : 07.10.12 - klo: 18.52 »
Servo saattaa hajota hinnasta tai merkistä huolimatta. Kiinan peleillä kuulemani mukaan taitaa olla vaan yleisempää. Toisaalta yhtään Blue bird servoa ei ole minulla hajonnut, kun taas Hitec, Futaba ja Multiplex merkkisiä on mennyt muutama.
BB-servot syö aika rajusti virtaa ja becin kanssa tulee helposti ongelmia. Lisäksi BB ei keskitä mielestäni tarpeeksi tarkasti, joten mattoradalle/asvaltille ne ei sovi.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #7 : 07.10.12 - klo: 19.19 »
Hinta korreloi aika hyvin laatua. Hobbykingissä on suurin osa noita alle 15 taalan servoja, niistä löytyy semmoisia joilla pystyy pihasuttaamaan 2viikosta 2 vuoteen ja semmoisia jotka toimivat kolme tai 0 sekuntia.

Kyllä sieltä löytyy myös 300 taalan futaba ja 90 taalan blue arroweja sekä hitec 7955 joka on jenkeissä eniten käytetty m8 ohjausservo.

Olen testannut itse noin kymmenkuntaa halpista ja myöskin paria hieman kalliimpaa servoa kiinasta ja tullut siihen tulokseen että ei kannata tuhlata rahoja niiden ihan halvimpien kanssa riskeeraamiseen. Yleensä juurikin keskitys on mikä ei ole tarkkaa vaikka muuten pelaisi ihan ok.

Tuon 30-40 taalaa kun pistää niin saa ihan ok servon. esim tuo 32 taalan power hd on jo tarkka ja todella nopea, mielestäni parempi kuin spektrumin 90 euron(savox low profile) servo joka minulla on tuupissa ollut.

Savox on ihan ok ja sitä saa align merkillä 50euroon suomestakin mikäli haluaa tukea suomalaista kauppiasta.
http://www.trex-store.com/ds610-digitaalinen-servo-p-2071.html
http://www.trex-store.com/ds620-digitaalinen-servo-p-668.html
(align on siis kopterimerkki ja ostaa osansa esim savoxilta ja myy omilla tarroillaan)
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Talem

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #8 : 08.10.12 - klo: 09.05 »
Kiitoksia pojat neuvoista.

Tiadan ottaa yhen tuolta kiinan maalta ja jos se o iha susihuonohajooheti kamaa ni sit savoxi varmaa kuulostaa hyvältä.
Durango Dex410

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #9 : 08.10.12 - klo: 09.59 »
Tai sitte jos laitat sen Savöxin tai Hitecin 7955:n (mulla yhessä 50cc lennokissa 7kpl nuita eikä mitään moitetta ollut) niin säästät heti kärkeen sen koonanservon hinnan... :D
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #10 : 08.10.12 - klo: 10.00 »
Kiitoksia pojat neuvoista.

Tiadan ottaa yhen tuolta kiinan maalta ja jos se o iha susihuonohajooheti kamaa ni sit savoxi varmaa kuulostaa hyvältä.

Nyt menee rahat pashkapöntöstä alas.
Antaisit nuo rahat vaikka pikkuveljellä niin hän saisi ostaa viikon karkit.
Osta nyt kunnon servo vaan alle niin säästyt suurista harmista/ ongelmista.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #11 : 08.10.12 - klo: 10.47 »
Kalliimmaksi tulee ostaa ensin se p*ska servo ja todeta että p*skahan se oli ja sen jälkeen ostaa hyvä servo sen p*skan tilalle. Kannattaa jättää se p*ska servo pois siitä ostoketjusta. Hintaero on kuitenkin niin pieni että itse en ainakaan näe järkeä tilata kiinasta servoa +30$+kulut ja odottaa se 2-3 viikkoa kun esim. hobbyfactoryyn marssit sisälle ja isket vajaa 70e tiskiin ja saat laatuservon käteen samantien.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Talem

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #12 : 08.10.12 - klo: 12.06 »
Sain aikaseks purkaa auton ja repii kärähtäneen servon esille.
Kyseessä oli sanwa hyper erg vz.
Servo taitaa olla ainaki hintansa puolesta kova.
Kokemuksia muilla ?

Durango Dex410

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #13 : 08.10.12 - klo: 12.34 »
Laatu servohan tuo on ja hintaa taitaa olla sen +100e. Kyllä ne laatuservotkin jossain vaiheessa antautuu ei nekään ikuisia ole. Mulla kärähti Ylistaron sadekisassa sama servo. Servo toimi ok pukilla mutta voima puuttui täysin eli renkaat maassa ei enää jaksanut vääntää.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Talem

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #14 : 08.10.12 - klo: 12.42 »
Jep. TÄYSIN sama vika mulla. Sain auton kasaa muutama minuutti ennen B finaali alkuu, aateli jo et jes, toimii, kokeilin vaa pukilla. Juoksin radalle ja lähin kierrokselle.. ni ei ollu mitää voimaa käännökses ja joutu ajaa vaa auton pois ja se oli siinä.
Durango Dex410

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #15 : 08.10.12 - klo: 13.02 »
Itse ostin savoxin halpis servon Hobbyfactorysta ja sitten kokeilumielessä tälläisen servon kiinasta
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=18402

Toivottavasti pelittää jos ykkösservo hajoaa. Pihinä en viitsi hankkia varaservoksi 70€ servoa vaan piti tyytyä puolet halvempaan malliin.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #16 : 08.10.12 - klo: 13.28 »
Mulla on tuo sama bluearrow servo mutta hieman eri ratastuksilla eli vääntää 23kg.
muuten todella hyvä mutta pilasin heti loikkimalla 6S seteillä m8e autolla 30 metrin loikkia servosaveri täysin kiinni vedettynä. Meni ilmeisesti pääakselilta laakeri väljäksi kun antaa periksi hieman keskikohdassa(rikoin tuolla servolla 4 servovartta että ei se heikkouttaan ole väljistynyt, kaiken vaan saa bashaamalla rikki).
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #17 : 08.10.12 - klo: 14.01 »
Hiukan varauksella ottaisin noita halpojen servojen spekksejä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #18 : 08.10.12 - klo: 14.21 »
mitenkäs kun nuo halvemmat savoxit maksaa 35 euroa ja tuo blue arrow maksaa samanverran, kummanko speksit otetaan isommalla varauksella? blue arrow maksaa tosin euroopassa 70 eur.

jos haluaa maksaa 70 euroa taiwanilaisesta servosta niin siitä vaan. minä otin vaikean tien ja testasin yli kymmentä servoa että löysin semmoiset joilla tekee jotain eikä hinnassa ole puolet ilmaa. blue arrowit ja power hd:n punakuoriset on niitä. power hd:lta löytyy myös niitä 15 taalan kuraservoja.

Jos mulla olisi vara ajaa japanilaisilla tai korealaisilla servoilla niin tottakai käyttäisin niitä. taiwanilaisilla nyt kuitenkin mennään.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #19 : 11.10.12 - klo: 08.25 »
Ei tarvinnu ku kattoa tuon alotuspostauksen servon nimi, speksit ja viimeistään jo kuvasta selviää että kyseessä ei ole normaalikokoinen servo. paino 177g aika pulska normiservoksi, lyijyrattailla?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #20 : 11.10.12 - klo: 20.54 »
Titaanirattaat, tosin vääntäähän tuo 40kg joten aika kova servo joo... Ohjaiskohan 1/3 autoa tai jotain mönkkäriprojectia...
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyviä servoja HobbyKingistä ?
« Vastaus #21 : 13.10.12 - klo: 18.41 »
Savöx on todettu laatuservoksi, kuten jo todettu tässä säikeessä, mut piti nyt vaan vielä kehua.  :laugh:
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton