Jatkampa tänne kun sopiva topicci on kerran avattu. :lol:
Eli Rustlerin moottori otti ja kuoli, siis alkuperäinen stingeri.
Ihmettelinkin sen älyttömän hyvää kulkua verrattuna Stampedeen aikoinaan kun siinäkin oli samainen moottori.
No tämä "tehostingeri" kävikin todella kuumana, niin kuumana että tarrotus moottorin ympärillä suli. :D
Tuossa viikonloppuna raviradalla ajellessa moottori ei ensin lähtenyt "käyntiin" vaan pienellä "härnäämisellä" ja hiilien "sorvaamisella" (Ruuvimeisselillä painoin hiiliä kollektoria vasten ja pyöritin moottoria) saatiin auto liikkeelle.
No hetken ajeltua auto rupesi "hiipumaan" ja luulin että akut ovat "loppu", no jatkoin ajelua vain ja ihmettelin kummaa käryä ilmassa.
Hetken perästä "voimasavut" sitten tulivatkin moottorista ja auto pysähtyi, totesin stingerin "kuolleen".
No tänään töiden jälkeen sitten "lainasin" tuota harjatonta Stampedesta (Tulossa "spedeen pientä remonttia) ja kiirellä asensinkin sen koeajoa varten.
Jankan "suostuttelun" perusteella "pulltasin" 25 hampaisen pinjonin kiinni ja "kruunasin" sen vielä 84 hampaisella "spurrilla".
Välitys olikin onnistunut, auto jaksoi asfaltillakin lähdössä lyödä tyhjää ja kulku oli suhteelisen kovaa (Moottori ottaa noin 23000-26000rpm riippuen akun varauksesta).
Videotakin otettiin sekä "jankan" E-Maxxista että "hajattomasta" Rustlerista, tosin ei mitään "säväyttävää".
Kunhan saadaan ne "työstettyä" niin laitan kotisivulleni ne ladattavaksi mikäli ketään kiinostaa.