Mä tulin eilen siihen tulokseen että taidan tehdä samoin kuin Tampereen porukka, perustan oman keskustelualueen jäseniställe! En kylläkään sen takia että väittää minua lomautuksen saaneeksi vasten parempaa tietoaan (olen vielä pahempi hylkiö, TYÖTÖN) vaan siksi että kaikkea toimintaamme liittyvää asiaa en halua puida julkisesti. Olisi ollut mukavaa saada osia täältä (koska se on mahdollinen ja muillkin on sellainen, ilmeisesti vielä toimiba kanava) ja keskustella "omalla" porukalla ennen koko jäsenistölle julkistamista.
Mutta minkäs teet jos herra on niin persaukinen että pitää työskennellä useammassa paikassa (tai ali palkattu) että saa elantosa, täytyy vaan tyytyä siihen.
Mielestäni asia on tällä erää käsitelty ja minä selvitä meille sopivan tavan viestiä "hyshys" asioita ennen julkistamista.
Minuuun saa parhaiten yhteyden puhelimella ja sähköpostilla, numerotiedossa ilmeisesti suurimmalla osalla.
Makke
Nyt alkaa menemään kyllä jo ylitse. Sinä itse aloit tätä asiaa puimaan julkisesti ja siinä samassa yhteydessä ylitit rajan monenkin asian suhteen. Sitä saa mitä tilaa, jonka seurauksena kirjoitin vastaukseni myös julkisesti. Nyt esität tuntevasi taikka tietäväsi minut niin hyvin, että esität argumenteja minun työstäni, palkkauksestani taikka taloudellisesta tilanteestani josta sinulla ei ole mitään hajua.
Taitaa olla palko melko syvällä ja poikittain nenässä tällä hetkellä kun tälle tasolle alkaa menemään viestit.
Tässä on nyt herran toimesta rikottu montaa foorumin sääntöä ihan vain sen takia että pääsee haastamaan riitaa minun kanssani, että siitä seurauksena on 3 kk porttikielto foorumille kyseiselle herralle.
Olemme siis ilman kyseistä mahdollisuutta.
Muille Meri-Lapin harrastajille tiedoksi, että mahdollisuus on kyllä olemassa. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin ym. riehuva herra joka käytöksellään on nyt tämän tilanteen aiheuttanut.
Jos teiltä löytyy riveistä joku muu joka haluaa ottaa vastuun asiasta (vastata kyseisestä alueesta), niin laittakaa minulle viestiä. Selvää kuitenkin on, että nimimerkille "kemi" ei voi sellaista vastuuta antaa tällä foorumilla, että hän voisi toimia vastuullisena yhteyshenkilönä ko. alueen suhteen.
Makke varmaan myös tietää numeron josta minut saa kiinni, eli jos asiaan liityen on jotain sanottavaa, niin eikun luuri käteen. Mielestäni tämä on ihan turha episodi, jota itse en olisi halunnut aloittaa.