Kirjoittaja Aihe: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut  (Luettu 552651 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1590 : 08.06.09 - klo: 16.45 »
Anteeksi nyt vain että satun olemaan työn sekä tämän harrastuksen takia melko kiireinen. Se on ikävää jos sinua alkaa vituttamaan se, mutta se ei ole minun ongelmani.

Mitä tulee taas moderaattorin hommiin, niin asiahan on niin että minä OMISTAN tämän sivuston enkä vain siis ole joku moderaattori joka täällä hommia pyörittelee huvikseen.

En tiedä mikä sinun ongelmasi on sitten kun olet tuohon sävyyn viestisi kirjoittanut. Mahtaako lomautukset osuneet kohdille vai mistä moinen purkaus? Fakta kuitenkin on että odotan asenteen muuttuvan mikäli jotain aluetta olet vielä mielimässä. Alkaa minuakin VITUTTAA tollainen ruikuttaminen nimittäin kun kaveri alkaa hyppimään silmille vaan sen takia että minä en ole jotain antanut ilmaiseksi.

--
Terveisin,
Matti

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1591 : 08.06.09 - klo: 17.08 »
Että tämmönen tapaus!

Se oli sitten kiitos ja hei ton suhteen.

Turha tänne on mitään lisätä jos niitä voi käyttää!

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1592 : 08.06.09 - klo: 17.30 »
Likan synttärit 13. päivä.
Voihan pekoni.
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1593 : 08.06.09 - klo: 19.12 »
Miten se on, koska niitä tourinkeja ois tarkotus laittaa tulille ?
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1594 : 09.06.09 - klo: 03.31 »
 Heh.

 Tuo lomautus juttu on kyllä hyvä heitto Copterilta. Mahtaa koskea kohtapa puolta Suomea. Joten kaipa tuo on vitsi.

 :grin:

 Olen sitä mieltä, että lopetetaan ennenkuin menee enempi henkilö kohtaisuuksiin puolin tai toisin, joten eiköhän tämä riitä tästä asiasta. Olemme siis ilman kyseistä mahdollisuutta.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1595 : 09.06.09 - klo: 09.08 »
Heh.

 Tuo lomautus juttu on kyllä hyvä heitto Copterilta. Mahtaa koskea kohtapa puolta Suomea. Joten kaipa tuo on vitsi.

 :grin:

 Olen sitä mieltä, että lopetetaan ennenkuin menee enempi henkilö kohtaisuuksiin puolin tai toisin, joten eiköhän tämä riitä tästä asiasta. Olemme siis ilman kyseistä mahdollisuutta.

Mä tulin eilen siihen tulokseen että taidan tehdä samoin kuin Tampereen porukka, perustan oman keskustelualueen jäseniställe! En kylläkään sen takia että väittää minua lomautuksen saaneeksi vasten parempaa tietoaan (olen vielä pahempi hylkiö, TYÖTÖN) vaan siksi että kaikkea toimintaamme liittyvää asiaa en halua puida julkisesti. Olisi ollut mukavaa saada osia täältä (koska se on mahdollinen ja muillkin on sellainen, ilmeisesti vielä toimiba kanava) ja keskustella "omalla" porukalla ennen koko jäsenistölle julkistamista.

Mutta minkäs teet jos herra on niin persaukinen että pitää työskennellä useammassa paikassa (tai ali palkattu) että saa elantosa, täytyy vaan tyytyä siihen.

Mielestäni asia on tällä erää käsitelty ja minä selvitä meille sopivan tavan viestiä "hyshys" asioita ennen julkistamista.

Minuuun saa parhaiten yhteyden puhelimella ja sähköpostilla, numerotiedossa ilmeisesti suurimmalla osalla.

Makke 

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1596 : 09.06.09 - klo: 10.20 »
Mä tulin eilen siihen tulokseen että taidan tehdä samoin kuin Tampereen porukka, perustan oman keskustelualueen jäseniställe! En kylläkään sen takia että väittää minua lomautuksen saaneeksi vasten parempaa tietoaan (olen vielä pahempi hylkiö, TYÖTÖN) vaan siksi että kaikkea toimintaamme liittyvää asiaa en halua puida julkisesti. Olisi ollut mukavaa saada osia täältä (koska se on mahdollinen ja muillkin on sellainen, ilmeisesti vielä toimiba kanava) ja keskustella "omalla" porukalla ennen koko jäsenistölle julkistamista.

Mutta minkäs teet jos herra on niin persaukinen että pitää työskennellä useammassa paikassa (tai ali palkattu) että saa elantosa, täytyy vaan tyytyä siihen.

Mielestäni asia on tällä erää käsitelty ja minä selvitä meille sopivan tavan viestiä "hyshys" asioita ennen julkistamista.

Minuuun saa parhaiten yhteyden puhelimella ja sähköpostilla, numerotiedossa ilmeisesti suurimmalla osalla.

Makke 

Nyt alkaa menemään kyllä jo ylitse. Sinä itse aloit tätä asiaa puimaan julkisesti ja siinä samassa yhteydessä ylitit rajan monenkin asian suhteen. Sitä saa mitä tilaa, jonka seurauksena kirjoitin vastaukseni myös julkisesti. Nyt esität tuntevasi taikka tietäväsi minut niin hyvin, että esität argumenteja minun työstäni, palkkauksestani taikka taloudellisesta tilanteestani josta sinulla ei ole mitään hajua.

Taitaa olla palko melko syvällä ja poikittain nenässä tällä hetkellä kun tälle tasolle alkaa menemään viestit.

Tässä on nyt herran toimesta rikottu montaa foorumin sääntöä ihan vain sen takia että pääsee haastamaan riitaa minun kanssani, että siitä seurauksena on 3 kk porttikielto foorumille kyseiselle herralle.

Lainaus
Olemme siis ilman kyseistä mahdollisuutta.

Muille Meri-Lapin harrastajille tiedoksi, että mahdollisuus on kyllä olemassa. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin ym. riehuva herra joka käytöksellään on nyt tämän tilanteen aiheuttanut.

Jos teiltä löytyy riveistä joku muu joka haluaa ottaa vastuun asiasta (vastata kyseisestä alueesta), niin laittakaa minulle viestiä. Selvää kuitenkin on, että nimimerkille "kemi" ei voi sellaista vastuuta antaa tällä foorumilla, että hän voisi toimia vastuullisena yhteyshenkilönä ko. alueen suhteen.

Makke varmaan myös tietää numeron josta minut saa kiinni, eli jos asiaan liityen on jotain sanottavaa, niin eikun luuri käteen. Mielestäni tämä on ihan turha episodi, jota itse en olisi halunnut aloittaa.

Poissa Hohtimet

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1597 : 09.06.09 - klo: 10.41 »
Morjensta!

Sivusta seuraavan silmin (minua tämä asia ei koske millään tavalla) meni kyllä melkoisen paljon metsään molempien herrojen toiminta. Omasta mielestäni on turhaa ruveta julkisesti puimaan tuon tyyppisiä asioita, vaikka kuinka ärsyttäisi etteivät hommat etene sovitulla/toivotulla tavalla. Ja meinaa mennä jo törkeän puolelle tuo lomatuksista ja palkoista ilveily. Kuitenkin ehkä kaikken parhaana esimerkkinä koko homman lapsellisuudesta toimii tuo 3kk:n banaani.  :shocked: Ei uskoisi, että aikuiset miehet (joista toinen sivuston ylläpitäjä) hoitavat tällä tavalla asioitaan ...  :angry:
Losi 5IVE-T | HPI Baja 5B | Axial SCX

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1598 : 09.06.09 - klo: 11.12 »
Mites DM -miehillä ois suunnitelmia kurvailla?

Poissa lapiska

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1599 : 09.06.09 - klo: 11.35 »
Ilmoitelkaa "DM äijät" milloin menettä päristelemään ja minne, ois kyl kiva nähä livenä.
Meri-Lapin pienoisautoilijat RY
Associated 1/12 12R5.1 Factory Team Kit - Associated LRP SXX Competition Speed Control - LRP Shark FT - Acoms Technisport 2,4 ghz

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1600 : 09.06.09 - klo: 11.42 »
Totta. 3kk bannit oli aivan naurettava ratkaisu. Itse olisin tuossa tilanteessa lätkäissyt sen puoli vuotta kerralla.
Jos ja kun jollain ihmisellä riittää intoa ja mielenkiintoa pitää suurelle joukolle harrastajia _ilmaiseksi_ yllä tämänkin kokoluokan sivustoa, niin eipä tulisi itsellä mieleenkään alkaa kaveria uhkailemaan ja vittuilemaan kun ei _omalla ajallaa palkatta_ kerkeä jonkun lapinkansan privahuonetta kyhäämään heti siltä istumalta. Kannattaisi itse kunkin katsoa peiliin ja väsätä vaikka se ihan oma parempi foorumi omin kätösin jos nykyinen ei kelpaa.
Toivon vain, että Matti jaksaa tätäkin hommaa vielä pyörittää vaikka harvoin kiitokset perille pääsee, vittuilua tullee sitäkin enemmän. Niinkuin ihanalla kansallamme tapana on..
EuroRC / TEK

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1601 : 09.06.09 - klo: 12.07 »
Ja tätä samaa on varmaan tulossa sivu kaupalla...
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1602 : 09.06.09 - klo: 12.42 »
Hinku olisi kyllä kova tulla vierailulle, saapa nähdä miten aikataulut natsaa kotoväen kanssa. Kuulemma huonekaluostoksilla pitäisi myös käydä kyseisenä päivänä...
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1603 : 09.06.09 - klo: 13.06 »
Pitää vielä katsoa miten tuo lauantain itsellä. Tiedä vaikka tulisin vaihteeksi pyörähtämään edes siivoustalkoissa, kun tuo ajopuoli onkin jäänyt vallan unholaan :).
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

megapaula

  • Vieras
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1604 : 09.06.09 - klo: 13.09 »
Mulla on vielä tämä viikko kesälomaa. Matkahuollossa ois 2gallonaa byron gen2 odottamassa. :lol: Kytkimen laakerit ja slicksit tulee vasta seukkiviikolla,koska garage oli myynyt kaikki tuleviin kisoihin,mutta eiköhän tällä nykyiselläkin paketilla pääse tuntumaa ottamaan. :cool: Laittakaahan infoa milloin olette menossa,niin lähden mukaan. Huomenna käyn kurvailemassa ammattikoulun pihalla jos säät sallii.  :tongue:

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1605 : 09.06.09 - klo: 13.12 »
 Niinpä niin.

 Tämä voorumi on erittäin hyvä juttu, josta olen ite oppinu paljon tästä mielenkiintoisesta harrastuksesta. Ja pidän itteäni yhä edelleen vasta-alkajana näissä rc hommissa.

 Mutta mutta...

 Edustaako tämä mielipide foorumin virallista kantaa? Tässäkö ei enää olla pelkästään Makkea vastaan(ko)?

alkaa kaveria uhkailemaan ja vittuilemaan kun ei _omalla ajallaa palkatta_ kerkeä jonkun lapinkansan privahuonetta kyhäämään heti siltä istumalta.

 "jonkun lapinkansan privahuonetta"

 Ei ole mulla tämän kyseisen kommentin antajan taustat tiedossa, eli kuinka liityt tähän asiaan? Itse olen kerhomme varapuheen johtaja. Toki meitä harrastajia täällä pohjoisessa on huomattavasti vähemmän kuin siellä etelässä. Ja sekö antaa syyn kyseisen tyyppisiin kommentteihin?

 Myönnän kemin menneen liian pitkälle kirjoituksissaan sivuston ylläpitäjää taikka ketään muutakaan kohtaan.

 Olen saanut tietoa Maken kautta että lukuisista pyynnöistä huolimatta, mitään muuta kuin nimilistan pyyntö, palautetta ei ole pyyntöihin tullut. Haluaisin toki kuulla copterin vastauksen. Vaikka yv:llä ettei provosoida enää lisää ketään.

 En aio olla "kieli ruskeana" kumpaakaan osapuolta kohtaan, mutta haluan tietää faktoja asiasta. Kemi on hommannu kirjoituksillaan itelleen siis 3 kk kesäloman. Se siitä.

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1606 : 09.06.09 - klo: 13.21 »
ei tule gt-autoa, älkää yrittäkö taas puhua minua ympäri!

pitää vielä katsoa sitä lauantaita, pitkään aikaanhan ei ole koskella tullu käytyä.
ajohimoja kyllä on. mie kysyn vielä vaimolta että haluanko mie tulla koskelle.
olisko lauantaina minejä tulossa, minä + panto? muita?

Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1607 : 09.06.09 - klo: 13.27 »

 Edustaako tämä mielipide foorumin virallista kantaa? Tässäkö ei enää olla pelkästään Makkea vastaan(ko)?
 


Ei, Kanta on täysin oma ja henk. koht. En liity foorumin ylläpitoon mitenkään.
Kemi onnistui provosoimaan ja antamaan koko kerhonne toiminnasta melkoisen negatiivisen kuvan.
EuroRC / TEK

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1608 : 09.06.09 - klo: 13.37 »

Iigor: Kuinka paljon olet ehtinyt ajamaan GT-autolla ja onko auto pelannut hyvin?

Olisi hienoa jos kokoontuisimme kaikki GT-autoilijat jokin viikonloppu porukalla ajamaan, vaikka Iihin! (saa sinne tulla muutkin) :azn:

Kone on tullut juuri ja juuri sisäänajettua. Vaihteisto kaipaa ehkä hieman säätöä, muutoin pirssi on pelannut hyvin. On ollut sen verran kiirusta, ettei ole ehtinyt vielä kunnolla kepittämään:) Tällä joukollahan saisi jo ihan hyvät ajelut aikaiseksi.

Kärkkäisen parkkiksellahan ois varmaan lääniä ajella, jos ajottaa ajot niin, että "ostoskeskus" on mennyt kiinni. Sehän pistää ovet kiinni lauantaina klo 18.00. Käyn testaamassa ton asfaltin lähipäivinä. Rekkaparkin pinta näyttää ainakin kohtuu hyvältä. Onko Kemissä minkälaisia ajopaikkoja?

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1609 : 09.06.09 - klo: 13.57 »
Kyllähän tuo kiinnostaisi. Kokemus on vaan nolla, eikä vielä lisenssiä......

...mutta mikseipä tonne vois lähteäkin....

megapaula

  • Vieras
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1610 : 09.06.09 - klo: 14.03 »
Voisihan tuota itsekkin tulla vilkaisemaan mitä tuo kisailu pitää sisällään. :lol:

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1611 : 09.06.09 - klo: 14.13 »

Ei sun tarvitse ostaa polttista :laugh:, sulla on hieno kesälaji ja ihan OMA rata - ihan kateeksi käy. Pitää tulla joskus katsomaan. Miten olisi 16.6., silloin olen tulossa Rovaniemelle.

ei siinä meän radassa ole vielä mitään nähtävää. eiköhän siitä jotain saada aikaiseksi kesän loppuun mennessä.
kun on katsellut sotkamon radan rakennus säiettä, niin tekee mieli olla meidän radasta ihan hiljaa.
mie lähden 16.6. valumaan etelään 17.6. pitäisi olla Ac/Dc keikalla helsingissä :grin:
siitäpä se juhannus sitten alkaa...
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1612 : 09.06.09 - klo: 14.47 »
Sinne Kärkkäisen parkkikselle kun sais kunnon kisat päälle, niin siinä olisi yleisötapahtumaa kerrakseen...Paikan myynti varmaan tuplaantuisi vuositasolla:) ...ja olisi parkkis kerrankin täynnä....

megapaula

  • Vieras
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1613 : 09.06.09 - klo: 15.11 »
No niin. Nyt ois 2gallonaa byronin 25% race gen2. Piti ihan fillarilla hakea kaupungista. Huhhuh,että otti koville,noh tulipa urheiltua sit samalla ekaa kertaa tälle kesälle. Vielä vastarin akut täyteen ja asfaltti rullalle! :lol:

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1614 : 09.06.09 - klo: 15.14 »
Ikean parkkis ois kanssa täällä torniossapäin hyvä mesta. Jos ois spedeen asfaltti kummit, kävisin kokeilemassa kulkua.
Mut eipä oo perkl.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1615 : 09.06.09 - klo: 15.18 »
Laajenee vielä valtakunnan rajojen ulkopuolelle tämä touhu :grin: Siellä sitä ois tosiaankin lääniä...

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1616 : 09.06.09 - klo: 15.45 »

megapaula

  • Vieras
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1617 : 09.06.09 - klo: 21.00 »
Sisäänajot honkkarilla suoritettu! :lol: Vaikka auto on reilusti rikkaalla,niin ruutia löytyy ihmeen paljon. Ajelin tuolla tekulla ja täytyy sanoa,etten toista kertaa mene. Auto on n.2mm pölykerroksen peitossa ja otti ilkeän pompun kaivonkannesta katukiveen,mutta puskuri onneksi pelasti. Pitää soittaa garageen,että laittavat mun tilauksen tuleen ja renkaat vasta myöhemmin. Tarvii ilmanputsareita. Pitää varmaan voittaa kenosta ja ostaa oma tontti jostain mettästä ja vetää sinne pelkkä asvaltti. :P

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1618 : 09.06.09 - klo: 22.11 »
Niin, pitääkö hommata lussumpi/ huonompi auto putsaamaan baanaa, vähän niinku formuloissakin huonommat autot menee ensin ajeleen rataa puhtaaksi  :lol:

EDITTIÄ: Mulla jää La väliin, on synttäreille meno  :undecided: Jos rata puretaan silloin, en ole mukana. Huomenna olisin kuitenki menossa poikien kans ajeleen, oisko muita tulossa ?
« Viimeksi muokattu: 09.06.09 - klo: 22.16 kirjoittanut Habaku »
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1619 : 09.06.09 - klo: 22.18 »
 Joo, minit kiertään rinkiä ensin pariksi tunniksi ja sitte päälähtönä ajetaan nitroilla.

 :wink: