kylläpä harmittaa kun ei pääse huomenna koskelle, olisi päässyt puhumaan vakavia ihan livenä.
ja oishan se kyllä kiva ajaakin...
Tuu sunnuntaina, kyllösen kanssa yritetään mennä!
Niin ja se vanha kaatopaikka mitä mä meinaan on Takajärvellä Jussapäkintieltä kääntyvän Louhitien varrella heti Vähäruonanojan ylittävän sillan läheisyydessä. Se on suljettu joskus 60 luvun lopulla jonka jälkeen jätteen käsittely siirrettiin Holstinharjuun.
Myös Ristikankaalla on ollut jätteen käsittelyä.
Niin ja mun kaveri tekee sen polttoaineen hinnalla ja jos oikein nätisti pyydän saan koneen myös omaan käyttöön ja jopa ilman polttoaineista aiheutuvia kuluja.
Mulla muutama kaveri joka vois "sponssata" hieman ku mä oon joskus jeesannut!
Niistä maansiirto asioista en ole huolissani vaan siitä että onko sillä käyttöä jos semmone päätetään tehdä.
Enemmän mua kiinnostaa se asfaltti rata mutta ootetaan nyt kevättä ja kattellaan!
Ja syksyksi 1500 neliöö, matolla vuorattuna, rawleri nurkka ja maapohja rossi vehkeille. Lisäksi huippuilmanvaihdolla varustettu asfalttisisärata, ja kaikki tämä 25 euron vuosimaksulla ja liittyvälle 45 euroon. Eikö kuulosta hyvaältä.............................POKS!! ...KELE kuka herätti mut tästä unesta?????
Pitää olla haaveita ja tavotteita ja toivoa että puoletkaan toteutuisi.