Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 148872 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa wanhapieru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #960 : 25.08.09 - klo: 11.27 »
Mulla olis tuommonen lst2 ja ongelmana kulku. Eli hitaalla puolella toimii niinkuin pitääkin mutta kun vääntelee siitä potikasta nopean puolen päälle niin kaaralle ei tahdo vauhti maistua. Liikkuu huonosti tai ei ollenkaan.
Eli mitäpä puretaan?? :huh:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #961 : 25.08.09 - klo: 16.14 »
Mulla olis tuommonen lst2 ja ongelmana kulku. Eli hitaalla puolella toimii niinkuin pitääkin mutta kun vääntelee siitä potikasta nopean puolen päälle niin kaaralle ei tahdo vauhti maistua. Liikkuu huonosti tai ei ollenkaan.
Eli mitäpä puretaan?? :huh:
Hauska nähdä, että jollain muullakin on tällänen vielä käytössä :p
Luultavasti sulla on vaihteistossa isonpuolen rattaat rikki... :huh:
Kuuluuko jotain sensuuntaisia sivuääniä, vaiko tasasen hiljaa vaan kulkee?
Kiertääkö kone kuitenkin nätisti, vai onko siinä puhti vähissä?

ps. Mulla on se "kisaviritys" vaihteistossa, josta jäi puolet osista
ylimääräseks, eli mulla on vaan "isopuoli" 2-vaihteella ilman pakkia :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa wanhapieru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #962 : 26.08.09 - klo: 09.34 »
Ei rutise ylimääräisiä,välillä rivaa vaan paikoillaan välillä kulkee niinkuin kytkin luistaisi isosti.Kone toimii hienosti. Ja pakki tuntui toimivan vaikka oli nopea puoli päällä??
Ja vika tuli päälle kun päästelin pari tankillista reipasta rallia niin sen slipperin muoviosasat otti itteensä (muuttivat muotoaan) ja muutenkin koko pakka oli kuuma (vaihteisto normaali lämmöissä)
No tilasin uudet slippery padsit mutta autoa ei enää hotsita kulkea kunnolla..
Ja jos huomasit niin olen tuon kanssa vielä todella noviisi, ostin vasta käytettynä. Aikaisempaa kokemusta ei ole polttomoottoreista kuin lennokki puolelta. Mutta autot tosiaan uusi tuttavuus; ja tykkään  :cheesy:
« Viimeksi muokattu: 26.08.09 - klo: 09.54 kirjoittanut wanhapieru »

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #963 : 26.08.09 - klo: 22.14 »
Nii joo slipperi on varmaan ollu sit liian löysällä :roll:
Se saa olla aika kireellä, eikä saa kuulostaa siltä niinku olis
variaattori, eli ei saa kuuluvasti luistaa... Vähä vaikee selittää.

Toisaalta jos se on liian kireellä, niin saattaa poikia muualta
esim hypyistä alas tullessa. Ittellä ei oo ollu slipprin kanssa ongelmaa.

ps. Kyllä se pakki kuuluu toimia isolla ja pienellä puolella.
Mulla on sellanen "konversiokitti" jolla säästetään painoa.
Kokonaispaino nyt noin 5kiloa (on sille muutaki tehty) :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa wanhapieru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #964 : 27.08.09 - klo: 09.02 »
no joo tuota pakkia nyt ihmettelin sillä kun tuota kaaraa ei hotsita mennä etiäpäin mutta pakki pelaa... :roll:
Täytyy varmaan käyttää slipperin osat kaikki jossain rasvanpoisto kylvyssä jos vaikka uutuuttaan rivailee/rasvaa saanut.
http://www.youtube.com/watch?v=AJDaliE_khI
Tuo juubituubi linkin kaaran oireet täsmäävät suht hyvin tuon oman kanssa


Edittiä: taikka täsmäs, nyt ei liiku eteenpäin ollenkaan jos nopeapuoli askista päällä.
Kaippa pitää repästä ja kurkistaa mitä tuo loota on syönyt..
« Viimeksi muokattu: 28.08.09 - klo: 13.09 kirjoittanut wanhapieru »

Poissa wanhapieru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #965 : 17.09.09 - klo: 16.41 »
Jees tarkemman analyyssin jälkeen sen askin pään kytkin pääsi pyörimään "2-speed Cam & Bushing" (heh mikä lie suomeksi??) sisällä niin saattopa menohaluihin vaikuttaakin.
Mutta nyt on uutta palikkaa tulossa..
Onkos muuten kokemuksia kauan kestää toimitukset tuolta--> http://www.liquidrc.com/

Poissa next

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #966 : 18.09.09 - klo: 11.47 »
Viikossa ellei puolesatoista tulee.

Mä olen sieltä tilannu losiin kaikki kamat, suosittelen. Itsekkin aikoinaan uusin sen ykssuuntalaakerin pariin kertaan. Se kun ei tykkää öljystä vaan alkaa luistaa.

Poissa wanhapieru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #967 : 23.09.09 - klo: 15.44 »
No nopsaan tuli paketti jenkeistä, perjantaina tilaus ja tiistaina jo laatikossa..
Mutta mutta, mites tarkka tuo 2 vaihteen kytkin on säädöistään, sillä tehdasasetus on ruuvit pohjaan ja siitä 5 kierrosta auki. Kummatkin ruuvit oli niin pohjassa kun omalla käpösellä avaimella uskalsi vääntää ja kun aukasin molempia sen 5 kiekkaa niin ruuveissa näyttäis olevan about kierroksen puolentoista ero syvyydessä??
Eli laitanko silmällä suht kohilleen vai???

Noh auto pelas komeesti noillakin mutta mossasin tankatessa nitrolla ja onnistuin ilmeisesti kastelemaan moottorin yksisuuntalaakerin?? (Vai olenko ihan hakoteillä??) Moottori ei ainakaan pyöri startterilla kuin hiljaisella vauhdilla, vauhdin kasvaessa luistaa eikä moottori pyöri.
Woe stana että koettelee välillä..

Olisiko kenelläkään hyvää puljua mielessä mistä saisi tuohon Losin mosaan (mach) sen 1-suuntalaakerin yms.?? en ainakaan tuolta liquidista löytänyt..
« Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo: 09.50 kirjoittanut wanhapieru »

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #968 : 24.09.09 - klo: 18.59 »
Tarkasta vielä se laakeri ensin. Siihen laakeriin et voi tankatessa "lorauttaa" fuilia, tuossa moottorissa yksisuuntalaakeri on moottorin sisällä, ei siinä takakilven muovisuojan alla.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa wanhapieru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #969 : 25.09.09 - klo: 09.30 »
Tarkasta vielä se laakeri ensin. Siihen laakeriin et voi tankatessa "lorauttaa" fuilia, tuossa moottorissa yksisuuntalaakeri on moottorin sisällä, ei siinä takakilven muovisuojan alla.

No tuo helpotti vähän eli tarkistellaan. Ja näky tuolla Liquidissa onneksi olevan uusi laakerikin tuohon.
Toimii vaan niiden haku nihkeästi..

Vs: Team Losi LST
« Vastaus #970 : 25.09.09 - klo: 09.40 »
Kannattaa myös katsoa jp-nitroracingilta. Niillä on niitä standardi 6mm ja 8mm vaihtosisuksia, mitkä on helppo puristaa, vaikka ruuvipenkissä sinne laakeripesään.
On paljon halvempia ja ainakin itsellä on kestänyt ihan yhtä hyvin, kuin kalliit alkuperäiset.

http://www.jp-nitroracing.com/index.php?cPath=31_37
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx

Poissa wanhapieru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Losi LST
« Vastaus #971 : 25.09.09 - klo: 12.13 »
Kannattaa myös katsoa jp-nitroracingilta. Niillä on niitä standardi 6mm ja 8mm vaihtosisuksia, mitkä on helppo puristaa, vaikka ruuvipenkissä sinne laakeripesään.
On paljon halvempia ja ainakin itsellä on kestänyt ihan yhtä hyvin, kuin kalliit alkuperäiset.

http://www.jp-nitroracing.com/index.php?cPath=31_37

Mutta jos pelästään tuota on vailla niin päälle reilut postit niin kummasti ero kaventuu..
Tuolta jenkeistä kun ei tosiaan tule noita posteja kun sen rapiat 70 senttiä!!
Mutta kiitti vinkistä silti.
Täytyy tuota kaaraa purkaa samalla reilummin kun näkyy rasvat karkaavan askistakin, putsata rasvata ja tiivistellä jollakin samalla.