Asia on siis jo selvinnyt. Öljysin risiiniöljyllä kun ei tuntunut koko LPR:stä löytyä ilmanputsariöljyä. Ajelin sisäänajot loppuun ja ekaa kertaa menin soriksen asvaltille ajelee. Sitten moottori alkoi tukehtua(?) ja päätettiin veljen kanssa, ettei nyt käydä säätämään. Tavarat reppuun ja suuntana koti. Kuitenkin ensimmäisen mäen jälkeen tuli niin sopiva asvaltti testaukseen, että ei voinut jättää tilaisuutta käyttämättä. Joo, seosta vähän laihemalle ja auto käyntiin. Auto kävi todella hyvin, ja nykäisin hehkun pois, kesti sittenkin päällä, hyvä. Mutta sitten katsoin ohjaimeen ja ensi silmäys kertoi kaiken; ohjaimesta oli patterit loppu. Nitrokone ulvoi täysillä ja renkaat muuttuivat soikeiksi. Auto oli siis onneksi kädessä. Äkkiä hanska pakoputken tukkeeksi. *PUH HUH*. Nyt kotiin ja auto syrjään varastoon. Pitää kattoo jos kävis joku päivä ostaa ohjaimen ja vastarin patterit...