Kirjoittaja Aihe: ALAN TEKEMÄÄN RC KUSKEISTA VIDEO HAASTATTELUITA.KYSYMYKSIÄ KIITOS  (Luettu 16493 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tonza81

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Abba? :tongue:
JQ Products-Alpha-Sanwa-Savöx                            Team Durango Dex410-Team Orion-Sanwa-Savöx                            Dex210-HW-Robitronics-Sanwa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Abba ei olis vaikea.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa tonza81

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Interjuusing abba a'la jerry....lol....
JQ Products-Alpha-Sanwa-Savöx                            Team Durango Dex410-Team Orion-Sanwa-Savöx                            Dex210-HW-Robitronics-Sanwa

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jos mää olen sen Mauri tehnyt tai tulen tekemään niin tottakai minä olen sitten se on oikea sana käyttää.
Miten voi takertua tällaiseen asiaan hei.
Huh.

Jos olen lisännyt jonkun joka siellä ei halua olla niin saa poistua. En pane pahakseen.

Jerzi

Oletko Jerry nyt yhtään lukenut näitä ketjun viestejä ns.ajatuksella läpi, etpä taida koska sinä tunnut joka kerta suuttuvan välittömästi kun joku kommentoi jotain johonkin palstalle kirjoittamaasi "mahtijuttuun" et sitten millään tunnu ymmärtävän mitä niissä sanotaan ja tarkoitetaan, ja sinä se kyllä taidat olla se joka asioihin takertuu koska reaktiosi kaikkeen sinua koskevaan kirjoitteluun ja kommentointiin on kyllä kuten tuolla yhdessä aiemmassa viestissä sanottiin niin sanalla sanoen aika lapsellista. Mistähän ihmeen syystä olet ne bannit saanut, tuskinpa ihan aiheetta kuitenkaan.

T: Mauri
« Viimeksi muokattu: 15.02.14 - klo: 01.14 kirjoittanut Elmaurizio »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nyt voi ylläpito tämän topikin poistaa.
Tää on varmasti täällä jo nähty.
Ihme kuin selvät ohjeet oli laitettu esille niin silti pitää.
Eli pois vaan kokonaan. Eihän täällä ole muutakuin pashkaa kaikki sivut täynnä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jotenki tuntuu että annoin jo selväksi mikä on homman nimi.
No tästä olen selvinnyt ja illan aikana tulee sellainen uutispommi rc10faceen että joku voi ilahtua siitä ja moni vihastuu..
Jerzi

sorry mutta ei ole kauheesti pommeja näkynyt?
mikä juttu tää nyt taas on .. sanoisit suoraan..
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa TeroP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Oletko Jerry nyt yhtään lukenut näitä ketjun viestejä ns.ajatuksella läpi, etpä taida koska sinä tunnut joka kerta suuttuvan välittömästi kun joku kommentoi jotain johonkin palstalle kirjoittamaasi "mahtijuttuun" et sitten millään tunnu ymmärtävän mitä niissä sanotaan ja tarkoitetaan, ja sinä se kyllä taidat olla se joka asioihin takertuu koska reaktiosi kaikkeen sinua koskevaan kirjoitteluun ja kommentointiin on kyllä kuten tuolla yhdessä aiemmassa viestissä sanottiin niin sanalla sanoen aika lapsellista.
Lapsellisuudesta en tiedä, mutta tuosta takertumisesta ja henkilökohtaisesti ottamisesta(?) on kyllä pakko olla samaa mieltä. Eikö jerzille saa antaa mitään palautetta tai parannusehdotuksia, ilman että se otetaan henkilökohtaisena loukkauksena, josta seuraa sitten tätä mitä tässäkin threadissa nähdään koko ajan?

Kai tälläkin foorumilla suurin osa on kuitenkin aikuisia ihmisiä, joiden pitäisi pystyä käsittelemään ja keskustelemaan asioista ilman jatkuvia tunteenpurkauksia ja tarpeetonta draamaa.

Lainaus
Mistähän ihmeen syystä olet ne bannit saanut, tuskinpa ihan aiheetta kuitenkaan.
Ilmeisesti foorumin banneihin liittyvät syyt voi jokainen tarkastella tästä threadista. Siitä en ole ollenkaan varma, että kannaako moista "p*skalistaa" pitää muiden banneista kuin epärehellisten kauppamiesten, joista nyt on hyväkin olla tietoisia. Tämä on tietysti jokaisen ylläpitäjän oma asia, mutta ensimmäistä kertaa tuollainen tulee vastaan normaalina käyttäjänä. Keskustelupalstan ylläpitäjänä eräässä verkkopeliscenessä (QW) käytämme yksityistä "administration" piilofoorumia tuollaisten listojen/tietojen ylläpitoon, mutta niitä eivät muut kuin foorumin muut ylläpitäjät/moderaattorit päässeet lukemaan. Tuo onnistuisi myös SMF:ssä, ainakin omalle ylläpitämälleni astrokuvaus -foorumille, johon lisäilen havaintoja olen moisen tehnyt ihan vain testin vuoksi.
« Viimeksi muokattu: 15.02.14 - klo: 01.49 kirjoittanut TeroP »
Absima TR8TE (kit): HW Xerun 150A / 4274SD 1800KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 40C 2*3s
TeamC TR8E (rtr): HW SCT Pro 120A / 4274SD 2200KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 50C 2*2s

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Veikkaan että kukaan ei jaksanut lukea minun ekaa viestiä.
Laitan faceen heti kuin haastis on tehty.
Sitten alkoi pommitus kuin ei kaikki ole facessa. Onko se minun syy. No näköjään.
Tällä hetkellä sinne otetaan ne jotka minä hyväksyn ja te molemmat ette ole sillä listalla.
Vaikka ei olis ollut facessa niin nuo videot olis kaikki nähneet mutta nyt on ryhmä suljettu ja hyvä niin.
Kyllä mää veikkaan että youtuubi olis ollut ihan hyvä idea mutta kuin tänne niitä videoita en olis alunperinkään laittanut niin face kelpas vallan mainiosti.
Maurin kommentit on kyllä pohjalta mutta ei sen enempää siitä aiheesta.
No tiedän että koska MINÄ tämän teen niin pashkaa saa heittää niskaani niin paljon kuin kaverit jaksaa lappaa.
No juuri tämän takia minä pyysin yv.n kautta ilmoittautumaan ja täytyy sanoa että on halukkaita sinne, eli mielenkiintoa on tuolle sivustolle.
Jerzi

SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jotenki tuntuu että annoin jo selväksi mikä on homman nimi.
No tästä olen selvinnyt ja illan aikana tulee sellainen uutispommi rc10faceen että joku voi ilahtua siitä ja moni vihastuu..
Jerzi

sorry mutta ei ole kauheesti pommeja näkynyt?
mikä juttu tää nyt taas on .. sanoisit suoraan..

Se on sivusto johon tulee videomateriaalia, tai sivusto on jo auki ja siellä on jo video materiaalia ja taas huomenna tulee lisää.
Jos olis jaksanut lukea topikki läpi niin olisit löytänyt vastauksen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
jerzirccar1: Nyt voi ylläpito tämän topikin poistaa.

Lukkoon nyt eka. Jos porukka sitten lopettaa lapsellisuutensa, voi jerzirccar1 pyytää ylläpidon tämän avaamaan.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG