Itselläni ei ole autosta kokemusta mutta sen voin sanoa että B3 ja B4 ovat melko samanlaisia, mutta B4 on jotenkin parempi kisapeliksi... Jos puhutaan FT paketista... Mutta jos pihasuditteluun on auto tulossa niin ottaisin itse B3 version.
Mutta jos on rahaa laittaa ja haluaa parasta niin B4 on tosi hyvä valinta.
Voisit haulla vaikka etsiä eri keskusteluita tästä molemmista autoista niin varmaan löytyy enemmän tietoutta joka auttaa päättämään valintaasi..
Missäs olet saanut B4 FT:ä koittaa, kun tietääkseni Suomessa ei olisi yhtään vielä?
B3:sta meillä ei ole ollut, mutta B4:sia on kaksi.
Tiimikaverit, joilla on molempia ollut/on, ovat sanoneet että B4 hyppää nätimmin, ja nyt ei kyse ole mistään pituusennätyksestä.
Muistelin
oikeassa asso topicissa jonkun, olikohan Juho K, kertoneen, että yhteneväisiä osia tuskin yhtään on. Sikäli erikoista assojen kohdalla, että meillä on esim. monenvuoden haarukassa asson touring autoja, ja aina uudemman version osat käyvät vanhempiin.
Väittäisin että kilpailija, joka nyt esim. johtaa crossisarjaa, taitaapi olla jo varmistanut SM:n, johtaisi, annettaisiin Hänelle kumpi malli vaan "alle"!
Käykääpä muuten katsomassa ne "huippuakut", joilla Hän ajaa....
Tai Serpent voi asian tuntevana kertoa sen teille, jotka ette ehdi katsomaan....
Perus B4:llä on ajanut ! Onnea vaan Jouko, ja touringissa myös kärkiryhmässä....