Kaikki putket toimii tuon koneen kanssa, mutta tuolle koneelle löytyy vartavasten suunniteltuja putkia. Bartolone ja Victory-Rc tekee ainakin Losiin ja Bajaan. Nuo putket on suunniteltu niin, että niistä saa parhaan mahdollisen hyödyn irti tuosta koneesta. Laittaa hakuun esim. "G320 32cc tuned pipe", niin alkaa löytymään. On vaimenettua ja vaimentamatonta mallia, Davesmotorsilla aika laaja valikoima.
Tavan viriputketkin toimii, en ole nyt täysin varma miten nämä G320 putket eroaa tavan putkesta, mutta veikkaan, että näillä G320 putkilla on haettu vielä lisää ala -ja keskialueen vääntöä. Saa paremman kiihtyvyyden, korostaen ennestään tämän koneen etua, eli hyvää alavääntöä.
Niin, ja kone itsessään on toiminut hyvin. Muutaman tankin olen takaveto Losilla ajanut tuolla koneella ja tehoa on tarvittaessa enemmän kuin pitoa hiekalla/ruoholla.
Tässä autossa 2wd konversioon suunniteltu Bartolonen vaimennettu putki, joka ei siis ole juuri tälle koneelle tehty.
Toisessa Losissa on sitten OBR:n tekemä 34cc reedcase, joka pohjautuu tähän koneeseen. Se onkin tietysti sitten jo ihan eri asia. Toiminut sekin hyvin tähän asti ja kulkua piisaa.
Tässä on tällä hetkellä Victory-Rc:n valmistama tälle koneelle tarkoitettu vaimenettu putki. Tai niin ainakin valmistaja väitti, missään ei tosin ole mitään G320 tekstiä, josta tuo tulisi ilmi.
Mutta voisin suositella tätä konetta, laadukas kuin mikä ja tehoa varmasti monelle tarpeeksi.
Kannattaa tarkistaa tuo sopivuus mitä vaatii, että saa paikalleen. Ilmeisesti Fg:hen olet sitä laittamassa? Losiin (5ive) piti vaihtaa CY:n osia, kuten vauhtipyörän suoja ja "clutch plate".