Carrier, minkälaisessa käytössä, minkälainen rasitus ja kestikö sulla kuitenki jonku aikaa vaiko miten?
Jatketaan...
En ymmärrä miten se on taas mahdollista, edelleen servon vika on potikasta irti lähtenyt johto?
Myös kun katsoo moottorin punaista ja mustaa johtoa, sielläkin on nähtävästi lämpöä ollut jonku verran. (mikäli kuvasta ei näe niin johtojen muovi vähän sulanut litteemmäksi molemmissa.)
Voiko tämä käydä niin kuumana, että servon potikasta sulaa aina yks johto irti?
Tuli mieleen toinen asia..
Käytössä on FLYSKY FS-GR3E 2.4GHz Receiver. Muistan kun ebaysta olen sen ostanut, niin siellä sanottiin "Power: 4-11v" Joten kuvittelin asian niin, että receiver tarvii tuon verran virtaa ja antaa servolle sen mitä servot yleensä tarvii 4.8-6v?
Syötän virtaa vastaanottimelle 7.4V, olisiko siinä mahdollisuus, että vastaanotin antaa myös servolle enemmän, jolloin tälläinen kiinan MG995 servo käy erittäin kuumana ja johto pääsee aina irti?
Täytyypä ettiä mittari ja tutkia, että paljonko vastaanotin antaa ulos täydellä vedolla, kun on 7.4V täydessä latauksessa.
Molemmat MG995:set toimii nyt, toisessa oli vain hajonnut liitin kun RC otti hiukan damagea. Mietinkin, että miksi servo oli jumissa kun sitä ei edes käytetty.. Se oli jarru servona, mutta vastaanotin bugaili jarrun ollessa päällä, niin otin siitä jarru servon irti. Kaasu servolla ajettiin kuitenkin varmaan 45min ennenkuin johto irtosi ja lähti irti. Servon rasitus oli sitä luokkaa, että servo veti vaijeria kaasarilta. Täytyypä huomenna tutkia taas.