Kirjoittaja Aihe: Mitä hyötyä on tilata rc-roippeita ulkomailta ?  (Luettu 34708 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Mitä hyötyä on tilata rc-roippeita ulkomailta ?
« Vastaus #30 : 06.02.17 - klo: 18.58 »
Se on joskus pakko tilata ulkomailta, kun suomalaiset liikkeet eivät vastaa sähköposteihin kuin muutaman päivän viiveellä ja soittaahan niihin on aivan turha, no yksi liike Suomessa vastaa sähköposteihin jo ennenkuin ennättää kysyä  :grin: mutta kaikkia ei sieltä saa ja pakko asioida muidenkin liikkeiden kanssa.
Yleensä Saksan liikkeet vastaa saman päivän aikana sähköpostiin, ja paketti vajaassa viikossa ovella, kun sen sijaan Suomen liikkeiden sähköpostia saa odotella viikon ja toisen viikon pakettia, siinä minun mielestä jo hyvä syy tilata ulkomailta.  :angry:
Tämä on totta,ihme ajatusten lukijoita eurorc:llä 😁
Mut joo,ostanko esim saman nopan vähintään 30 rosenttia halvemmalla kuin suomesta jos jaksan oottaa pari viikko,mä jaksan.
Ja takuusta,takuu toimaa niin että sanot että tuote on rikki niin kiinan äijjä lähettää uuden tilalle ennenkuin ehtii riisiänsä syömään loppuun.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mitä hyötyä on tilata rc-roippeita ulkomailta ?
« Vastaus #31 : 06.02.17 - klo: 19.15 »
Tämä takuuasia on kyllä reilua myös Saksan liikkeissä, pari kertaa, jokin about 100 euron juttu hajonnut muutaman päivän sisällä ja kun olen lähettänyt sähköpostia , niin uusi tullut heti tilalle eikä ole vanhaa tarvinnut edes palauttaa, toisen sain itse korjattuakin  :azn:
Hyvä esimerkki takuutoiminnasta oli myös lähes 1000 e Dronen putoaminen muutama kuukausi sitten, Suomen liike, mistä sen olin ostanut,  ei ottanut mitään kantaa / vastuuta olettamaani valmistusvikaan. Lähetin koneen suoraan Saksaan , valmistajan Euroopan pääpaikkaan ja kuukauden päästä DHL toi paketin ; uusi kone ja bonuksena vielä tarvikkeita. Kaiken huippu oli kun Suomen liikkeen johto repi pelihousunsa, kun kerroin saaneen takuuna uuden, ilmoitti ottavansa yhteyttä ja kysyvän perusteita uuden koneen lähettämiseen  :shocked:
Eipä ole tarvinnut sen jälkeen kyseisessä liikkeessä asioida, viitsi vielä sähköpostissa toivoa , että joskus aloitettaisiin puhtaalta pöydältä, vaikka tämä case ei tullut hoidettua parhaalla mahdollisella tavalla, but it happens..  :tongue:
« Viimeksi muokattu: 06.02.17 - klo: 19.22 kirjoittanut ylikar-h »

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Mitä hyötyä on tilata rc-roippeita ulkomailta ?
« Vastaus #32 : 06.02.17 - klo: 21.31 »
Juurikin noin.
Viimeksi kun ostin kalliin servon eräästä suomi liikkeestä niin kysyin että täs on varmaa takuu,sanoi suoraan että noh takuu on vähän niin ja näin.
Käyn ostamassa ko liikkeestä sillointällöin kamaa jos tarvitsen,kunhan kyse on pienistä summista,arvostan rehellisyyttä nääs  :laugh:

TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Mitä hyötyä on tilata rc-roippeita ulkomailta ?
« Vastaus #33 : 12.05.17 - klo: 20.36 »
Tämmöstä hyvää taas eu:sta :angry:

Tulevaisuudessa harrastaminen kallistuu...

http://yle.fi/uutiset/3-9607220
(o\_!_/o)