Oma mielipiteenihän on asiassa se, että mikään ei ole raivostuttavampaa, kuin myyntialue jossa "upitaan" ilmoitusta keinotekoisesti joko kommenteilla, tarjouksilla, kysymyksillä.
Nykyinen myyntipalsta on yksinkertaisuudessaan loistava. Pakollinen hintapyyntö ja 2vk uusimisaika pitäisi riittää. Jos tavara ei liiku niin uusitaan 2vk päästä ilmoitus ehkä uudella hinnalla tai jos liikkuu niin merkataan myydyksi.
Itse osaan selata vanhojakin ilmoituksia sen verran jos etsin jotain tiettyä käytettyä ja myydessä käytettyä olen huomannut, että muutkin osaavat, koska kyselyä tuotteesta voi tulla vaikka ilmoitus olisi 3vk vanha.
Omasta mielestä nykyinen formaatti toimii ja tuo kommentointi, aiheen noston "uppimisen" mahdollisuus tekee myyntialueesta turhauttavan selata, jossa saat aina skipata ensimmäiset 1-2 sivua aktiivisten "päivitysten" ansiosta pinnalla pomppivien ilmoitusten vuoksi. Omena kun on omena vaikka sitä kysyisi monta kertaa.
Enemmistö ja resurssit kumminkin määräävät joten siihen taivutaan.
Tarjousmyyntiin kumminkin on jo omat palvelunsa, joita minun mielestä voi käyttää. Kauppa-alueelle uusi osio huutokaupoista joihin voi linkata oman ilmoituksensa.
-Virtanen