Päävalikko

mädin vaihteiden säätö

Aloittaja miska..., 23.09.04 - klo: 07.48

miska...

elikä, mulla on semmonen ongelma että kun moottorissa kierrokset nousee tarpeeki korkeiksi niin renkaat lakkaa vetämästä, vaikka moottori pyörii kun hullu., eli mitä osaa vaihteista pitäis säätää, kun ohjeissa ei oikein lue sitä että mitä tehdään kun renkaat ei liiku ym..
HotBodies Lightning Stadium Pro is the way to drive!!!

Rph

kuulostais ihan kuin kakkosvaihteen kytkin/ratas olis väärinpäin, ymmärsinkö oikein että auto liikkuu pienillä kierroksilla? ( ykkös vaihde ) ja onko vika ollut alusta alkaen vai tullut myöhemmin? jos myöhemmin niin mitä muutoksia olet tehnyt?

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Mika R

aivan, tai sitten se kakkonen on vaan jumissa. avaa laatikko ja katso, silleen nää yleensä selviää eikä päältäpäin katsoessa

miska...

Lainaus käyttäjältä: "Rph"kuulostais ihan kuin kakkosvaihteen kytkin/ratas olis väärinpäin, ymmärsinkö oikein että auto liikkuu pienillä kierroksilla? ( ykkös vaihde ) ja onko vika ollut alusta alkaen vai tullut myöhemmin? jos myöhemmin niin mitä muutoksia olet tehnyt?

no mulla on ollu alusta asti sen ongelma
HotBodies Lightning Stadium Pro is the way to drive!!!

Antti R

Lainaus käyttäjältä: "miska..."
Lainaus käyttäjältä: "Rph"kuulostais ihan kuin kakkosvaihteen kytkin/ratas olis väärinpäin, ymmärsinkö oikein että auto liikkuu pienillä kierroksilla? ( ykkös vaihde ) ja onko vika ollut alusta alkaen vai tullut myöhemmin? jos myöhemmin niin mitä muutoksia olet tehnyt?

no mulla on ollu alusta asti sen ongelma

Kandee kirii se ketjupään ratas koska se yleensä lähtee luistelee:D
-EhtoollisWeli