Viime talvena heti auton (MM) julkistuksen jälkeen tuli veivattua melko paljon Tiksissä sisällä, tänä vuonna sitten taas tiksissä ja Saksan EOS kisan ajoin tuolla autolla. Muutamia juttuja mitä olen huomannut:
-auton perä toimii todella hienosti, eikä sitä varten juurikaan tarvitse nähdä vaivaa. Taka-aurausta kannattaa ihan rohkeasti kokeilla vähentää myös alle 3 asteen, vaikka muissa autoissa ei näin yleensä tehdä. Takavakaaja on myös oiva lisä, ja sitä kannattaa kokeilla liukkaammallakin.
-iskareissa omaan käteen sopii parhaiten samankokoinen mäntä edessä ja takana, en ehtinyt testata paljoa, mutta itse ajoin 2x1,7 molemmissa päissä, öljyt luokkaa 35/27,5.
-itse tykkäsin ajaa aina diffi yläasennossa, perä vaan tuntuu toimivan parhaiten niin vastaavasti myös ohjaustuntuu toimivan parhaiten ohjauspala ylhäällä.
-ratasdiffi on tosi smuutti, joten voi hyvinkin toimia myös ulkona, en ole tosin kokeillut, vaatii aika jäykät öljyt (7-15k)
Toivottavastijollekin on hyötyä, voin koittaa vastata myös yv:nä tarkempiin kyssäreihin.
Samppa