Kirjoittaja Aihe: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset  (Luettu 9865 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« : 21.02.16 - klo: 20.23 »
myrcm palvelussa on katkosta, joten ranking listat liitteenä.
Lisätään linkki tarkempiin tuloksiin myöhemmin.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #1 : 22.02.16 - klo: 10.36 »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #2 : 22.02.16 - klo: 13.01 »

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #3 : 22.02.16 - klo: 13.11 »
^ Onko tarkempaa tietoa?
EDIT: Näyttää puuttuvan myRCM:stä nelkun viimeinen rundi A-finaalista ainakin.
EDIT2: Nelkun A-finaalin tulokset fiksattu.
« Viimeksi muokattu: 22.02.16 - klo: 13.19 kirjoittanut Janne A »

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #5 : 22.02.16 - klo: 22.07 »
Huuhdellaanko tässä ajajakorokeella vai peräti katsomosta korokkeelle?
http://youtu.be/b6aau0m0Ba4

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #6 : 22.02.16 - klo: 22.33 »
Tuollaiset häiriköt tulisi poistaa kisapaikalta. Todella asiatonta huutelua katsomosta
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #7 : 22.02.16 - klo: 22.36 »
Katsomosta korokkeelle ja turhaan.
Jokainen paikalla ollut tilanteen nähnyt pystyy varmaan komppaamaan.

Jos nostaja heittää auton toisen eteen, on siitä täysin turha ruveta meuhkaamaan kuskille joka ei asialle voi mitään.

Poissa Roudari

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #8 : 23.02.16 - klo: 08.13 »
Kuuluttajana pahoittelen, että kohdistin moitteeni korokkeelle. Salin toisessa päädyssä en erottanut mistä huutelu tuli.

Mutta joka tapauksessa tässäkin vaiheessa kiitos kisaajille, kannustusjoukoille ja katsojille!

Itsellä ainakin oli mukavaa, sekä mikrofonin takana että radalla, vaikka ajohommat menikin alisuorittamisen puolelle...
Ensimmäinen RC-auto oli Graupner (Kyosho) Renault Alpine 310, vuonna 1982. Siitä se alamäki alkoi.

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #9 : 23.02.16 - klo: 14.04 »


Huuhdellaanko tässä ajajakorokeella vai peräti katsomosta korokkeelle?
Video poistettu kuvaajan pyynnöstä,  käykää tilaamassa youtubessa moskuprorc. Toivottavasti saadaan video uudestaan linjoille.

Hieman ärsyttää tällainen käytös kun koittaa saada junnukerhosta uusia kisakuskeja.



Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla


Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #10 : 23.02.16 - klo: 14.46 »


Huuhdellaanko tässä ajajakorokeella vai peräti katsomosta korokkeelle?


Hieman ärsyttää tällainen käytös kun koittaa saada junnukerhosta uusia kisakuskeja.



Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Toi oli ihan normaali tunteen purkaus, kun vanhemmat ovat kannustamassa lapsiaan. Tollaisia kuulee
jokaisella urheiluareenalla oli kyseessä laji mikä tahansa ja toi oli vielä sieltä lievemmästä päästä.
Mikä tässä enemmän ärsyttää on tollanen turhanpäiväinen kukkahattu täteily.


Tuollaiset häiriköt tulisi poistaa kisapaikalta. Todella asiatonta huutelua katsomosta

Vois olla peiliin katsomisen paikka. :wink:
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #11 : 23.02.16 - klo: 15.26 »


Huuhdellaanko tässä ajajakorokeella vai peräti katsomosta korokkeelle?


Hieman ärsyttää tällainen käytös kun koittaa saada junnukerhosta uusia kisakuskeja.



Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Toi oli ihan normaali tunteen purkaus, kun vanhemmat ovat kannustamassa lapsiaan. Tollaisia kuulee
jokaisella urheiluareenalla oli kyseessä laji mikä tahansa ja toi oli vielä sieltä lievemmästä päästä.
Mikä tässä enemmän ärsyttää on tollanen turhanpäiväinen kukkahattu täteily.

Katsomosta tulee ääntä tapahtumassa kuin tapahtumassa. Lätkässä enemmänkin.
Spontaanit tunteenpurkaukset kuuluu katsomoon, ei korokkeelle mistä niitä ei tälläkään kertaa paljoa kuulunut. Nostajia välillä kannustettiin mutta sekin on ihan luonnollista kun välillä tulee tilanteita joissa nostaja ei näe autoa. Osa nostopaikoista oli hieman haastavia kun sektori oli 360o.
Tässä tapauksessa nostaja laittoi auton toisen eteen ja tapahtumat lähtivät vyörymään. Tai sellainen käsitys minulle jäi...

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #12 : 23.02.16 - klo: 17.15 »
Ei tule mieleen yhtään keskittymistä vaativaa yksilölajia jossa olis ihan ok katsomosta häiritä suoritusta.  Jos taas mennään joukkuelajien säännöillä tuomari puuttuu nykyään nopeasti laidalta huuteleviin vanhempiin.

Harrastavan juniorin isäpuolena ymmärrän hyvin mekaanikon tunnekuohut,  mutta se ei tarkoita sitä ettei ylilyönteihin pitäisi puuttua.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #13 : 23.02.16 - klo: 17.37 »
Tässä tarkoitus ei kai ollut häiritä kuskeja vaan herättää tuomarit?

Hiljainen katsomo on tyhjä. Tai sitten kukaan ei katso kisaa. Aika vaikea kuvitella, etteivät katsojat saisi reagoida kisan tapahtumiin.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #14 : 23.02.16 - klo: 18.13 »


Tuollaiset häiriköt tulisi poistaa kisapaikalta. Todella asiatonta huutelua katsomosta

Vois olla peiliin katsomisen paikka. :wink:

Avaatko hiukan tätä kun tulee ihan sellainen mielikuva, että itse käyttäytyisin huonosti kisapaikoilla.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #15 : 23.02.16 - klo: 18.19 »
Tässä tarkoitus ei kai ollut häiritä kuskeja vaan herättää tuomarit?

Hiljainen katsomo on tyhjä. Tai sitten kukaan ei katso kisaa. Aika vaikea kuvitella, etteivät katsojat saisi reagoida kisan tapahtumiin.
Videolta kuluu ihan selkeästi että isä mört? Huutaa hokelle suoraan.  kerro nyt yksi tarkkuutta vaativa yksilölaji jossa tällaista häirintää suvaittaisiin sm-tasolla?

Edelleenkin ymmärrän että menee hermot,  mutta ei se tee siitä mitenkään suotavaa käytöstä.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #16 : 23.02.16 - klo: 18.41 »


Tuollaiset häiriköt tulisi poistaa kisapaikalta. Todella asiatonta huutelua katsomosta

Vois olla peiliin katsomisen paikka. :wink:

Avaatko hiukan tätä kun tulee ihan sellainen mielikuva, että itse käyttäytyisin huonosti kisapaikoilla.

Muistele yhtä Nokian  SC kisaa olit nostajana ja minä korokkeella ajamassa.


kerro nyt yksi tarkkuutta vaativa yksilölaji jossa tällaista häirintää suvaittaisiin sm-tasolla?


Kaikki yleisurheilu lajit ja hiihto, mutta kerro sinä joku urheilulaji joka ei vaadi tarkkuutta tai keskittymistä. WJ-kisat on kerho kisoja.

Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #17 : 23.02.16 - klo: 18.51 »
taisin nostajana olla väärässä paikassa vaikka yritin olla oikeassa paikassa. Ainakin nostin tehokkaasti, josta sua ei voi kehua kun olet julkisesti sanonut ettei se kiinnosta sinua.
Tämä siis tuolle Metsäläiselle..
Taitaa myös AKK:n säännöissä olla yksi rangaistuksen peruste tuo huutelu. Ehdottaisin wj sarjaan samaa sääntöä (joka jo pitäisi olla koska säännöt perustuu maastosarjan sääntöihin). Mun mielestä tuollaiselle käytökselle mitä videossa päästiin todistamaan saisi olla 0 toleranssi
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #18 : 23.02.16 - klo: 18.55 »


Tuollaiset häiriköt tulisi poistaa kisapaikalta. Todella asiatonta huutelua katsomosta

Vois olla peiliin katsomisen paikka. :wink:

Avaatko hiukan tätä kun tulee ihan sellainen mielikuva, että itse käyttäytyisin huonosti kisapaikoilla.

Muistele yhtä Nokian  SC kisaa olit nostajana ja minä korokkeella ajamassa.


kerro nyt yksi tarkkuutta vaativa yksilölaji jossa tällaista häirintää suvaittaisiin sm-tasolla?


Kaikki yleisurheilu lajit ja hiihto, mutta kerro sinä joku urheilulaji joka ei vaadi tarkkuutta tai keskittymistä. WJ-kisat on kerho kisoja.

Onko siis mielestäsi ok että katsojat häiritsevät lauteilla olevia kuskeja kun on kyse vain kerhokisasta?
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #19 : 23.02.16 - klo: 19.09 »
No niin täällähän on oikein lynkkaus meininki... Vaikkakin aika moni kuka täällä huutelee ei ollut paikalla. Voin valaista hieman taustoja. Mitkä ei tietenkään oikeuta käytökseen mutta ehkä ymmärrykseen tuohtumisesta. Eli siis hommahan juontaa juurensa kauden alkuun jolloin samoilla kavereilla on ollut kisoissa erinäisiä osumia syypää milloin kukakin. Mutta esim nokialla pojat ajoivat hyvin samaa vauhtia ja onnistuivat löytämään toisensa muutamaan kertaan ja osumiltakaan ei vältytty. No itse tähän videon tapahtumaan Hoke kaatoi auton Max oli tulossa kierroksella ohi nostaja heitti auton mahdollisimman nopeasti ladulle mutta valitettavasti tolpan taakse Hoken ajopaikkaan nähden mitä minä en tiennyt !!! No tietysti nappi lautaa ja yllätys silloin max kaaresti paikalle osuma ei ollut väktettävissä eka reaktio isänä mitä Vi... Se tekee kostaako jotain päivän tapahtumia kun pojat oli vähän kolistellut no spontaani huuto ja vielä perää että tuomarit herätys tässä tarina kokonaisuudessa joten voimmeko lopettaa p*skan jauhannan... Täällä netissä ja yrittää saada oikeesti ihmisiä mukaan tähän lajiin. Ei tää p*skan jauhanta ainakaan lisää harrastajia. ANTEEKSI JA KIITOS !
-Henry Mort

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #20 : 23.02.16 - klo: 19.16 »
taisin nostajana olla väärässä paikassa vaikka yritin olla oikeassa paikassa. Ainakin nostin tehokkaasti, josta sua ei voi kehua kun olet julkisesti sanonut ettei se kiinnosta sinua.
Tämä siis tuolle Metsäläiselle..
Taitaa myös AKK:n säännöissä olla yksi rangaistuksen peruste tuo huutelu. Ehdottaisin wj sarjaan samaa sääntöä (joka jo pitäisi olla koska säännöt perustuu maastosarjan sääntöihin). Mun mielestä tuollaiselle käytökselle mitä videossa päästiin todistamaan saisi olla 0 toleranssi

Korokkeelle huutelusta puhuin ja en hirveästi ole valituksia kuullut omista nosto suorituksistani.



Onko siis mielestäsi ok että katsojat häiritsevät lauteilla olevia kuskeja kun on kyse vain kerhokisasta?

En tarkoittanut sitä vaan että WJ ei ole SM sarja.
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #21 : 23.02.16 - klo: 20.13 »
Mun auto heitettiin maxin eteen ja vielä sopivasti tolpan taakse.
Ainoa asia mitä pystyin tilanteessa tekemään edes vähentääkseni osuman vaikutusta oli hieman nykäistä kaasua ja toivoa että auto ehtii tulla alta pois.
Ei ehtinyt.

Minun omakohtainen kokemus on ollut jo pidemmän aikaa että minua ajellaan ja tilanne on puhdas kisatilanne tai minä olen ollut siihen mukamas syyllinen hidastamalla jne.
Eli ei rangaistusta tai muutakaan.
Jos minä olen edes jossain tilanteessa mukana saan kuulla siitä vähintään varikolla yms.

Olen saanut huomata että aina kun se pinkki edes vilahtaa samalla neliömetrillä niin se väri nähdään puhtaasti omana lukunaan eikä enää pystytä edes objektiivisesti ajattelemaan vaan minä olen aina sikaillut, spedeillyt jne.
Ja jos minut sikaillaan niin ei kun sekin oli minun vika.

Näissä kisoissa ja jopa toisessa puhetta aiheuttaneella videolla minut ajeltiin katolleen ympäri seiniä... Minut kontitettiin useaan kertaan yms... Ei sitten niin mitään tuomioita vaan ainoa kommentti kuului kuuluttajalta... "hoke jäi vähän kärsiväks osapuoleks"

Jokainen voi toivottavasti nähdä mikäli muita videoita saamme näkyviin, miten tasan siistiä kilpaa ajan kavereiden perässä odotellen tilaisuutta. Lähellä mutta osumatta... Jos osun vedän samantien pelit sivuun ja päästän kaverin takas edelle.
Tätä saan harvoin itselle takas...
En ole voinut voittaa tätä sarjaa kolmea kertaa peräkkäin olemalla vain sikailemassa ja kolaroimassa.

Ilmeisesti olen ollut niin pitkään ajamassa ja yleensä aina kärkikahinoissa että alkaa porukalla olemaan puhdas ennakkoasenne pinkkiä autoa kohtaan.
Tuntuu täysin siltä että mitä pidempään voitin kisoja sitä enemmän alkoi mussutukset huijaamisesta, pitoaineiden käytöstä jne jne jne.
Pienestäkin virheestä hirveä haloo ja hellurei päälle vaikka en olisi edes tilanteeseen syyllinen.
On sekin nähty missä minä ja kilpakumppani ollaan kolistu seinille, kilpakumppani on saanut stopparin mutta tietynlaisilla laseilla varustetut silmäparit ovat tulleet minulle huutamaan.
Ilmeisesti nyt kun en ole enää treenannut ajamista käytännössä koko talvena kuin neljänä päivänä ja tämä treenaamattomuus alkaa näkymään myös hieman nopeuden hidastumisena tai varsinkin varmuuden heikentymisenä... Nyt kun se pinkki auto nähdään edellä niin siitä halutaan mennä samantien ohi hirveellä innolla. Näitäkin tilanteita kun on nähty.
Eniveis... Oli syy nyt sitten mikä tahansa että mun ei anneta nykyään ajaa käytännössä edes kilpaa kavereiden kanssa kun jo lähellä ajaminenkin on tuomittavaa ja pikkuvirheestä saa kuulla koko varikko... tai jopa ilman virhettä saa koko varikko kuulla...

En tiedä mikä tähän on puhtaasti syynä, mutta mun on pakko todeta tasapuolisesti jokaiselle joiden nimeäkään en tunne...
Mietittäiskö nyt ihan oikeesti hetki.
Enkö minä ole auttamassa ja neuvomassa jokaista kysyjää ja monesti jopa kysymättäkin???
Enkä minä tosiaan yritä auttaa ja opettaa varsinkin jokaista nuorta???
Enkö minä ole ollut auttamassa, neuvomassa ja setuppitipsejäkin heittelemässä????

Minäkö ihan tosiaan olen se joka pilaa muiden kisan jne???

Miksi edes kaverit, tutut ja puolitutut ei voi ottaa sitä ennakkoasennetta että nimenomaan minähän se sitä pinkkiä siinä ajan... Minä joka autan jos pystyn... ja monesti jopa tuputan apua kysymättäkin.
Eikö silloin voitais ottaa ennakkoasennetta niinkuin se yleensä otetaan kaveria kohtaan...?
Eikö vois edes ekana tulla mieleen että ollaan hiljaa... rauhotutaan... keskustellaan asiasta sitten jälkeenpäin mitä tilanteessa noin niinkuin oikeasti tapahtui???

Jos mut nähdään vain ja ainoastaan "uhkana" eli kilpakumppanina joka on pakko voittaa... Silloin tapahtuu juuri näin niinkuin olen pitkään saanut huomata monelta eri suunnalta... Ja taas jälkikäteen ollaan kavereita jne... Mutta kun ne ihmiset jotka eivät tiedä mitä oikeasti tapahtui, saavat minusta juuri sen ennakkoasenteen että olen K.pää kaikkien kisan pilaaja yli isolla egolla varustettu ajotaidoton kusettaja. (ynnä muut mitä kaikkea olenkaan jo saanut muutaman vuoden aikana kuulla)

Yksinkertaisesti sanottuna... Mun hauskuus koko ajamisesta on karissu jo jokin aika sitten.
Pienimmästäkin virheestä saan kuulla haukut... Saan kuulla haukut vaikka en edes tekisi mitään... Saan kuulla haukut vaikka käyn pahoittelemassa virhettäni... Ja pahinta... tämän kaiken kuulee myös ihmiset jotka eivät tiedä asiasta tuon taivaallista ja minusta tehdään henkilönä tietynlainen mielikuva johon tähänkin olen saanut törmätä todella monta kertaa...
On jopa eräs nykyään kovan luokan krossikuski EOS kisoissakin pyörinyt joka on jopa aikaa sitten kertonut kuinka hänelle kerrottiin minkälainen F Face se Hoke on... hänkin oli sitten saanut sen mielikuvan että näinhän se on... Ennenkuin saikin yhtäkkiä vahingossa kuulla/tajuta että mitäs ihmettä... Tämä kaverihan on se joka on häntä auttanut, kertonut neuvoja jne jne jo vaikka kuinka ja paljon ja jonka kanssa on tullut höpistyä paljon kaikenlaista rc autoiluun liittyvää... Ja hänen mukaansa ainakin silloin... jopa hyvin jees kaveri.

Olen ymmälläni vai sanoisko mielumminkin että hyvin surullinen ja turhautunut tähän koko touhuun ja asenteeseen minua kohtaan.

Yritän silti jeesata jokaista mahdollisuuksieni mukaan. Mahdollisuudet vaan aina vähenee sitämukaa kun saan lokaa niskaan... Ja miksi... koska olen edelleen yksi piikki kaikkien A finalistien lihassa kun pitäis kilpaa ajaa...
Voitaisko keskittyä rehtiin kilvanajoon, heittää ylävitoset kun oli mahtavaa vääntöä radalla... Keskustella mitä ihmettä meni pieleen puolin tai toisin sillon jos jotain tapahtuu ja hyväksyä myös se että itsessäkin saattaa olla joskus se syy vaikka ei sitä heti näkiskään.

Mut edelleen se ennakkoasenne...
Jokainen varmasti tietää että annan radalla latua samantien kun tarvetta ja mahdollisuus.
Moni on senkin saanut jo huomata.
En ajele ketään tahallani ja aika vähän niitä vahinkojakaan tulee verrattuna erittäin moneen muuhun kuskiin. Senkin huomaa jos ottaa ne yksväriset lasit pois silmiltä.
Korjaan virheen pysähtymällä radalla ja mikäli olen jonkun ajoa oikeasti haitannut tai jopa pilannut, tulen pyytämään anteeksi kunhan pöly on laskeutunut.

Poissa Hidastelija

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #22 : 23.02.16 - klo: 20.15 »
Suuret kiitokset järjestäjille mukavasta kilpailusta. Itse olin paikalla sunnuntain nelivetopäivän ja oli kyllä oikein mukava kilpailupäivä.

Kärjessä oli ihan huikeaa vauhtia, mutta omaksi onneksi sieltä häntäpään finaaleista löytyi saman tasoista kuskia ajamaan tiukasti kilpaa. Kiitokset siis myös kanssakilpailijoille.

Pienenä miettimisen paikkana pidän autojen puhdistamista ihmisjoukon keskellä sisätilassa paineilmalla. Kisapäivänä porukkaa on paljon ja sisällä on väkisinkin hälyistä ja pölyistä. Paineilmalla pölyn levittäminen ei mun mielestä ole oikein.

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #23 : 23.02.16 - klo: 22.27 »
En ota mitään kantaa, tein vain huomion lukemastani:

Korjaan virheen pysähtymällä radalla ja mikäli olen jonkun ajoa oikeasti haitannut tai jopa pilannut, tulen pyytämään anteeksi kunhan pöly on laskeutunut.


Pienenä miettimisen paikkana pidän autojen puhdistamista ihmisjoukon keskellä sisätilassa paineilmalla. Kisapäivänä porukkaa on paljon ja sisällä on väkisinkin hälyistä ja pölyistä. Paineilmalla pölyn levittäminen ei mun mielestä ole oikein.

 :grin:

Laji ei sovi heikkohermoisille eikä astmaatikoille.
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« Vastaus #24 : 24.02.16 - klo: 16.09 »
Ei tämä mitään turhaa p*skanjauhantaa tai lynkkausta mielestäni ole,  siis jos tästä nyt opitaan jotain :-) ei ole mitenkään terve tilanne jos a-finaaleista todella usein tulee ylimääräistä huutelua tai varikkovittuilua. Kuka sinne nyt haluaisi huvikseen mennä ajamaan?
Kaikki yleisurheilu lajit ja hiihto, mutta kerro sinä joku urheilulaji joka ei vaadi tarkkuutta tai keskittymistä. WJ-kisat on kerho kisoja.
Sitä voi kokeilla mennä huutelemaan henkilökohtaisuuksia yleisurheilukisoihin, tulee aika välitön palaute.
« Viimeksi muokattu: 24.02.16 - klo: 16.37 kirjoittanut Loomis »