Nyt olen ajanut autolla sen verran Hakkilan radalla, että voin kertoa kokemuksia autosta:
Ensimmäisen kerran autoa ajaessa mua lähinnä ihmetytti se, kuinka helppoa tuollaista laitetta on viedä radalla. Itselläni ei ole siis kokemusta aiemmin vastaavista autoista ja oletin ajamisen olevan paljon vaikeampaa.
Auton painojakauma on 52/48, eli se ei ole niin etupainoinen kuin mitä kuvista voisi päätellä. Itseäni eniten mietitytti, miten tuo toimii liukkaalla alustalla. Meidän radallamme laite liikkuu todella hienosti ja nopeasti. Vetopitoa on esimerkiksi pääsuoralle lähtiessä todella paljon ja voin antaa autolle runsaasti kaasua perän karkaamatta -300 K öljyillä olevalla keskidiffillä. On myös mielenkiintoista havaita auton olevan samaan aikaan helppo ajaa sekä ketterä -ei välttämättä se yleisin yhdistelmä tässä lajissa.
Toistaiseksi kestävyydestä voin sanoa myös sen verran, että oman säätövirheen lisäksi en ole saanut tuosta mitään rikki viiden ajokerran aikana. En vie tätäkään kovin kevyellä kaasulla, joten olen tyytyväinen auton kestävyyteen -taattua Teknoa.
Ps. Jos haluatte kokeilla autoa radallamme, niin olkaa yheydessä