Auto on ihan vakio, sähköjä myöten
harjaton on ilmeisesti varteenotettava vaihtoehto?itse en oo perehtyny tähä akku hommaan plussat ja miinukset lipo vs perinteinen akku?
Harjaton moottori vaatii sille käyvän säätimen.
Jos tuo on täysin vakio niin epäilen siinä olevan harjalliset sähköt. Eli alkaa tulemaan se vastaan että et halua uhrata sitä rahaa. Kuten
pijokela yllä mainitseekin niin ei taida auton tekniikka kestää kovempia tehoja. Tulee taas vastaan se monien satasten uhraaminen.
Harjallisia moottoreita on tehokkaampana, mutta kestääkö säädin ne.
Pitäisi tietää myös säätimen suositeltu käämiraja moottorille jonka säädin kestää. Ohjekirja ???? ....kertoisiko se.
Mikäli et oikein tiedä onko harjalliset vai harjattomat sähköt, niin yksinkertaisimmillaan erotat ne siten että meneekö säätimeltä kaksi vai kolme virtajohtoa moottorille. Jos kaksi, niin harjalliset, jos kolme niin harjattomat. Harjaton moottori siis vaatii säätimen jolla se toimii.
Lukuisia kertoja on todettu että se teho ei ole kaikkikaikessa, mutta niillä kustannukset kyllä kasvaa todella paljon varsinkin tällaisessa autossa joka ei ole suunniteltu kestämään kovempia tehoja.