Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kase

Sivuja: [1] 2 3
1
Polttisautot / Vs: Mikä bensapolttis aloittelijalle?
« : 26.09.09 - klo: 21.18 »
Olisiko tässä hyvä??
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=115976108

Ainakin minun mielestä halpa.Nosramin rs30 motti ja 3 kierrosta renkaita vanteilla, kahdet radiot ja lisöö löytyy...

Eli olisiko tossa haastajaa aiemmin esitetyille vaihtoehdoille?

se on siinä ja halvalla saat!!en mainosta vaikka minun auto onkin kyseessä :grin: tänääkin montulla kävin ajelee ja hauskaa on.ainut haitta niin nuo laparenkaat pitää hiekalla niin pirusti että keulii koko ajan :wink: jos kiinnnostaa niin soita 040-8235779 jos on lisää kysyttävää.ja sori offtopic.....ja mainostus :lol:

2
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 26.09.09 - klo: 21.12 »
luultavammin vika on siinä paristokotelossa.jos selailet vähän aiheesta niin selviää paremmmin.patterit pääsee liikkumaan siinä kotelossa auton tärinässä jolloin virrat häviää ja auto menee minne haluaa :laugh: huonoja kokemuksia löytyy itseltäki noista härpäkkeistä.hommaat vastariakun niin ongelmat loppuu siihen.ja säästät paljon rahaa,se jos kaasu pohjassa puuhun menee ton patterikotelon takia niin tuskin 15euroa riittää mitä toi akku maksaa :grin:

3
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 26.09.09 - klo: 20.04 »
Taitaa kuule Tulla moottoristas öljyy sinne niin alkaa luistaa tyhjää.
Kato ettei moottoris oo liian rikkaalla

kyllä täytyy sanoa oma lievä mielipide että on kyllä hevonpimpanlimasta koko laitos jos sen takia alkaa laakerit luistaa että rikkaalla kävisi :grin: nuo laakerit kun ei vaan ole pitkäikäisiä,joskus putssaaminen auttaa pitemmän aikaa,joskus ei auta ollenkaan.ja jos se on uinu jossain p*skassa niin helpoimmalla pääsee ku vaihtaa koko laakerin kerralla,ei tartte koko ajan olla konetta purkamassa.ei se niin paljoa maksa.

4
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 26.09.09 - klo: 10.05 »
sen verran oon tässä lukenu noita viestejä et alottelijan kannattaa ostaa ensin sähköauto eikä polttis.mikä ois hyvä sähköauto ettei se ois iha etana?onko traxxas slash 2wd tai stampede ihan susia?

kumpaankin autoon varmasti löydät haulla oman topicin.kannattaa kysellä sieltä hyviä ja huonoja puolia.

5
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 26.09.09 - klo: 09.59 »
ai eli aina kohdasta VASTAA?

juuri niin,ja jos haluat lainata esim.mitä minä olen kirjoittanut niin sitten (lainaa):wink:

6
Polttisautot / Vs: nopeesti vastauksia
« : 26.09.09 - klo: 09.46 »
elikkä auto on tommone nitrolla porskuttava hpi:n firestorm ja ongelmana on että veto on koko ajan päällä haulla yritin etsia vastauksia mutta turhaan eli apua kaivataa mitä tehdään

sammuuko auto kun lasket maahan?jos sammuu niin tarkastappas kytkin ettei jousi olisi poikki mennyt.jos ei sammu niin onko tyhjäkäynti säädetty liian isolle?

7
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 26.09.09 - klo: 09.44 »
mite saa laitettuu viestin et kaikki näkee sen?oon hiukka hukassa.


hyvinhän tuo näkyy :roll: :laugh:

8
Polttisautot / Vs: Kyosho Ferrari F2007
« : 26.09.09 - klo: 09.33 »
joo osat 1-3 tuli mullekki postissa.tosin ylltyksenä mutta sitten muistin tehneeni tilauksen..tosin hieman jurrissa :grin: en aio jatkaa tilausta,siitä 20egulla varaosia jollekkin,kummiskin kahden vuoden päästä joku teistä tarvii :laugh: :laugh:

9
Polttisautot / Vs: Mikä bensapolttis aloittelijalle?
« : 25.09.09 - klo: 16.20 »
Sanoisin ennemmin että nitro olis parempi ku bensa.
Perusteluja: teho/vääntö alapäänkierroksilla eli soveltuu paremmin pieneen tilaan ei tarvi varttimailia että saa 50km/h vauhtia. Halvempi ja ei tarvi huoltaa niin paljoo. joillakin tuotteilla osien saatavuus suorastaan täydellinen. Tuo saman nautinnon ku bensabeliki  :wink:
Saat juuri sellaisen ku haluat eli esim konetta löytyy patalaiskasta halppiskoneesta tiukkaan virikoneesee ja siltä väliltä :D en nyt mainosta mun nosram rs.30 on ihan ok 4.2hp ja kiertää muistaakseni 38.000rpm hinta vaivanen 175€ jos haluaa tinkiä niin saattaa saada halvemmallakin ja oikeestaa ihan sama minkä pelin hankkii niin halutessaan saa kaiken maailman viriosia ym ym oman maun mukaan.

siis tehdashan tuota tehoa lupaa,tosin nitromäärästä ei puhetta.ehkä jollain 35%päästäs lähelle :roll: ja lueppas se manuska mikä tuli koneen mukana.kiertää 33400rpm.vaikka tehtaan nettisivuilla mainostetaankin kiertävän tuon 38000rpm.olen itsekkin saman koneen omistava :wink: ei tosin,hintaansa nähden hyvä mylly :p

10
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 25.09.09 - klo: 09.11 »
Nyt on tollanen CEN ct5:n tossa pöydällä. Ekan kerran kun koitin käynnistää, niin hörähti kolmella nykäsyllä käyntiin. Nyt kun yrittää käyntiin, niin ei edes lupaile. Mitäköhän kannattais tehdä toisin? Hehkutuslaitteen ostin juuri ja pienen latauksen jälkeen sain tuon käyntiin. Jr-hobbysta ostetusta autossa ei tullut mukana edes soveltuvaa avainta tulpan irti ottamiseen, sarjan mukana ollut avain ei tuohon moottoriin käy.Ensimmäinen RC auto sitten lapsuuden. :)

Nyt sain jo käyntiin taas. Mutta mitenkä tuosta kaasarista säädetään seoksia? Nyt puskee tyhjäkäynnillä pakoputkesta aikaspaljon palamatonta polttoainetta. Niin ja tyhjäkäynnillä meni tankillinen pariin minuuttiin.

eli siis auto on ostettu uutena?kai siinä jonkinlainen ohjekirja tuli mukana?moottori kuuluu ajaa sisään,siksi tulee palamatonta koska seokset on rikkaalla.sellaset 8tankkia kun pikkuhiljaa ajelet niin rupeat säätöjä hakee.ensin pääneulasta,siitä mihin tulee polttoaineletku kiinni.1/8osa kierrosta kiinni kerrallaan ja niin kauan kunnes saat maksimikierrokset suoralla.sen jälkeen alaneulaa,sijaitsee toisella puolen kaasaria mihin tulee servovarsi kiinni 1/8osa kierrosta kerrallaan kiinni niin kauan että lähtee nätisti vielä kymmenen sekunnin odottelemisen jälkeen.vaikea kaikkea selittää :laugh: lue se ohjekirja mikäli sellanen löytyy ja täältä noista säädöistä ynnä muusta tarpeellisesta http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/ ja kannattaa kysellä liikkeeesta käypänen tulppa avain :tongue:   

11
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 20.09.09 - klo: 20.00 »
aha,johan selventi :laugh: .tulpan olet tarkastanut?tuntuu että polttoaineen saannissa olisi häikkää jos tehdasasetuksillakaan ei savuta/röpötä,senhän pitäs olla tosi rikkaalla?oletko tutkinut mahdollisia ilmavuotoja?letkuissa,kaasarin tiivisteissä yms?

12
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 20.09.09 - klo: 16.54 »
Mulla on vähän käynti ongelmia dst:n kanssa... ajelin tänään sillä puoli tankkia ja kun ajoin kaasupohjassa niin auto sammui yhdessä sekunnissa ja lopuksi pöllähti pakoputkesta nitron hajuinen savupilvi... ja välillä kun näpytti kaasua ja painoi pohjaan ei putkesta tullut mitään ulos mutta moottori kävi....
Palautin perus asetukset moottoriin (kun sammui kaasu pohjassa oli tuunattu 1/8 kierros kiinni päin) ja pelitti hyvin mutta ei kiihdy kunnolla ja sammuu tämän tästä (syynä tyhjäkäynti)
Jos joku vois valistaa vähän asiaa että miks ei kulje kunnolla vaikka tuunaa ihan vähän....
Autolla lähti juuri tänään 2 Gallona
Ja muutenkin kun alaneulaa pikkuisen tuunaa ja painaa kaasun pohjaan niin kuuluu vain:pruut ja sammuu...


en tiedä muista mutta minusta kuulostaa jotta aivan liian piikillä mennään....tarkennappas noista säädöistä mitä tarkoitat "kun sammui kaasu pohjassa oli tuunattu 1/8 kierros kiinni päin ja hyvin pelitti" :huh:

13
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 20.09.09 - klo: 16.47 »
juu onhan tuo nyt kestänyt,välystä säätäessä olen kyllä kunnolla runtannut motin spurriin kii(siis paperin ollessa välissä)se hyvä puoli teräs spurri/kello yhdistelmällä on että kun kellosta pitää kiinni ja kokeilee pyörittää spurria niin kuulee "klapin".siitä tietää että kyllä siellä välystä on :wink: ja eihän ne kyllä rattaat kunnolla pyörikkään jos liian tiukka sovitus on...

14
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 11.09.09 - klo: 17.14 »
saako savage ss:ään teräksisiä rattaita vaihdelaatikkoon?eli se 39hampainen ja 44hampainen?ainoita muovirattaitahan ne kyllä onki koko laatikossa.meni toi pienempi sileeksi :angry: hpi:n sivuilta kattelin mutta ei kyllä ainakaan osunut silmään.

15
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.09.09 - klo: 07.29 »
olis vielä tämmönen tulppa kysymys.eli onko toi ossin nro8 liian kuuma tulppa tolle nosramin rs30 mottiin?olen käyttänyt ossin r5 tulppaa mutta ei omasta mielestä toimi yhtä hyvin.kepittelin ihan kunnolla kaasu pohjassa eestakasi kasitulpalla ja lämmöt pysy nätisti 110c tienoillla.mutta onko siitä jotain vaaraa?esim. sytyttääkö liian aikasin tai jotain muuta vastaavaa?ps.ton eestakasin ajelun jälkeen tuli toveri poliisit paikalle että on valituksia tullu.nostelivat autoa ja pähkäilivät painoa ja kyselivät miten nopeasti kulkee :laugh: siis yleisellä tiellä ajelin.ei ne osannut sanoa että saako sillä ajella yleisellä tiellä vai ei mutta sovittiin että ajot suoritetaan tästä lähtien soramontulla.piru ku en tajunnu kysyä että katotaanpas tutkalla paljonko se savage kiitää :grin:

16
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 08.09.09 - klo: 19.16 »
nimimerkki sjos ansaitsee isot kiitokset!tavara tuli nopeasti perille ja uusi niinkuin pitikin :azn:

17
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 05.09.09 - klo: 16.55 »
sullahan on "lievät"muutokset :grin: piru ko oisi pitemmät runkolevyt,varmaan vaikuttasi tohon keulimisherkkyyteen paaaljon.niin fantsua ajaa jyrkkiä rinteitä ku pito riittää :p mites toi etuperä "lukitaan"?ja ton kakkosen vois pois saada käytöstä..vaikka alupalat löytyykin niin mahtaa tosiaan olla kytkin kovilla tolla isommalla kellolla.varsinki jos vaihtaa kakkoselle.pitääkö laatikosta ottaa joku osa veke vai??

18
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 05.09.09 - klo: 13.28 »
eli tälläsen tilasin http://www.hobbylinna.com/racing-clutch-bell-tooth-p-16499.html. se mikä meni rikiksi oli samanlainen.paitsi tietysti 16 piikkinen.eikös tuo ole jokin "kestävä malli"?onko savagessa vakiona kytkinkello 17 piikkinen?olin jostaki lukevinaan...no täytyy kokeilla riittääkö myllyssä enää vääntö.ei kellään olisi kytkinkelloja :laugh:

19
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 05.09.09 - klo: 11.09 »
moro!kuinka paljon vaikuttaa nopeuteen jos kytkinkello on nyt 16 piikkinen ja ajattelin jos ostaisi 18 piikkisen?spurri on 47 piikkinen.nopeutta en sinänsä paljoa lisää hae mutta jos tolla välityksen muutolla ei ajo olisi enää yhtä rempovaa,jatkuvasti selällään soramontulla ajaessa laparenkailla :laugh: tosin pitäs sen kyllä kiihtyäkkin jaksaa....tosta spurrista,mistä sais teräksisen tai jonkun muun vastaavan?hobbylinnasta tilasin terässpurrin mutta se ei ole leveydeltään kuin n.kolmanneksen vakiosta :shocked: eipä sillä kauaa ajeltu kun söi kytkinkellon p******i koska niin pieneltä alalta ovat kosketuksissa.auto ss savage nossen rs30 motilla.

20
hmmm...siis mitä tarkoitat että tappi jumissa?jos narua tulee mutta moottori ei pyöri niin eikös vika ole laakerissa?

21
Polttisautot / Vs: MAD FORCE ongelmat
« : 29.08.09 - klo: 12.47 »
moro.sulla on ykssuuntalaakeri sanonut itsensä irti.vaihdappa se niin ei enää luista :wink:

22
Polttisautot / Vs: kytkinpalojen keventäminen
« : 25.08.09 - klo: 09.05 »
eli miten tuo toimenpide suoritetaan?pakko kokeilla kun renkaat pyörii ilmassakin.jos niin alas säätää tyhjäkäynnin ettei pyöris nii ei jaksa enää käydä  :angry: tuon toimenpiteen pitäs vissiin auttaa?vikaa en ole löytänyt eli jouset ja palat ehyet.saiskohan mistään jäykempiä jousia?kytkin siis kolmelapainen hiirenloukkujousilla.sit vielä tämmönen kysymys,ajattelin laittaa tuon nosramin rs30 motin tilaukseen niin olisin kysässyt tälläistä juttua.eli käykös tuosta nosramin 28evosta vauhtipyörä,kytkinhilppeet,pakoputki,moottoripukki ja takalevy tohon rs30:seen?vai pitäääkö tilata erikseen?päätylevystä kysäsen siksi että sais ton rotokäynnistyksen.....

päätylevyt kävisi näköjään pulttijaon puolesta mutta tuo 30:sen päädyn kaulanhalkaisija on isompi.paksummalla o-renkaalla tulis varmasti tiivis mutta mitenkähän tuo toimis?siis oisko polttoaineen virtauksiin tms vaikutusta?

23
Polttisautot / Vs: kytkinpalat ei kestä?
« : 24.08.09 - klo: 14.00 »
juu alupalat ajattelin laittaa.tossa ku kattelin niin näkyy mukana tulevan joitain prikkoja palojen ja vauhtipyörän väliin :shocked: ei mulla mitään semmosia ole ollut...onko ne välttämättömät??

24
Polttisautot / Vs: kytkinpalat ei kestä?
« : 24.08.09 - klo: 11.52 »
ei toi haku sanalla kytkinkellon päittäisvälys tuottanut tulosta.eli paljonkos sen pitää olla?

25
Bensa-autot / Vs: MCD ONROAD PROJEKTI
« : 24.08.09 - klo: 08.10 »
kyllä tästä huomaa miten jotkut rakastavat tätä harrastusta,kaikki tehdään niin viimeisen päälle ja lompakko on toissijainen.ite en raskis ajaa koko vehkeellä vaan pitäsin kirjahyllyn päällä.toista se on minun savage parkani,esimerkiksi toissapäivänä lähti iskarista jousen alakorvakko huitsinnevadaan ja tilalle nippusiteen pätkä.ny se o helevetin hyvä :grin: ei tosin,jos itellä antas lompakko periksi niin kyllähän sitä tähän lajiin uppoaisi.onneksi se anna,se ois tämän onnellisen avioliiton loppu jos tuommoisia summia rahaa rupeais uppoamaan :lol: mut on sulla tajuttoman komia rojekti,sitä ei voi kukaan kieltää.

26
Polttisautot / Vs: kytkinpalat ei kestä?
« : 23.08.09 - klo: 22.07 »
laakerit on ok mutta toi välys kieltämättä aika iso.täytyypä laittaa välys kohdalleen ja alupalat.kiitti vastauksista :p

27
Polttisautot / Vs: Crossarin mystiset temput!
« : 23.08.09 - klo: 21.33 »
tossa lopussa se vastaus ongelmiin tulikin.eli ei saa ilmakuplia olla polttoaineletkussa.turha yrittää saada säätöihin kun se välillä saa ylimäärästä ilmaa,ei käy tasaisesti,sammuilee,lämmöt seilaa jne jne.otappa tankki letkuineen irti ja pistä tyhjänä veden alle,tuki toinen letku ja puhalla toiseen.selviää mahdolliset reijät ja korkin tiiviys.muista vaan putsata tankki ja letkut huolella ettei suuhun joudu polttoainetta.tarkista myös itse polttoaineletkut ettei sitä pienenpientä reikää sieltä löydy.ja tuo radion häiriö on normaalia jos ei ole mikään huippu vastari,itselläkin halpa futaban vastari niin hehkun kun tökkää paikoilleen niin renkaat vispaa ja kaasu liikkuu :laugh: ei mitenkään vaarallista.

28
Polttisautot / kytkinpalat ei kestä?
« : 22.08.09 - klo: 21.17 »
osaakohan kukaan sanoa miksi nuo kytkinpalat kokoajan repeää?jo kolmannet tälle viikkoa rikki :angry: ratkeaa siitä kiinnitysreijän luota,murtuu kokonaan poikki.kytkin kolmelapainen.tiedä sitten noista osista onko oikeet :laugh: voiskohan joku vaikka laittaa linkin mistä saisin vauhtipyörän,kytkinpalat/jouset tuohon nosramin 30:seen.tulis ainakin oikeat osat.sori vähän turhasta aiheesta mutta parempi kysyä mitä polttaa rahaa turhaan.

29
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 21.08.09 - klo: 07.46 »
oletko vaihtanut o-rengasta?haulla mitä katselin samankaltaisia vikoja niin vika löytyy ja korjaantuu vaihtamalla kyseisen renkaan :smiley:

30
Polttisautot / Vs: Jäähdytinkannen irroitusongelma
« : 17.08.09 - klo: 10.45 »
sanotaan vielä vaikka moni varmasti tietääkin että kannat saatava puhtaaksi ennen irroitusta.paineilmalla tai vaikka ohuella rautalangalla.jos kannassa puolet hiekkaa tms niin pyöreäksi saa vaikka miten hyvät työkalut olisi käytössä.nimimerkillä kokemusta on :grin:

Sivuja: [1] 2 3