Kirjoittaja Aihe: Traxxas Rustler  (Luettu 2258 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Arzi

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Rustler
« : 01.05.06 - klo: 10.57 »
Heippa kaikille,

Nyt olis sitten "rustleri" kiikarissa. Onko kokemuksia kyseisestä autosta? Hyvät ja huonot puolet? Haluasin tietää että kestääkö se hyvin ja muuta. Eli kaikki hyvät ja huonot puolet tänne vaan. Ja sitten vielä, että jos haluaa ostaa jonkin sortin viripalikkaa niin mitä suosittelette. Katos kun olen uusi tässä harrastuksessa, niin en tiedä paljoon noista jutskista.  :oops:  :lol:
Autoni: ???? ????
Eli ensimmäinen auto on kiikarissa. :P

Poissa Upikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Rustler
« Vastaus #1 : 01.05.06 - klo: 18.09 »
Tere,

Hyvä auto on aloittelijalle.Kulkee vakiona noin 40 km/h ja on aloittelijalle varmasti tarpeeksi.Maavaraa on myös jonkin verran niin ei tarvitse tyytyä pelkkään maastoajoon.Virikoneitakin on tarjolla runsaasti, eli lisää vauhtiakin saa tarvittaessa helposti.Kestää myös hyvin(ainakin sukulaisauto Stampede, joka on osiltaan lähes sama)

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Rustler 2006
« Vastaus #2 : 09.11.06 - klo: 08.58 »
Onhan siitä tullut se uusi versio jossa on 12-lankainen motti, elektroninen
nopari vakiona. Auto haastaa ihan hyvin ainakin valmitajan huippunopeuksien perusteella esim. HPI Savage 3.5 RTR ja E-maxxin.

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Traxxas Rustler
« Vastaus #3 : 09.11.06 - klo: 11.32 »
Suosittelen ainakin sitä iänikuista alumiinista idle gear´ia ja mip:n vetoakseleita. Toisaalta autossa on säädettävä kitkakytkin, jonka asetuksilla voi voimansiirtoa säästää kovastikin. Ajo-ominaisuuksiin voit eniten vaikuttaa vaihtamalla alkuperäiset muoviset iskaritornit alumiinisiin - ei kestävyyden vaan monipuolisempien säätömahdollisuuksien vuoksi. Alkuperäisillä iskareillakin pärjää jo pitkälle kun iskareiden asennoilla voi vaikuttaa auton käyttäytymiseen. Ja kuten HPI-man vihjaisi, jos uutta hankit niin hanki kerralla tuo tehokkaammalla moottorilla ja paremmalla nopeudensäätimellä varustettu versio, ei tarvitse ensimmäiseksi tuskailla vauhdin puutteen  vuoksi. Vaatimattomamman version nopeudensäädin ja moottori menevät nopeasti vaihtolistalle. Helppo tapa parantaa vauhtia ja ajoaikoja ovat myös kunnolliset kuulalaakerit.
Tiim Lahti

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Traxxas Rustler
« Vastaus #4 : 09.11.06 - klo: 11.54 »
Paremmat renkaat.

Jopa vakio koneella autosta tulee ihan eri luontoinen ja nopeampi kun pitoa löytyy.

Ja jos uusilla renkailla tuntuu pitävän liiankin hyvin niin harjatonta kehiin ja taas sutii..... :wink:

Parempi ohjaus-servo heti tuoreeltaan niin jää surkea orkkis varalle.
Axial SCX 10 TR

Poissa Jetman

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Rustler
« Vastaus #5 : 09.11.06 - klo: 12.04 »
Ootteko huomannu koska eka viesti on kirjotettu.. :P
Traxxas Rustler & Mamba Max ESC, 7700 KV

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Traxxas Rustler
« Vastaus #6 : 09.11.06 - klo: 12.42 »
Oon nyt  :?

Eipä noita päivämääriä tule katsottua, jos joku ekana on vanhaan juttuun kirjoitellut.
Axial SCX 10 TR

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Traxxas Rustler
« Vastaus #7 : 09.11.06 - klo: 12.48 »
Yllättäen hpi-mies... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Traxxas Rustler
« Vastaus #8 : 09.11.06 - klo: 13.15 »
Huomasin  :mrgreen:
Axial SCX 10 TR

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Traxxas Rustler
« Vastaus #9 : 10.11.06 - klo: 08.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Duster1"
Oon nyt  :?

Eipä noita päivämääriä tule katsottua, jos joku ekana on vanhaan juttuun kirjoitellut.


Näinpä juuri...
Tiim Lahti