301
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 03.08.10 - klo: 23.03 »
Kyllä se aiemmin toimi
Edit: niinpä näköjään toimii taas.
Edit: niinpä näköjään toimii taas.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Jos iskareista loppuu liikematka, iskarin kiinnikepisteitä muuttamaan.
Mikä vikana kun käynnistää polttomoottorin se pyörii väärinpäin .
sitten muutaman käynistyksen jälkeen kone meinaa lähteä käyntiin mutta ei lähe
pyörähtää jopa muutaman kierroksen oikeinpäin eikä jää käyntiin millään.
jos haluaa päivittää nuo iskari tornit niin näyttäisi olevan tuolla model sportissa eteen 19.46 taalaa ja taakse 23.57 taalaa en tiedä onko ne just ne PROO auton tornit mutta CNC 7075 näyttää olevan...ei olisi hirveä tuhlauskaan :mrgreen:
nyt tarvittais ensi käden tietoa
Jäi maitopurkki ostamatta, juuaan vettä, rahat menee GT moottorin laakereihin :shock:
Tarkotuksella se on niin suunniteltu. Yksi syy on raha:
Kone kovilla kiekoilla on melkonen dynamo, kun sitä ruvetaan heittämään väkisin pakille pyörimään. Ajatus on, että ajo tehdään eteenpäin ja ehkä jarrua, kohtuullinen energia pistetään jarrutettaessa ripaan ( tai pikaladataan akkuun takasin joissain nopareissa).
Jos kuski päättäisi ja saisi kiekat 30.000 rpm pakille samaan , nii jo pyörivät massat nostaisivat vaaditun tehonläpäsykyvyn moninkertaiseksi. Ja sitä tehoa ei voi myydä/rahastaa käyttötehona mihinkään. Se on vain näkymättömänä merkin laatuna. Ja lupaus laadusta on hinnassa....
Useimmiten kuski kuitenkin tarttee koko pakkia vasta, kun on jo pysähdytty kokonaan, oli se sitten hallinan_menetyksen tai ajopaikan vaativuuden takia tarpeen.
Ainoa missä itse olen asettanut käyttöön ja käyttänyt nopeassa autossa pakille suoraan suostuvaa nopariasetusta, on driftingin överiasennot ja KIT-ihmeauto-käännökset.
Joo. Ja onko se nyt iso vaiva käyttää sormea neutraalilla?
Pinjoniksi 13t ja tuolla "lootalla" ohjelmoi kiihtyvyyden maksimiin, oletus medium, ja kunnon akut niin kyllä se alkaa kulkemaan...
Moro nyt just kasamassa hyperiä ja tullut kysymys että manuaalista neuvotaan laitta 1000öljyä takka difin nitrohousin sivulta neuvotaan laita 3000 mutta itseltä ei löytynyt kun 2000 varmasti ei paljon vaikuta.
Ja varmaan lähtee ihan hätäsesti... Minkäslainen tuo OS:n .28 on luonteeltaan vaikkapa
siihen v-specciin verrattuna, vääntää varmaan vieläkin rajummin alarekisterissä?
Nuo 2.0 uk version renkaat olivat vakiorenkaat yhdessä t2m/hobao autossa -90 luvun lopussaNiinhän ne on olleet vakiona 2000-luvun Hobaoissakin. Mitä kukaan sillä tiedolla tekee Jerzi? Kaikki kuitenkin tietää ettei niillä renkailla mitään tee, vaan alle laitetaa heti jotkut oikeat renkaat
Jerzi