Joo, ei vaan vasemmalle pysty tekemään donitseja. Toivottavasti löydän syyn, olihan auto kuitenkin aivan erinlainen jonkinaikaa sitten.
Hämmennetään nyt itsekin tätä diffi ongelmaa ...
Thorakille sellainen kysymys että oletko kokeillut tuossa diffissäsi tuota lukitusta vai et ?
http://www.rc-offi.net/smf/index.php?topic=87.0 (ainakin kirjoituksista päätellen olet ollut asiasta kiinnostunut) Kysyn tätä siksi koska itse tuota joskus kokeilin ja tuossa sai tehtyä rattailla ja muttereilla sellaisenkin variaation että toinen puoli oli kokoajan lukossa ja toinen pyörii vapaasti.
Sitten tuo prikka kysymys tuola laatikon sisällä. Itselläni ei ainakaan ole mitään prikkoja tuossa diffin akselien ja kuulalaakereiden välissä ? Mielestäni ei noissa Traxxasin räjäytyskuvissakaan ole jos oikein tulkitsin.
Onhan diffin kansi kunnolla urissaan jolloin kiristettäessä ei jäänyt ”irvistämään” jostain reunasta. Joissain aikaisemmissa viesteissä olet valittanut että toinen vetarikin ravistaa ja tästä tuli mieleen että onko mahdollista että toinen diffin akseli olisi täten jo valmiiksi hiukan vinossa ?
Mitenkä takarenkaat käyttäytyy jos käsin pyörität toista rengasta eteenpäin. Pyöriikö vastakkainen rengas samaan suuntaan vain eri suuntaan ? Ilmeisesti löysillä litkuilla pyörivät vastakkaisiin suuntiin mutta ainakin itsellä kun laitoin 500000wt rasvat sisälle niin pyörivät samaan suuntaa ja ajossa juuri sopivasti vähän lukkoa minun makuun. Eli olen kyllä itse sitä mieltä että kyllä tuola diffin sisällä jotain rasvaa kannattaisi olla. Ymmärsin että kun sinua varoitettiin tuosta vaseliinin liiallisesta käytöstä niin se tarkoitti sitä ettei koko vaihdelaatikkoa kannata tunkea ihan täyteen vaseliinia.
En tiedä tuleeko näistä pointeista jotain sanomista mutta yritys oli ainakin kova ratkaisun löytämiseksi