Kirjoittaja Aihe: Haukiputaan RC  (Luettu 420613 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #570 : 30.10.09 - klo: 21.54 »
...konversiokerssikitillä luvataan 2200kv motilla kiihdytyksessä 5-6hv :shock:

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #572 : 30.10.09 - klo: 22.47 »
Muista JP ottaa ne varakiteet :shock: ku ei ne gigaset kerenny tälle viikolle :cry:
Otan, tai kerro mikä sulla käytössä niin vaihdan valmiiksi. tällä hetkee minulla Hobassa 26,995 ja Axiali 27,045, lisäksi löytyy 27,145. ja johonkin hukannu 27,225 toisen kiteen.

Ei oo tullut laiskuutta testattua, että lähteekö tuo motti käyntiin o-renkaitten vaihdon ja rasvaamisten jälkeen. Jos vielä tökkii tuon motin kanssa, niin pitää vissiin hommata kerssikonversiokitti tilalle...
Näytä sit suunta mihin heitit motin ...tai voin tieten ostaa edullisesti :lol:

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #573 : 30.10.09 - klo: 22.52 »
Katotaan, jos me huomenna päästään tuon tehosekottimen kanssa yhteisymmärrykseen :grin:

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #574 : 30.10.09 - klo: 22.56 »
Mulla on siinä Matrixissa Neun 2200kv ja akuista pitäisi lähtä reilu 100A 4s:nä. Kyllä siinä ei tehot kesken lopu ihan heti ja jos tehoja tarvis lisää niin 6s:ssää kehiin. Kyllä sillä tuossa parkkipaikalla ajohimoja ajelee vaan kyllä ne oikeat ajot ajetaan nitrolla :evil:

Jos noita LRP:n motteja saa vielä keväällä jostain, niin sata varmana mulle sellainen tulee.

Taajuutena mulla on 27.145

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #575 : 30.10.09 - klo: 23.18 »
Taajuutena mulla on 27.145
Hobassa 26,995 ja Axiali 27,045
Nämä onkin valmiiksi ok.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #576 : 31.10.09 - klo: 07.43 »
Joo kyllä autossa pitää äänet olla :wink: Nitroissa on asennetta :evil: Pakkasta tällä hetkellä -11 astetta. Päästään ajelemaan verrattain hyvissä olosuhteissa. ..ja lauhtuuhan tuo tuosta, kun aurinko nousee..

Poissa Bondi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #577 : 31.10.09 - klo: 08.59 »
Lentsu näyttää antaneen sen verran periksi, että tuun seuraksi käynnistelemään T-maxxia montulle.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #578 : 31.10.09 - klo: 09.06 »
Lostavaa! Kamppeet ois suurin piirtein kasassa. Pitää vielä syödä jotain ja lähteä ajelemaan radalle päin. Pyörii kaasarin säätöruuvit aika kevyesti kun on rasvaa o-renkuloissa:)

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #579 : 31.10.09 - klo: 09.20 »
Lostavaa! Kamppeet ois suurin piirtein kasassa. Pitää vielä syödä jotain ja lähteä ajelemaan radalle päin. Pyörii kaasarin säätöruuvit aika kevyesti kun on rasvaa o-renkuloissa:)
Kampeet levällään tallin pöydällä. just heräsin. toinen motillinen kahvia. :lol: laitanpa Pajeron roikkaan ja keräilen romut kyytiin. olen klo10ksi radalla.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #580 : 31.10.09 - klo: 14.05 »
Oli ihan jeeskelit ajella. Palohan tuota ainetta puolentoista litran verran. Itellä kesti vehkeet tällä kertaa pisimpään :grin: Loppusaldona hajonnut pallokuppi ja siivenkiinnike:) Kiitokset jp:lle uudesta pallokupperoisesta. Sivenkiinnike löytyykin varaosalootasta. Anavee: ne vetarit maksaa 35 egeä garagessa: http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_5&products_id=1096

Hankintalistalle ainakin kuumempia tulppia, noita muovisia pallokuppeja varalle, ilmanputsarin elementtejä, polttoainetta..... Oisko muilla polttoaineelle tarvetta? Gallonahan menee parissa viikonlopussa:) Ensi viikonloppuna uudestaan. Toivotaan,että sattuu yhtä hyvät kelit....

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #581 : 31.10.09 - klo: 14.06 »
...siitä änsmännin tarttipoksista oli virtakytkin hajonnut:) Taas toimii :roll:

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #582 : 31.10.09 - klo: 14.36 »
Mulle kelpaa

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HONG-NOR-Hong-Nor-CR-ja-CRT-osat/XT-08-Vetarit-eteen-tai-taakse-pari-102356

vaikka painaiski enemmän. Laitoin linkin JP:lle tilauslistaan. Ens vklp yritetään kyllä päästä  :angel: ja jos vaikka sais vetaritki jotka kestää.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #583 : 31.10.09 - klo: 14.41 »
Juu ei pahan hintaset. Nuo voi olla painonsa takia muutaman sadastuhannesosan hitaammat per kierros :grin: :grin:

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #584 : 31.10.09 - klo: 14.45 »
Ei se haittaa ku mää oon muuten niin nopee :wink: :wink:

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #585 : 31.10.09 - klo: 14.57 »
Nyt oli saapunu suomen kamaralle ne mun gigaset. Kerkiäis nekin ens vklp  :shocked:

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #586 : 31.10.09 - klo: 15.15 »
Mulle kelpaa
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HONG-NOR-Hong-Nor-CR-ja-CRT-osat/XT-08-Vetarit-eteen-tai-taakse-pari-102356
vaikka painaiski enemmän. Laitoin linkin JP:lle tilauslistaan.
Lisätty listaan.

Kaivelen viel Hyperiä ja teen listan kun löydän kaikki hajonneet osat :lol:
Eipä ollutkaan keski diffi vaan takimmainen, http://kuvablogi.com/nayta/2332844/ tasauspyörästön poskihammasrattaat kuluneet niin takertelee. keulan hajonneet näkyy aika helposti, http://kuvablogi.com/nayta/2332628/

Tilaus lähtee varmaan tänä iltana niin osat on jopa tiistaina tai sit keskiviikkona.

polttoainetta..... Oisko muilla polttoaineelle tarvetta? Gallonahan menee parissa viikonlopussa:) Ensi viikonloppuna uudestaan. Toivotaan,että sattuu yhtä hyvät kelit....
Pänikän tai pari ottaisin

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #587 : 31.10.09 - klo: 15.23 »
Mulla on vielä puolikas sitä edellistäkin niin ajan kyllä sen loppuun.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #588 : 31.10.09 - klo: 16.23 »
Okke, mulla on ainetta suunnilleen puoli kannua. Jos tilaan four-packin. Mulle 2, JP:lle 2.

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #589 : 31.10.09 - klo: 17.13 »
Tilaus lähti http://www.racingfactory.fi/
Otin Hyperiin joka nurkkaan hubit, diffien hammasrattaat, keskidiffiin kuoret, kardaanit, kääntöpäät ja jotain pientä

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #590 : 31.10.09 - klo: 17.38 »
Tilaus lähti http://www.racingfactory.fi/
Otin Hyperiin joka nurkkaan hubit, diffien hammasrattaat, keskidiffiin kuoret, kardaanit, kääntöpäät ja jotain pientä

Ja mulle sellaiset vetarit jotka viimeinkin kestää!!!!!

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #591 : 31.10.09 - klo: 20.53 »
Ja mulle sellaiset vetarit jotka viimeinkin kestää!!!!!
ja jos ei kestä niin keski diffiin vaseliinit ja taakse sileät gumit :lol:

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #592 : 31.10.09 - klo: 22.12 »
Ja mulle sellaiset vetarit jotka viimeinkin kestää!!!!!
ja jos ei kestä niin keski diffiin vaseliinit ja taakse sileät gumit :lol:

Jos vielä parit vetarit katkasis ja sitte vaihdetaan pienemmät renkaat ja laimeammat litkut.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #593 : 31.10.09 - klo: 22.28 »
Noilla mentiin tänään: http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&products_id=755  ..16 egeä pari + 4kpl vanteita 20 juuroa. Nuo toimii aika hyvin meitin radalla.


Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #595 : 01.11.09 - klo: 21.51 »
Pistän huomenna fuilit tilaukseen. Saadaan varmaan viimeistään keskiviikoksi. ...ja koitan malttaa olla tilaamatta sitä LRP:n vormulamottia ennen ens kesää, vaikka miten polttelis. 4.21 hoovee...... :shock:

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #596 : 01.11.09 - klo: 22.21 »
Tilaat mullekki sen jos tilaat :shocked: ja paketteja ei aukaista ennen kevättä :police:

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #597 : 02.11.09 - klo: 13.00 »
Fuilit tulossa.

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #598 : 02.11.09 - klo: 17.41 »
Raatailtiin alustavasti huoltsikan pihalla virkavallan läsnäollessa, että jos ajellaan seuraavan kerran sunnuntaina. Oisko se 10.00 passeli aika? Saako Bondi pirssiä kuntoon? Mulla vois löytyä yksi servo...

Poissa jp-74

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Iin RC autoilijat
« Vastaus #599 : 02.11.09 - klo: 19.10 »
Raatailtiin alustavasti huoltsikan pihalla virkavallan läsnäollessa, että jos ajellaan seuraavan kerran sunnuntaina. Oisko se 10.00 passeli aika? Saako Bondi pirssiä kuntoon? Mulla vois löytyä yksi servo...
Virkavallan edustajissa on renkaanpotkijoita, vaikka eioo etes ostamassa Pajeroa :shock: :lol:

Sunnuntai ajot passaa, ja aloitus 10ltä, seuraillaan viel sääennustuksia.

Racingfactoryn paketti postissa tulossa, mukana saattaa olla "anaveelle" vetaritkin, aikoivat katsoa Hell´singin varaston ja jos on niin laittavat tulemaan, Hoban osat löytyi kaikki :wink: