Pieni leukailu pitää aina välit virkeänä
Ei vaan, siinä mielessä odottelen että mikä se heikkopaikka on, niin tietää kaupan puolesta varautua paremmin, nyt oletettavia normaaleita porsimispaikkoja korvaavia osia on, kuten tukivarsia, voimansiirron palikoita jne jne toki on hyllyt väärällään + yks auto varaosiksi.
Taas tässä näppäilly autoa kasaan, tuntuu että ikuisuus menee kun hifistelee.
Teki mieli tuossa perata kytkinkin esille ja vaihtaa rajummat jouset, mutta nyt ei vaan jaksa
Muistutan vielä, että kun otatte periä irti tms, niin kardaanien kupeissa on O-renkaat, niillä on ihan tarkoituksensa.
Ideana niillä on luoda joustava fyllinki kuppeihin, KUN pohjalevy flexaa ajossa, niin kardaanit ei lentele mäjelle eikä taasen auto "pohjaa" kardaaneihin.
Tämä on ihan normaali ratkaisu, kasikrosseissa olen käyttänyt o-renkaiden lisäksi kynän jousia, korvatulppia, mikä nyt käteen on ekana sattunut :)
Ja jos perkaatte jossain vaiheessa takadiffikotelon autosta irti, huomatkaa kaksi pientä ohjuritappia:
Ylimmän oikeanpuolen ruuvin vieressä näkyy tappi, vasemmalla puolella ei näy koska hukkasin sen purkamisen yhteydessä, kun en muistanut itsekkään.....
Vastariboksi-projekti menossa tässä kohtaa, boksi autossa kiinni, pistin paksut o-renkaat boksin ja auton väliin pehmikkeeksi:
Kansi päältä:
Sisälle vuorasin reippaammin liimaa:
Vielä pitäs perata johdot boksiin, teen sillain että boksista tulee ns kiinteät johdot ulos, jos servoja tarvii vaihtaa tms, niin ne onnistuu boksia purkamatta, näistä lähden tinailemaan:
Ainiin, pistin eteen CVDeetkin, kun sattui varastossa pyörimään yksi pari noita SMT mallisia.
Emmää muuten, mutta kohta nutekki saa ulos omat cvdeet monsulle, niin ei kehtaa myydä noita pirkkamalleja kenellekkään