Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - nitro84

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 19.08.11 - klo: 15.41 »
Katoppa siitä manuaalista spurrin osanumero ja iske googleen. Onko tämmöinen? http://www.mcmracing.com/catalog/kyofa013-39-couronne-39-dts-fazer-kyosho-mcm-product_info-cPath--products_id-468999.html

juuri tuon näköinen on  ainakin toiselta puolen,kiitos suuresti :azn:

suomesta löyty(RCJKL.FI) hintaan 11e+postit 2e ja tänään posti poika kiikutti spurrin postilaatikkoon,tänään illasta pääsee kokoamaan ton vehkeen ja ehkä jo testamaan :smiley:

2
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 15.08.11 - klo: 21.27 »
Katoppa siitä manuaalista spurrin osanumero ja iske googleen. Onko tämmöinen? http://www.mcmracing.com/catalog/kyofa013-39-couronne-39-dts-fazer-kyosho-mcm-product_info-cPath--products_id-468999.html

juuri tuon näköinen on  ainakin toiselta puolen,kiitos suuresti :azn:

3
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 15.08.11 - klo: 11.48 »
terve,hommasin tommosen:
http://find.rcdriver.com/kyosho-fazer-gp-mclaren-ft-gtr-ready-set
viime syksy meni sisään ajoja ja säätöjä etsien ja se toimikin,mitänyt etu vetareita katko aika useasti,mutta nyt taas pitkän seiosonnan jälkeen kokeilin autoa ja nätisti lähti käyntiin,mutta huomasin jo ennen käynnistämistä,että joku takkuaa vastaan kun ei pyörät meinannu vapaasti pyöriä ja välillä eivät ollenkaan oli sitten auto käynnissä tai ei.no lopulta sain pyörät jonkseenkin vapaasti pyörimään(välillä pyöri kepeesti ilman vastusta ja välillä töksähteli)no käyttelin lämpimäksi ja rupesin pikku hiljaa antamaan kierroksia ja ajelin varmaan 10min ja yks kaks rupes meno hyytymään kierrosten vain nousten,eli kierroksia otti hyvin,mutta auto ei enää liikkunut.
kardaanin keskellä oleva spurri ratas oli sileä,mistä uusi ja mikä tuon särki?laskinkohan 40hammasta ja halkaisija n.39mm

Oisko kone liikahtanut -> ensin jumittanut spurria, sitten siirtynyt niin kauas et syöny ton rattaan... tarkista kytkinkellon ja spurrin välys, itsellä ohjeessa et leikkaa paperinpala, löysää kone -> paperi rattaitten väliin ->  konetta työnnä niin että paperi välissä, on kiinni rattaitten välissä -> ruuvaa kone kiinni, ja paperiin pitäs jäädä "hampaan" jäljet. Ja sitten liikutat kytkikellosta niin pitäs heilua vähän = välys oikea. liian tiukka niin ei rullaa, ja liian löysä syö rattaan.


purkaessa huomasin myös,että se spurrin pikku ruuvi pyörinyt miltein kokonaan auki.no se johtunee tärinästä?mutta suurin murhehan on nyt,että mistä tuo uusi spurri tuohon?niin pääsis sitten testaamaan välykset ym..

kyoshon jäälleen myyjä tarjosi ainoastaan teräksistäs purri ratasta joka oli ihan erinäköinen kuin omani joka on jotain muoviseosta ja hintaa teräksisellä  oli 67€! eikö mistään saa halvemmalla?

4
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 10.08.11 - klo: 20.52 »
terve,hommasin tommosen:
http://find.rcdriver.com/kyosho-fazer-gp-mclaren-ft-gtr-ready-set
viime syksy meni sisään ajoja ja säätöjä etsien ja se toimikin,mitänyt etu vetareita katko aika useasti,mutta nyt taas pitkän seiosonnan jälkeen kokeilin autoa ja nätisti lähti käyntiin,mutta huomasin jo ennen käynnistämistä,että joku takkuaa vastaan kun ei pyörät meinannu vapaasti pyöriä ja välillä eivät ollenkaan oli sitten auto käynnissä tai ei.no lopulta sain pyörät jonkseenkin vapaasti pyörimään(välillä pyöri kepeesti ilman vastusta ja välillä töksähteli)no käyttelin lämpimäksi ja rupesin pikku hiljaa antamaan kierroksia ja ajelin varmaan 10min ja yks kaks rupes meno hyytymään kierrosten vain nousten,eli kierroksia otti hyvin,mutta auto ei enää liikkunut.
kardaanin keskellä oleva spurri ratas oli sileä,mistä uusi ja mikä tuon särki?laskinkohan 40hammasta ja halkaisija n.39mm

Oisko kone liikahtanut -> ensin jumittanut spurria, sitten siirtynyt niin kauas et syöny ton rattaan... tarkista kytkinkellon ja spurrin välys, itsellä ohjeessa et leikkaa paperinpala, löysää kone -> paperi rattaitten väliin ->  konetta työnnä niin että paperi välissä, on kiinni rattaitten välissä -> ruuvaa kone kiinni, ja paperiin pitäs jäädä "hampaan" jäljet. Ja sitten liikutat kytkikellosta niin pitäs heilua vähän = välys oikea. liian tiukka niin ei rullaa, ja liian löysä syö rattaan.


purkaessa huomasin myös,että se spurrin pikku ruuvi pyörinyt miltein kokonaan auki.no se johtunee tärinästä?mutta suurin murhehan on nyt,että mistä tuo uusi spurri tuohon?niin pääsis sitten testaamaan välykset ym..

5
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.08.11 - klo: 21.34 »
terve,hommasin tommosen:
http://find.rcdriver.com/kyosho-fazer-gp-mclaren-ft-gtr-ready-set
viime syksy meni sisään ajoja ja säätöjä etsien ja se toimikin,mitänyt etu vetareita katko aika useasti,mutta nyt taas pitkän seiosonnan jälkeen kokeilin autoa ja nätisti lähti käyntiin,mutta huomasin jo ennen käynnistämistä,että joku takkuaa vastaan kun ei pyörät meinannu vapaasti pyöriä ja välillä eivät ollenkaan oli sitten auto käynnissä tai ei.no lopulta sain pyörät jonkseenkin vapaasti pyörimään(välillä pyöri kepeesti ilman vastusta ja välillä töksähteli)no käyttelin lämpimäksi ja rupesin pikku hiljaa antamaan kierroksia ja ajelin varmaan 10min ja yks kaks rupes meno hyytymään kierrosten vain nousten,eli kierroksia otti hyvin,mutta auto ei enää liikkunut.
kardaanin keskellä oleva spurri ratas oli sileä,mistä uusi ja mikä tuon särki?laskinkohan 40hammasta ja halkaisija n.39mm

Sivuja: [1]