Tuli hankittua tollanen DBX:sä ja käyttöönotto keltakorvaltakin onnistui helposti. No oli siinä pieniä haasteita, jonkin kerran nyvittyäni käynnistysnarusta jäi naru täysmittaisena ulos eikä kelautunut sisään. Löysäsin kotelon ruuveja ja naru kelautui normaalisti, uusi hehkutus ja muutama repäisy eteisessä ja moottori käynnistyi. Hyvin hörspötteli tankinlisen tyhjäkäynnillä ja seuraavat kasi tankillista ajelin kävelyvauhtia pihatiellä kelin olessa nollassa. Siitä pikku hiljaa kierrokset moottorissa nousivat ja polttoainetta kului. Useamman tankillisen jälkeen ohjaamiseen hieman tottui ja vauhti sekä koneen kierrokset kasvoi. Kolasin pihamaalle oikein radan missä pääsin harjoittelemaan ajamista. välissä pistin vehkeen pannuhuoneeseen kuivumaan, muutaman päivän ja usean tankillisen jälkeen laite alkoi tekemään omiaan, ei totellut ohjainta ja ihmetelin mitstä on kyse. Ruuvasin esiin "vastaanottimen" mikä oli saanut kosteutta, kuivaus ja taas pelitti hetken, kunnes jälleen kerran ei tapahtunut mitään vaikka mitä ohjaimella teki, moottori kyllä kävi. Irrotin servot ohjaus ja kaasu jotka olivat saaneet kosteutta, sekä vastaanottimen, nyt ne ovat vielä kuivumassa. Huomenna testaan toiminnan ja aion jotenkin ne tiivistää, silikonilla tai teipillä. Seuraavaksi pitää opetella moottorin säätöä, huippua nää ensi kokemukset.