Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Tapsal

Sivuja: [1]
1
Tuli nyt sitten hurahdettua tähän hommaan ja ajopeli työn alla... Millaisilla välityksillä kannattaa lähteä liikkeelle? Vai onko sillä suuresti edes merkitystä...?

2
Nyt ei pääse testaamaan , mutta 2S kanssa tais palaa vihreä...

3
Okei, ajoin molemmilla akkuvaihtoehdoilla ja toimi moitteetta. Kun virta loppui niin se loppui sitten kerrasta ja noparissa vilkkui punainen valo. Ilmeisesti se LiPo cut offi on toiminnassa...

Kyytiä tuntuu molemmilla akuilla saavan ihan riittävästi. Mutta ilmeisesti se välitys olis tolla vaki koneella 19/50 passeli noille Dirt Hawgeille?

Eli täytyypä vissiin päivittää noi pumput ja jouset sitten saman tien...

Joo meinasin just niitä pivot ball:eja. Tuskin ne hirveästi kuluu, eiköhän se ohjauspalan pesä kulu nopeemmin.


4
Semmoinen vielä, tuleeko noiden axle carrierien mukana tukivarren päähän ne kuulat vai pitääkö hommata erikseen?

5
Tuli hommattua käytettynä tommonen pikku e-revo ja muutama juttu vaatis vahvistusta vaikka löysinkin vastauksia jo tästä topicista... (Luultavasti)

Aikaisemmat kokemukset rc autoihin vievät 20 vuotta taaemmas ja huomasin että kehitys on kehittynut...

Tässä mun E-Revossa on kai alkuperäiset  harjattomat sähköt ja mukana tuli 2S ja 3S lipoja. Pitääkö nopeudensäätimeen vaihtaa asetuksia jos vaihtaa näiden kahden akun välillä?

Jos hommaan renkaiksi 2.2 Dirt Hawkit välitys pitää ilmeisesti muuttaa. Spurri on 50, olisko pinjoniksi 17-19 passeli?

Iskareista tuntuu olevan paras terä poissa, kannattaako hommata kokonaan uudet vai korjaus-sarja ja  60w mehut sisään? Jousiksi mustalla merkitty? (Nyt vihreät ja kaipais vähän ryhdikkyyttä)

Nivelissä on jonkin verran välystä, tietääkö joku kivijalkakaupan tässä pääkaupunkiseudulla jolla olis noita alustan osia varastossa.



Sivuja: [1]