Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jkainulai

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 03.07.14 - klo: 16.40 »
Ok, kiitoksia. Semmonen kysymys sitten vielä, että onko noissa asson palikoissa eroja koossa, vai onko esim kaikki asson corrien palaset samaa kokoluokkaa?

Noissa gtr iskareissa tulleiden jousien sisähalkasia näyttäs olevan kumminkin sen 17mm, jos nyt en ihan väärin mitannut?

Onko tähän löytynyt sopivaa osaa? Itsellä on sama tilanne että yksi kupeista on rikki ja tilasin "vanhan" slahsin kupit mutta ne ei käynyt ja sitten tilasin Asson http://www.rcm.fi/89354-team-associated-16mm-spring-cups.html kupit mutta ne taas oli liian isot. Tai siis kauluskohta on juuri jousen kokoinen joten jousi ei mahdu kauluksen sisä- tai ulkopuolelle.

Saksassa näyttäisi olevan mutta ei viittisi pelkästään noita tilata. Tosin noissa on eri varaosanumero mutta kuvasta ne näyttää samalta.
http://www.monsterhopups.de/traxxas-traxxas-dmpferteller-clips-umfang-siehe-abbildung-p-14192.html

2
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 05.05.14 - klo: 20.07 »
Olisi hiukan tällainen aloittelija kysymys.

Eli olisi tarkoitus reilun puolenvuoden ajon jälkeen tehdä 4x4 slashiin huolto ja samalla ajattelin vaihtaa diffi öljyt. Mutta olen nyt hiukan sekaisin näiden WT ja cst arvojen kanssa.

Eli esim joku tässä ketjussa mainitsi että eteen 30k, keskelle 100k ja taakse 5k öljyt niin kumpiahan (WT ja cst) arvoja tässä yleensä tarkoitetaan? Vai onko nämä sama asia?

Eli onko esim Team Associated Silicone Differential Fluid (30,000cst) saman jäykkyistä kuin Traxxas diff oil 30,000 WT?

Netistä koitin lueskella ja tutkailla erilaisia muunnostaulukoita mutta ne oikeastaa sekoittaa enemmän.

Sivuja: [1]