1
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 11.07.08 - klo: 22.41 »Vaihdas letkut... Vastaavanlainen vika voi johtua myös hieman murtuneesta paineletkusta jne.
Onhan pakoputken tiivisteet ok?
Ei siis valskaa mistään välistä.
Niin ja siis lähtee nätisti 15 sekunnin tyhjäkäynnin jälkeen... Mitenkäs 30 sekuntia??
Tollanen kaasun päälle jääminen voi johtua tosiaan monesta asiasta. Mutta mikäli kaikki on kunnossa letkuja myöden, ja varsinkin luistin haitarikumi on kunnossa jne niin sillon se on vaan alaneula pielessä... Ossin kun saa käymään tyhjäkäyntiä kivasti vaikka se olis reilusti piikillä tai paksulla...
Ja molemmissa asennoissa kaasu jää hetkeksi "päälle".
Oltiin tänään ajelemassa ulvilan radalla ja kone toimi kuin enkelin mieli!
Ei minkäänlaisia ongelmia kaasun päällejäämisen kanssa. Tänään oli reilu 5 astetta viileempää kuin silloin kun niitä kaasuonglmia oli.
Voiko noin pieni lämpötilan heitto aiheuttaa nuo tyhjäkäyntiongelmat???
Tutkailin löpöletkuja enkä niissä mitään vikaa löytänyt ja putkestakaan ei mitään roiski, eli tiiviste on luultavasti ok.
Kun auto käy noin <30s tyhjäkäyntiä niin hieman se aluksi "röpöttää", mutta lähtee kuitenkin liikkeelle.
Kylmänä "booaa" oikeen kunnolla jo lyhyemmänkin tyhjäkäynnin jälkeen, muttä parin kierroksen ajon jälkeen lähti kyllä vielä melko kivasti liikkeelle.
Kaverin SH pata sammuin siihen paikkaan kun noin 30s oli käynyt tyhjäkäyntiä...
Eikös tuosta moottorista voi ottaa sen ylimääräisen sisäänajoprikan pois kun nyt on noin gallona ajettuna?
Vai kannattaako aloittelijan ottaa sitä ollenkaan pois?
Tehoa en ainakaan enempää tarvitse kun potkua tuntuu nyttenkin olevan jo pikkasen liikaakin, eli sen puolesta voisi antaa olla jopa paikoillaankin..