Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - demin82

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Vs: Kyosho DST hermot menee.....
« : 21.11.08 - klo: 12.00 »
Tuossa on paljon perää mikä tahansa laakeri kuluu hiekkaisessa maastossa enemmän. Joutuu ainakin putsaamaan koko auton perusteellisesti eikä hiekkapölyä saa edes joka paikasta pois kokonaan välttämättä pinta putsauksella. Sitä huomaa omassa työssään miten lika särkee perien ja vaihteistojen planeettapyörästöjä. Tilasin omaan autooni isommat monsterirenkaat ei mene ihan heittämällä joutuu poraamaan reikää isommaksi onneksi sain tarkan mitan niin renkaat istuu varmasti. :)

On silti parempi varmaan etsiä se savinen monttualue jostain valmiiksi kevättä varten.


2
Polttisautot / Vs: Kyosho DST hermot menee.....
« : 18.11.08 - klo: 13.00 »
Elektroniikka on lapsen kengissä tuossa autossa. Täytyy suojata liittimet jotenkin tai ajaa vain kuivissa olosuhteissa. :)

Pitää käydä kattoo noita renkaita jos käy heittämällä niin hankin ne heti.

3
Polttisautot / Vs: Kyosho DST hermot menee.....
« : 18.11.08 - klo: 11.17 »
Täytyy harkita kun ensin itse saa opeteltua polttisten salat. Jep porojen keskeltä kun on tullut suurkaupunkiin niin vanhana poromiehenä ymmärsin tuon vitsin.  :laugh:

4
Polttisautot / Vs: Kyosho DST hermot menee.....
« : 17.11.08 - klo: 23.30 »
Kiitos ohjeista luin sen sivuston materiaalia laaja tietopaketti. Kyllä sieltä löytyy vaikka mitä vinkkejä kaikkeen ja varmaan hyödynnänkin niitä tietoja kun aloitin RC -harrastuksen vasta nyt. Auton oppii tuntemaan vain kun sen purkaa osiin ja kokoaa uudelleen sama pätee muissakin pienkoneissa. Täytyy käyttää autoa vielä jokunen tankillinen ja katsoa uudelleen säädöt kohilleen. Ei se auta kuin maltilla mennä näissä asioissa huomasin. Mutta toi rengas ongelma haittaa mua pitäis olla ofroad monttu auto ja ei kykene hiekalla menemään ilman, että taka rengas lukittuu tästä pientä miinusta autolle. :)

Opin tänään säätämään auton jousitusta ja aurausta sekä muita kulmia. Ehkä pikkuhiljaa saan auton kisakuntoon ja kehtaan liittyä johonkin kerhoon samanhenkisten ihmisten pariin.  :mrgreen:

5
Polttisautot / Vs: Kyosho DST hermot menee.....
« : 17.11.08 - klo: 23.22 »
Juu on mun eka auto. Toinen harrastaja töistä suositteli minulle tätä mallia. Enkä pelkää hajottaa moottoria kasaan olen purkanut ennestään moottorisahan moottorin ei se paljoa eroa muusta pienkoneesta aika yksinkertainen motti. :)

6
Polttisautot / Vs: Kyosho DST hermot menee.....
« : 17.11.08 - klo: 11.23 »
Pitää purkaa moottori uudestaan auki ihmetyttää vain kun pyöritän kiertokankea niin mäntä nostaa sylinteriputkea ylöspäin? Suunnilleen yläkuolokohdan tienoilla. Eihän sen pitäisi nostaa mitenkään kyseistä putkea? Vai toimiiko nämä eritavalla kuin normaalit pytyt autoissa? Sitten jos otan välistä pois ne pari säätöliuskaa männän nostama sylinteriputki koskee kanteen.

Voiko tuota DST - mottia purkaa näyttää olevan valua koko p*ska. Onko noita mäntiä vaihdettu koskaan? Sylinteriputken voi ilmeisesti vaihtaa kun se lähtee sormin ylös.  :cool:

7
Polttisautot / Vs: Kyosho DST hermot menee.....
« : 17.11.08 - klo: 11.17 »
Kyllä ajoin hiekka kentällä sinne pääsee aina joku hiekan jyvä ja rengas lukittuu. Harmillinen ongelma :/

8
Polttisautot / Kyosho DST hermot menee.....
« : 16.11.08 - klo: 15.47 »
Olis kysymyksiä muilta auton omistajia. Luin tätä foorumia ja autossa on tuntunut olevan kaikenlaista vikaa. Mulla menee hermot tämän rengas ongelman kanssa. Minkälaisilla renkailla estetään parhaiten niiden lukittuminen. Vasen rengas menee lukkoon herkästi hiekkaisella alustalla. Sitten ton auton elektroniikka ei kestä yhtään kosteutta ohjaus katosi kokonaan. Noh autoa kuivattamalla saa sen toimimaan uudestaan.

Toinen asia mitä halusin kysyä onko kukaan saanut kirjan ohjeiden mukaan toimimaan autoa kunnolla meinaan moottori säätöjä. Auto kyllä käynnistyy hyvin ja röpöttää savua tulee niiden ohjeiden mukaisesti, mutta heti kun autolle antaa kierrosta enemmän se tukehtuu ja sammuu. Olen tehnyt eka sen sisäänajon eli tankillisen verran pidin tyhjäkäynnillä ja pari kolme tankkia ajoin rauhallisesti. Noh ei noilla säädöillä ajeta ollenkaan kovaa kun auto sammahtaa. Voitteko laittaa jotkut hyväksi havaitut säädöt ilman ottoon ja polttoaineen syöttöön. :)

Sitten huomasin heti ostaessasi että auton moottorissa on feelua. Noh sylinteriputki oli himpun verran väärässä paikassa ei kohillaan laitoin sen kohilleen kun purin moottorin.

Sivuja: [1]