Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Baret

Sivuja: [1]
1
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« : 07.04.10 - klo: 21.17 »
Kyosho Drx tuntuu helposti jumittavan takajarruja,myöskin avasin jarrupaloja hivenen,auttoi vähän,radiolaitteiden suojaus ilmapalloilla auttoi kosteuden poissa pitämiseen ja siitä aiheutuviin häiriöihin,vakiopilli on tehollisesti aika surkea,johtunee sisältä löytyvään suoraan putkeen,asensin Infernon .28 pillin ja vaikutus oli hyvä,vääntö ja kierroalue laajeni ihan mukavasti,konetta GXR-18 en uskaltaisi lähteä modaamaan(kampiakselilla oleva kiertokangen laakerikaula ei tunnu kestävän kuten kiertokankikaan),kaverilla hajosi muutama kone..mutta Werksin 25% kisanitrometanoli antoi mukavan lisäpotkun omaan DRX:ään,mutta lämpöjä saa varoa aluksi!!!,kevyt alkulämmittely ajo antoi mittarilla 127 astetta ja se annettiin olla säädöittä,sitten kaasu pohjaan asfaltilla ei pitoa tuntunut olevan,etupyörät olivat about 15cm korkeat ja leveydeltään 1.5cm,keskidiffi tuntuu jakavan tuota voimaa sinne missä on huonompi pito,eli eteen..seuraava mittaus näyttikin jo 146 astetta ja käänsin alakierrosruuvia vähän aukipäin että kone jäähtyisi alakierroksilla,myöskin pääseosruuvia avattiin ja taas lutu pohjaan..vielä kerran sai pääruuvia avata että sain lämmöt laskemaan 125 asteeseen, eikä tehot siitä laskeneet,jarrutusmatka vaan piteni järjettömäksi,sai oikeasti varoa lyhtypylväitä yms..tämä ei ole ohje käyttämään 25%,oma kone sen on tuntunut kestävän,eikä tätä alkuperäistä GXR-18 moottoria ole vielä tarvinnut edes avata ja puristukset on vielä ok...radiolaitteiden lyhyt kantomatka vaan tuntuu riivavan,siihen ei ole ratkaisua vielä löytynyt..

Sivuja: [1]