Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - Anjin

Sivuja: [1]
1
Kärkeen pahoittelut totaalialoittelijan kysymyksestä, mikäli palsta on väärä. Etsin tuloksetta erillistä "jos et tajua mistään mitään, postaa tänne" osiota ;)

Eli tarttis hankkia sähköauto seuraavanlaiseen käyttöön:

- Kuski 4v, eli kaasu on joko päällä tai pois. Maksiminopeuden tulee siis olla riittävän alhainen tai rajoitettavissa.

- Käyttöä sekä sisällä (liian pieni kerrostaloboksi, eli vapaa yhtenäinen lattiapinta-ala maksimissaan 2x2 neliötä) että ulkona (kallioinen mäntymetsä). Auto ei siis voi olla kovin vauhdikas, muuten sillä ei voi yhtään ajella sisällä (jottei kaikki muu tai itse auto hajoa välittömästi). Pääkäyttöalue lienee kuitenkin metsä, jossa on paljon paljasta kalliota, tallattuja polkuja ja varpupeitteistä metsänpohjaa. Tarttis siis olla aika maastokelpoinenkin.

- Ajelua tulee lumessa, sohjossa, mudassa jne. Eli vedenpitävä tarpeellisilta osiltaan.

- Koko pienehkö, lähinnä tuota sisäkäyttöä (ja säilytystä) silmälläpitäen. Joku 1/18 voisi olla passeli.

- Akun tulee olla helposti vaihdettavissa pitkiä metsäreissuja silmälläpitäen. Tai sitten kestää ainakin tunti yhtäjaksoista ajelua.

- Työkalut pysyvät kädessä, kun aika paljon kaikkea muuta paitsi RC vehkeitä on tullut vuosien varrella tuunailtua. Varaosasaatavuuskin painaa siis puntarissa, jotain kun kuitenkin ennemmin tai myöhemmin hajoaa. Tai kun kärpänen iskee isiin ja autoa on alettava tuunaamaan.

Vastaan tuli ensimmäisenä ECX Temper Gen 2. Lisäksi toisaalla ehdotettiin LaTrax Tetonia, joka on ilmeisesti aika paljon vauhdikkaampi vekotin, enkä tiedä pärjäisikö yhtä hyvin juurakkoisessa maastossa. Tuleeko muita vaihtoehtoja mieleen, vai laitanko Temperin tilaukseen esim. paljon parjatusta HH:sta (ei taida löytyä jälleenmyyjää Suomesta?)?


Sivuja: [1]