Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Big Joe

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6
121
Ahaa... Itsellä ei ole mitään kokemusta Integyn osista. Ei varmaan sitten viitsi satsata noihin.

122
Heh, tilasin diffin  :laugh: . Sitten jos vielä noita servoja päivittäisi. Nyt on kiinni 1 kpl savöxin 20kg/0,15s, mutta ajattelin jos laittaisi tilalle 2 kpl 10kg/0,07s servoja. Jotenkin vaan tuntuu että ohjaus saisi olla vielä nykyistä nopeampi. Voima riittää kyllä hyvin nytkin. Voi olla turha päivitys, mutta katsoo nyt jos sitä raaskisi.

Miten tuohon käy muuten nuo teräskardaanit? Traxxasin 4951R lienee vanhempaan maxxiin? Integyllä olisi tarjolla T3029, olisikohan nuo hyvät? Alumiinia ilmeisesti.

123
Tuo diffi taitaa olla ihan traxxasin orkkis osa? Ihme juttu kun en ole aiemmin kuullutkaan moisesta. Mut tuollainen olisi kyllä "must-have" :grin: .

124
Mitä,hä?  :shock:  Saako siihen keskidiffinkin? Mistäs sellaisia? Onko se ihan bolt-on, vai pitääkö modata?

125
Mulla on slipperi aikalailla jumissa, vetäsin sen tiukalle kun luisti. Eihän se varmaankaan voimansiirrolle hyvää tee, mutta hyvin tuo on silti kestänyt. Sinulla tosin on pari kennoa enemmän, joten tiedä sitten mitä tapahtuu...  Nyt onkin ollut Maxxi ajot vähissä, kun on tullut harrastettua turistiautoilua, mutta kyllä tässä jo vähän kesää odottelee että pääsisi soralle monsuilemaan...  :p

126
Minun mielestä alusta oli vakiona liian lötky, johon paksummat iskariöljyt sekä muutamat klipsit jousien alle oli helppo ja edukas parannus. Pelkät klipsit eivät auttaneet, autosta tuli pomppiva. Tuossa 3905:n noparissa ei (kai?) ole minkaanlaista lipo cut-offia, joten sillä ajaa lipot helposti liian tyhjiksi. Pitäisiköhän siihen hommata joku low-voltage hälytin tms härveli?  :tongue:

127
Ei täällä ainakaan heilu, on aika jämpti sovite tuo jäähdytyssiili kuoreen.
Tosin ei tuota ole avattukkaan.
Eipä tuosta hirveää huolta kannata kantaa, laitat hieman kaksipuolisella teipillä sitä piirilevyä pohjamuoviin kiinni.

Minulla näyttää olevan kaikkea muuta kuin jämpti  :cheesy:. Siellä pohjan ja piirilevyn välissä on kyllä jo vakiona sellainen vaahtomuovipala jota vasten on pintaliitoskomponentteja. Nyt kun koko piirilevy pääsee liikkumaan, niin voi olla että ne osat ottavat jatkuvasta pikkutärinästä kipeää. Pitää laitella niin ettei heilu turhia.

128
Kokeillaan täällä kun ei oikein sopivaa aihetta löytynyt.

Voisiko joku castle sidewinder/ hpi motiv -omistaja kokeilla heiluuko teidän nopareissa jäähysiili suhteessa noparin kuoreen. Kävi maanantaina kivasti, ja lasketin auton hyvässä luisussa suoraan kylki edellä valliin jolloin noparista jäi pohja autoon ja loput roikkui johtojen varassa. Putsasin noparin paineilmalla ja laitoin kasaan. Jäi vain ihmetyttämään kun nyt sisukset heiluu kuorissa suht vapaana? Ei tullut uutena kokeiltua miten timmisti ne oli kiinni.

129
löytyykö tuolta hobbykingsistä jotku sopivat mitkä ovat oikeasti jopa hyvät?
ei tosiaan mitään hajua mitkä tilaan..

Varmasti sieltä löytyy sopivat. Ainakin mitoiltaan samankokoiset akut kuin minulla, menee paikoilleen ihan hyvin. Eipä kai niissä sitten muuta kuin katsoo että virranantokyky riittää. Itsellä on tosiaan 2s lipot sarjassa, eli 4s, liikkuu minulle riittävästi. 2x 3S lipoilla saisi tietty paljon ajoaikaa kytkettynä rinnan 3s2p:ksi, tai sitten sarjaan 6s jolloin luulisi olevan paukkua vähintään riittävästi  :grin: .

130
No minun mielestä ei uppoa nuo Turnigy 5000mAh 3S 40C Lipo Pack -akut ihan heittämällä. Omat Hardcase lipot ovat 45,4mm leveät, 25,1mm paksut, ja 138,2mm pitkät. Pituutta saisi olla enemmänkin, mutta muuten akut ovat just sopivat. Ei yhtään väljää, itseasiassa ne eivät edes mene ihan akkupaikan pohjaan asti koska leveyttä on milli, pari, liikaa. Ilmeisesti virtajohdot eivät mahdu lähtemään kovinkaan hyvin sivullepäin, joko päädystä tai päältä olisi minun mielestä ok. En tosin ole sellaisia kokeillut, eli on mutustelua hieman... Omissa akuissa on liittimet päällä, ja akkujen kiinityssankoihin joutui tekemään pienet lovet toisen liittimen kohdalle, kun muuten jäi liitin piiloon.

131
Mites bigjoella koneen ja säätimen lämmöt on näyttäny 23/68 välityksillä? Ja akkujen? Sullahan oli tää uudempi 3905 eikö niin? MIten auto on tehoja kestäny? Kyselen jo etukäteen kun on mamban 2200 setti postissa. Harmittaa jos tosiaan menee vetoakselit ja kardaanit sun muut heti palasiksi. Ajotyylini ei kyllä ole pahimmasta päästä. Ainakin isompaa pinionia pitää kommenttiesi perusteella tilata. 22/23 on ilmeisesti sopiva?

Kiitos :smiley:

3905 on joo. Lämmöt eivät ole olleet muuten ongelma, mutta nyt talvella kun olen tehnyt jonkinlaista lumisuojausta niin kone käy mielestäni ehkä turhan lämpimänä. Pitäisi tehdä joku sellainen suojaus joka laskee ilman kiertämään vapaasti, mutta estää lumen pääsyn nopariin. Varmaankin jotain tyyliin akut pakastepussiin, motti paljaana ja nopariin joku "special" koppa... :grin:

23 hampainen pinioni tuntuu olevan aika ok, mutta riippuu toki renkaista. Nyt on alla pro-linen bow-tiet, mutta pitänee laittaa alle big-joet kun ainakaan eilen ei tuntunut paljoa pitoja olevan. Nuo bow-tiet ovat näköjään hieman pienemmät halkaisijaltaan kuin maxxin alkuperäiset kumit, joten varmaankin joku 22-23-24 on ihan hyvä pinioniksi. Ehkäpä 23 olisi hyvä lähtökohta?

Voimansiirtoon olen joutunut vaihtamaan taka-kardaanin (5151x), sekä yokesit (5458x), muuten on menty alkuperäisillä osilla. Vetareissa ei edes näy mitään kiertymisen merkkejä, yhtään ratastakaan ei ole vielä hajonnut. Ei kardaanikaan vielä poikki mennyt, mutta nivel oli kiertynyt senverran rajunnäköiseksi että vaihdoin ennenkuin loppuu ajot, vakio-osat kun eivät paljoa maksa. 

Akkuina minulla on Fullymaxin 3700mAh 25c/50c 2s lipot, ja ajan 4s, eli akut sarjassa. Tehoa ja nopeutta on ainakin minulle riittävästi. Laitoin noparista start-powerit mediumille, kun en ollut ihan varma riittääkö akkujeni virranantokyky, eivät nuo tosin juurikaan lämpene nytkään, vain pientä lämpöä on havaittavissa.

MMM noparille on muuten ihan traxxasin valmistama kiinnike (5626), taisi olla alunperin e-revoon, mutta käy myös maxxiin. Noparin ja kiinnikkeen väliin saa vielä asennettua helposti jonkun verkon joka estää pikkukivien pääsyn tuulettimeen.

132
Paha sanoa tarkkoja mittoja, pitäisi purkaa aika paljon, mutta kun tuossa yritin mittailla, niin kiinnitysruuvien välit olivat luokkaa 53-54mm ja 41-42mm. Nämä siis toinen silmä kiinni viivoittimella mitattuna :tongue: . Olisi pitänyt olla joku pitkä ja ohutleukainen tönäri että olisin saanut tarkkoja mittoja. Näiden mittojen mukaan ei siis kannata tehdä mitään tärkeää. Tuolta tuo runko näyttää: http://pics.towerhobbies.com/imagel/t/ltrac3929.jpg Varaosanumero on 3922A

133
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 03.01.10 - klo: 17.00 »
Muistaahan turisti kuskit että huomenna koko baana on pyhitetty turisteille ja driftereille sopivaksi eli ilman hyppyjä koko rata. Siis kaikki kynnelle kykenevät huomenna radalle.
Omat Sharkit muutettu kanssa sileelle.

Tuun Maxxilla ja vaihdan kunnon monsukumit alle!!!  :evil:

No ei, kokeillaan nyt tuota uutta, ja ihan voorti kopalla meinasin.

134
Yleinen keskustelu / Vs: alumiini
« : 03.01.10 - klo: 16.15 »
Ok! :smiley:

Ainakin siihen pohjalevyyn kovempi olisi varmastikin parempi, mutta tuskinpa tuo Graupnerinkaan levy siihen liian letkeää on. Pitänee vain mittailla mikä paksuus käy parhaiten paikoilleen, ja valita sen mukaan. Yläkanteen sitten vaikkapa pykälän ohuempaa.

135
Yleinen keskustelu / Vs: alumiini
« : 03.01.10 - klo: 11.26 »
Mietinkin juuri mistä saisi sopivaa alumiinia sprint2:een, no se selvisi helposti, hobbypeoplesta ainakin. Huomenna olisi ensimmäinen ajokerta uudella autolla, mutta onhan itsestään selvää että alumiiniosilla se kulkisi paremmin. Kiillotetuilla osilla vieläkin paremmin  :lol: , tämän takia hiilikuitu ei käy  :grin: .

Mutta oli ihan asiaakin, eli mitä eroa noilla hobbypeoplen aluilla on? Tarkoitus olisi tehdä Sprint2 fluxiin pohjalevy sekä "yläkansi". Tuo K&S T6 alu on varmasti hyvää materiaalia, mutta millaista Graupnerin Dural on siihen verrattuna ?

136
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 29.11.09 - klo: 14.21 »
Juu, pitäs varmaan sitten laittaa tilausta vetämään. Eikös ne veronpalautukset tule muuten ihan lähipäivinä... :grin: Noilla trx vakioservoilla ei ilmeisesti saakaan päälle kuin sen ppm (?) moodin.  Huomenna saakin vähän testiä miten nuo gigaset pelaa. Vastariantennin jätin tylysti kokonaan radioboksin sisään, liekö huono paikka siellä, mutta siitäpä sen näkee toimiiko.

137
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 29.11.09 - klo: 09.42 »
Oliko sulla Duster1 noita Savöksin servoja? Miten ne pelaa? Katseltiin tuossa perjantaina jos laittaisi Maxxiin tuollaisen 1256TG (20kg/0,15s) digiservon ohjaukseen. Ei oikein nuo nykyiset tunnu radalle sopivan (hitaat), soramontulla ne vielä meni suht ok. Tuli muuten hommattua viikolla ihan gigaradiotkin...  :grin:

138
Oliko tämä joku sellainen "etsi kuvasta auto" tyyppinen tehtävä?  :grin: :laugh:

139
Kestää kestää... :grin: Huomenna pitääkin käydä ajamassa lisää, kun nyt tuntuu toimivan. Toinen akkusatsi ei olisi kyllä pahitteeksi niin saisi vähän pidempään ajella.

Ajoin itsekin lumella kevättalvella ja kyllä sinne kopan alle sitä lunta eksyy ihan kunnolla. Täksi talveksi pitää tehdä jonkinlaisia suojia ettei sähköt kastu. Alkuperäiset eivät lumesta tai vedestä suuttuneet, mutta nämä nykyiset eivät varmaankaan kosteudesta innostu. Ajatuksissa oli jonkinlainen kankainen peite, joka kiinnittyisi esim. tarranauhalla peittäen akut, moottorin ja noparin.

140
Täällähän ollan  :lipsrsealed: . No eipä mitä, tänään tuli postissa kivoja kamoja jotka just sattuivat sopimaan maxxiin... Tärkein oli suurempi pinioni, nyt on 23 hammasta edellisen 19 sijaan. Kävin juuri ajamassa pihalla akulliset, ja kivaa oli. Alla oli taas 40 series bow-tie kumit, ja autossa tuntui olevan paukkua todella mukavasti. ilmeisesti 19 hampaisella moottorin kierrokset loppuivat kesken, ja kokonaisuus oli kovin vaisun oloinen. 23 hampaisellakaan en minkaanlaista tehon puutetta havainnut, ja maxxi keulii iloisesti vauhdistakin. Nopeuttakin on nyt senverran että tuntuisi riittävän, kaasua ei tarvitse, eikä voi pitää koko ajan pohjassa. Noin 3-4 minuuttia ajon loppumisesta moottorin lämmöt olivat 43'c, joten pinioni ei varmaankaan ole liian suuri, myöskään lipot eivät kummemmin lämmenneet. Lisäksi laitoin vielä 15 cm jatkojohdon noparin johtoon niin, että vastarikoteloa ei tarvitse enää aukaista noparin säätöä varten. Kyllä nyt on taas kivaa :grin:

141
Mikä meni pieleen?

Laitoin autoon MMM 2200 -paketin, sekä Fullymax 25/50C 3700mAh akut sarjaan, eli 4s. Välitys on 19/68 (jos vakio on 68). Kyllähän tuo keulii pikkuvauhdista sekä eteen että taaksepäin, mutta kaikki tuntuvat puhuvan että autosta pitäisi tulla tällä setillä raketti. Vakioon verrattuna ero pitäisi olla jotain pv-suzuki vs. turbo-busa luokkaa ? Itse odotin paljon suurempaa eroa vakioon. Loppuuko välitykset kesken vai? Punch controlin laitoin pois päältä ja start power on täysillä. Slipperyn vedin vähintäänkin riittävään momenttiin = tönkkö. Bow-tie renkaitten vaihtaminen Big-Joe kumeihin (suurempi halkaisija) paransi kulkua jo jonkin verran, mutta testit jäivät kesken kun akut loppuivat. Ajoaikakaan kun ei tunnu kummoinen olevan. Vääntöä tuntuu kyllä olevan, joten olisiko suurempi pinioni ratkaisu? 23T?

Ja lisäksi vielä: Pitääkö MMM kalibroida jokaisen säätösession päätteeksi, vai ainoastaan silloin kun siihen ajaa uuden firmwaren? Nyt sisällä on se uusin versio, joka on vielä beta.

142
Ainakin tuon #3978 diff carrier -pussukan mukana tulleessa lappusessa lukee että "30K (stock)". Että sellaiset on vissiin vakiona. Itse laitoin sekä eteen etä taakse 15 000  silikonit, saa nähdä miten toimii. Ihan mielenkiinnosta kokeilen miten vaikuttaa. Ensi viikolla, jos saisi aikaiseksi, voisi tilata mmm paketin ja parit lipot  :cool:. Nyt onkin ollut ajojen suhteen vähän hiljaista kun ei ole ollut akkuja. Nimh-pötköjä en enää laita, kun eivät tunnu kestävän.

143
MMM paketti on ollut suunnitelmissa jo pitkään. Akut ehkä 4s (2x2s). Voi olla jo lumet maassa kun moottoria ostan, mutta pitää kysellä ajoissa  :p. Iso-mopokortin hankinta kun vei vähäksi aikaa harrastusrahat...

144
Nonii... Ajokausi loppui etuajassa, nimhit ottivat "hieman" lämpöä. Jännää sinällään että toinen akkupaketti on ihan ok, toisesta paketista tulee mieleen puoliksi palanut grillimakkara :grin: .

Mutta samapa tuo, siirrytään jossain vaiheessa lipoihin ja harjattomaan, johon liittyykin kysymyksiä; Millä vetareilla ajatte harjattomilla koneilla? Kestävätkö vakiot, vai pitääkö laittaa jotkut teräsvetarit? Onko jotain muuta mitä kannattaisi laittaa sitten samalla kun vaihtaa harjattomaan?

145
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 25.05.09 - klo: 21.00 »
Joojoo :grin: Mulla on sellainen paprikan näköinen. Se on haitekkia se  :lol: Mutta asiansa se hoiti hyvin, ei jäänyt enää akut laturiin liian pitkäksi aikaa.

146
Jonkun tuen voisi kyllä rakentaa. Tai sitten voisi opetella ajamaan renkaat maata vasten  :grin: Katollaan kulkee jotenkin huonosti??!  :laugh: 

147
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 25.05.09 - klo: 20.08 »
Mulla on nykyisessä laturissa myös lämpökatkaisu, mikä on kyllä tosi hyvä. Edellisessä itsetehdyssä laturissa ei ollut minkaanlaista automaattikatkaisua, joten käytössä oli ihan perus munakello. Ei nyt välttämättä ultimate high-techia, mutta toimii. Lataa akut pari kertaa ja katsoo kellosta pitkäänkö menee ennenkuin lämpenee liikaa. Jatkossa vain pyöräyttää kellon raksuttamaan kun laittaa akut laturiin, eipähän unohdu. Tuohon noin 40 asteeseen törmäsin usein itsekin kun etsin tietoa akuista.

148
Hätäpäissään tuossa 4s lipot tuli kuitenkin suomesta jo tilattua. Katsotaan riittääkö vauhti vai tilataan hobbycitystä sitä lisää.

Kerro sitten heti miten liikkuu... :wink: . Tuli hommattua lst2:n kaveriksi maxxi, ja MMM paketti sekä lipot ovat ostoslistalla. Ajattelin itse laittaa pari 2S lipoa sarjaan, joten kokemukset MMM + 4s lipo paketin toimivuudesta ovat kovin tervetulleita :grin:

Onko muuten kenelläkään 2- nopeuksista laatikkoa paikallaan? Kokemuksia ja mielipiteitä? Sellaisen ajattelin tilata, niin saisi sitten sekä möyriä että rallittaa.

No niin tulihan ne lipotkin vihdoinkin. 2x Hobbylinnan Yuntong 7.4v 5000/20C lipot.

Meni vain kolme minuuttia niin sain auton rikki  :embarrassed: Takaa iskaripidike rikki, joten pikana patenttikorjaus letkuliittimellä ja ajo jatkui. Auto kulkee nyt niin kuin pitääkin, eli ei enää hallittavissa omilla ajotaidoilla  :p

Akut ei lämmenneet ollenkaan ja moottorikin hyvin vähän. Välityksenä on 25/62, ajopaikka oli vähän liian pieni niin ei päässy missään kokeilemaan miten kovaa menee, mutta näyttäisi tarpeeksi nopeasti ja vääntöäkin vielä riittää.

Ai hajoaa muillakin osia? :wink: Itse hyppyyttelin maavallista suoraan katolleen. Tuloksena katkennut iskaritorni sekä vääntyneet iskarin männänvarret. Kivakiva. Samaan remonttiin laitoin takadiffiin 30 000:set silikonit ja takaiskareihin 50:set silikoniöljyt. Enpä tiedä oliko hyötyä tai haittaa tuosta diffin silkkarista, mutta iskariöljyn vaihto paksumpaan, sekä paksut+ohuet klipsit jousiin oli ihan ok. Ei mene enää kiihdyttäessä perä niin kenttään. Vakio 30 000 öljyllä ja paksulla+"puolikkaalla" klipsillä perästä tuli pomppiva, mikä sitten osaltaan johtikin korjaustoimiin... :roll: Lisäksi laitoin 40-series bow tie kumit, cheyenne vanteet ja 23mm heksit.

Tarkoitus olisi ajaa nuo titanit loppuun ja hommata sitten MMM+lipo paketti. Hajoaako harjalliset nopeammin vedättämällä vai huudattamalla??? :grin: :evil:

149
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 24.05.09 - klo: 17.49 »
Olen lämmittelemässä harrastusta uudelleen ja edessä olisi laturin osto.

Valinta näyttäisi nyt kallistuvan Bantamin suuntaan, ja vaihtoehtoisina malleina olisi

BC6DC tai BC6-10.

Eroahan noilla on lataus- ja purkuvirroissa. Aikoinaan 1,2 Ah akkua ladattaessa tuo 5 amperia olisi ollut kova sana, mutta kuinkas nuo uudet, yli neljän amppeeritunnin NiMH-akut, kuinka kovilla virroilla niitä suositellaan ladattavaksi? LiPojen teoria on hanskassa, siihen käyttöön (jos sellaisia joskus ostan) en luultavasti tule tarvitsemaan tuota tehokkaampaa mallia, mutta nuo isommat Nixx-akut mietityttävät. Hintaeroa noilla latureilla on 40€.

Virtalähde laturille on sitten seuraava kysymysmerkki, mutta määräytyy toki laturin mukaan. Tuli tuossa vaan mieleen että kun alkuun olisi tarkoitus ladata noita vanhoja 1,2 - 1,7 Ah NiCD-akkuja (lähes 20v vanhoja ja toimii edelleen!), voisiko siihen tarkoitukseen käyttää läppärin virtalähdettä, josta lähtee 16V ja 4,5A. Sisäänmenojännite laturille näyttäisi olevan 10-18V, tosin laturin käyttöohjeessa sanotaan että se olisi suunniteltu 12 voltin jännitelähteelle. Onko kukaan kokeillut?

Itse ostin tuon BC6-10:n. Tunnelmat ovat hieman kaksijakoiset. Aiemmin tässä ketjussa jo muutamasta "ongelmasta" kyselin, mutta eipä kukaan vastannut. Itse laturi on toiminut moitteettomasti, mutta joko en osaa käyttää toimintoja oikein, tai sitten ostin minulle "toiminnoiltaan väärän" laturin. Kohdallani ongelmaksi muodostui latauksen automaattikatkaisuun liittyvä delta-peak arvo. Lataan monenlaisia NiMh akkuja, ja jos säädän d-p arvon sopivaksi yhdelle akulle, on se liikaa toiselle. Esimerkiksi Maxx:in ajoakuille sopiva d-p on 10mV, tällöin akku lämpenee latauksen lopussa noin 37-38 asteiseksi. Jos lataan samalla d-p arvolla vaikkapa startterin akkua, lämpenisi se turhan kuumaksi ellei käytössä olisi lämpökatkaisua. Tuota delta-peak arvoa en saa millään akkukohtaiseen muistipaikkaan talteen, vaan se on aina sama kaikille NiMh:eille. NiCd:lle saa säätää erikseen oman arvon. Lisäksi akkukohtaisia muistipaikkoja ei voi nimetä tyyliin "Losin vastari" tai "Maxxin ajoakku", niinkuin kaverin laturissa, vaan muistipaikat ovat tyyliin "01 7.2v 4200mAh". Tästä ei tietty ole sen kummempaa haittaa, paitsi jos sattuu omistamaan kaksi saman jännitteen ja kapasiteetin omaavaa akkua jotka vaatisivat erilaista latausta. Tällöin akut tosin erottaisi muistipaikan numerosta. En siis todellakaan tiedä saako muissakaan latureissa säädettyä tuota d-p arvoa akkukohtaisiin muisteihin, mutta kiva olisi ollut. Lisäksi latauksen lopussa laturi ei ilmeisestikään osaa pienentää latausvirtaa, vaan lataa isolla virralla loppuun asti. Olen antanut itseni ymmärtää että tuolla loppua kohti pienentyvällä latausvirralla saataisiin tuupattua akkuun juuri ne ratkaisevat lisämilliampeerit, mutta tiedä sitten... :grin:

NiMh akkujen latausvirtoja etsiskelin itsekin netistä. Jotkut valmistajat ilmoittavat tiedot, toiset eivät. Jos varmaa tietoa ei löydy, olen ladannut virralla 1x kapasiteetti, tai vähän päälle. Esim 4200 mAh akkuja lataan 4,5A:lla. Virtalähteeksi ostin ihan oikean (mutta halvan) :cheesy: 20A powerin. 13.8V sen pitäisi syöttää, mutta laturi näyttää n. 14V.

150
Hätäpäissään tuossa 4s lipot tuli kuitenkin suomesta jo tilattua. Katsotaan riittääkö vauhti vai tilataan hobbycitystä sitä lisää.

Kerro sitten heti miten liikkuu... :wink: . Tuli hommattua lst2:n kaveriksi maxxi, ja MMM paketti sekä lipot ovat ostoslistalla. Ajattelin itse laittaa pari 2S lipoa sarjaan, joten kokemukset MMM + 4s lipo paketin toimivuudesta ovat kovin tervetulleita :grin:

Onko muuten kenelläkään 2- nopeuksista laatikkoa paikallaan? Kokemuksia ja mielipiteitä? Sellaisen ajattelin tilata, niin saisi sitten sekä möyriä että rallittaa.

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6