Kuka tässä nyt moottoria on huonoksi haukkunut???
Mistä sä näitä juttuja luet kun et ymmärrä mikä on pointti?
Moottori tulee auton mukana, miten se sitten alentaisi kustannuksia jos siihen voi laittaa jonkun muun moottorin? No tietysti oletat, että KUN moottori hajoaa voisi ostaa/ ottaa hyllystä edullisemman muun moottorin...
Jos moottorissa ei ole vikaa - miksi tämä jumalaton poru kun ei muita saa käyttää??
Kyllä minä ymmärrän sen pointin, että muitakin moottoreita on, mitkä ovat edullisempi, yhtä tehokkaita, kenties luetettavimpia, jne, jne. Moottoreita, joita sinun kaltaisilta löytyy hyllystä lojumasta.
Kysynkin nyt perusteluita rajoittaa moottori yhteen.
Eli kertokaa negatiiviset puolet siitä että muut moottorit ovat sallittuja.
Positiivisia puolia on että kyseinen moottori tulee auton mukana, ja kaikilla olisi sama kalusto.
Mut mitä haittaa eri merkkisestä pannusta???????
Kun tässä nyt olisi tarkoitus ajaa kilpaa ja kyseessä on vakioluokka, niin minun mielestä se ei ole hyvä, että on muitakin moottoreita. Kyllähän se on saletti, että jotkut sitten hommaisivat sen kireimmän mosan maksoi mitä maksoi tai ei maksanu, mutta se kirein pitää olla!
Suurin haitta ja hämmennys vapaasta moottorista olisi varmasti uusille polttisharrastajille (kuten minä) - joilla ei ole niitä muita hyllyssä. Ne joilla on jo muuta polttiskalustoa rajoituksesta sitten varmaankin on haittaa ja harmia. Mutta edelleenkin se mosa tulee auton mukana - miksi vaihtaa?
Jos tämän auton saisi "kittinä" ilman moottoria, niin silloin en varmastikkaan kannattaisi yhden merkin moottoreita vaan juuri kokorajoitusta.
Kyllä minä olisin valmis ajamaan myös vastaavaa luokkaa ilman moottorirajoituksia - mutta tämä luokka on "IGT vakioautoluokka"