Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - MiG-77

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11
181
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.04.14 - klo: 21.07 »
Liikkeitä on neljä missä myydään Durangon autoja, mutta pointti oli varaosa tilanne. Onko Racersrcshopille löytynyt jo jatkaja, tilataanko sinne enää uutta tavaraa? Powerracing on Powerracing. Hobbylinnasta ei ainakaan tuotenumero haulla löydy mitään Durangon osia. Eli jäljelle jää Hobbyfactory.

Varaosista puhuinkin. Racersrcshopista saa vielä varaosia, powerracingista saa varaosia (olipa liikkeestä mitä mieltä tahansa), Hobbyfactorysta saa parhaiten. Ja lisäksi on eaimport.

182
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.04.14 - klo: 20.30 »
Durangon varaosien saannista sen verran, että taitaa olla yksi liike mistä saattaa löytyä DESC210 varaosia hyllystä. Noin nopeasti vilkaistuna varaosa tarjontaa. Losille on ilmeisesti tulossa myös toinen edustus Suomeen, en tosin tiedä missä vaiheessa homma on.

http://rc10.fi/index.php?topic=44027.msg720643#msg720643

4 liikettä ainakin löysin nopeasti vilkaistuna joista löytyy osia (DESC210 ja DEX210 käy paljon samoja osia, esim gearbox on kokonaisuudessaan identtinen, jne). 2 liikeellä on selkeästi laajempi valikoima (paljon tresreyn, exotecin ja revolution designin optioita).

Eniten odotan kuitenkin että joku toisi Teknon edustuksen Suomeen.

183
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.04.14 - klo: 16.50 »
En ymmärrä miten omistamani liike liittyy keskusteluun. Kirjoitan täysin yksityishenkilönä, jos haluan viestittää kaupan mielipiteitä siihen löytyy oma tunnus palstalta.

Liittyy se siten, että varaosien kannalta LOSIn (tai Asson mutta siitä vastaa toinen liike) tilanne ei ole niin hyvä kuin Durangon jolla on enemmän kauppiaita takana. -> Varaosa saatavuus on parempi Durangolla (myös hintakilpailua esiintyy)

Toki voitaisiin myös kyseenalaistaa kuinka "yksityishenkilönä" pystyt puhumaan kun kuitenkin omistamasi liike edustaa esim LOSIa suomessa. Mutta eipö siihen ole tarvetta mennä sen enempää.

Lainaus
Mutta hyvä että ollaan samaa mieltä muuten :) Nyt ei välity lukijoille tilanne missä joku voisi luulla että on vain yksi auto mistä valita, kun niitä on todellisuudessa varmasti 5-6 eri.

Toki, mutta konteksti oli alunperin Durango vs LOSI  :wink:

184
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.04.14 - klo: 16.02 »
Ei kukaan ole Durangoa sanonut huonoksi tai hitaaksi, mutta se että olisi paras ja ainoa vaihtoehto on hyvinkin liioteltua, muillakin merkeillä on hyvät varaosapalvelut Suomessa. Ymmärrän kyllä että omaa autoa pitää ja kuuluukin ihannoida, mutta kannattaa välillä myös ottaa pari askelta taaksepäin ja katsoa isompaa kuvaa :)

No kokonaisuushan Se onkin miksi Durango on suosituin kilpailijoiden keskuudessa. Esimerkiksi se että teidän liike sattuu olemaan ainoa suomessa LOSIa myyvä ei paranna yhtään LOSIn houkuttavuuta. Päinvastoin.

Lopuista olenkin sitten samaa mieltä.

TARKENNUS: Tarkoitus ei ollut mitenkään vihjata, että EURORC on huono liike (itseasiassa pidän yhtenä parhasta suomessa), vaan puhtaasti tuo yksittäisten liikkeiden edustus. -> varaosa tilanne ei ole yleensä niin hyvä ja hinnat pysyy yleensä korkealla kun kotimaista kilpailua ei esiinny.

185
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.04.14 - klo: 13.58 »
Se että iso osa autoista on durangoja Suomessa ei tee durangosta nopeeta :) Kärjistettynä: Jos etanat kilpailee keskenään niin nopein etana voittaa. Ulkomailta löytyy vähän kattavempi otos, veikkaan että se antaa paremman kuvan siitä mikä auto on nopea ja mikä ei jos kisatuloksilla haluaa verrata nopeutta.

Toki, mutta ulkomaillakin Durango on pärjännyt hyvin ja se että moni Suomessa sen valitsee kilpa-autoksi kertoo jo jotain sen nopeudesta ja varaosien satavuudesta. Jos esimerkiksi verrataan LOSIa ja Assoa (Isoja merkkejä Jenkeissä) niin varaosia myyviä liikkeitä on huomattavasti vähemmän. Durango on yleensä ottaen Jenkeissäkin tunnustettu nopeaksi autoksi, vaikka siellä taas siihen on paljon vaikeampi saada osia kuin Assoon/LOSIin

186
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.04.14 - klo: 10.47 »
LOSIlla en ole ajanut, mutta omistin DESC210:n reilut puolivuotta (ja vaihdoin sitten DESC410:iin), joten siltä pohjalta mutua  :wink:


- Parempi varaosavalikoima Suomessa


Durango. Durangoon tiedän ainakin 3 liikettä Suomessa jotka myyvät kattavasti varaosia. Losiin tiedän vain yhden.

Lainaus
- Kestävämpi "suoraan laatikosta kasattuna"

LOSI. Durangoa ei yleisesti ottaen pidetä mitenkään kestävänä autona (takatukivarret taitaa olla se heikoin lenkki)

Lainaus
- Kisavalmiimpi suoraan laatikosta

Durango. Durango on tainnut dominoida suomen kisoissa saapumisestan lähtien? Lähes kaikki viriosat on kestävyyttä parantavia, ei ajo-ominaisuuksia (lisäpainot taitavat olla yleisin vain ajo-ominaisuuksia muokkaavat viriosat).

187
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 16.04.14 - klo: 12.00 »
Niin, no se oli vähän kieli poskessa kirjoitettua  :wink: - köyhälle ( = minä ) kaikki on kuitenkin kallista


Luulin, etten ole köyhä, mutta tämä harrastuksen myötä minusta tuli sellainen  :grin:

Mut vakavasti. ON ne osat pidemmän päälle kalliita. Esim kierros renkaita tuollaiseen SC autoon maksaa ~50€. Ei enää hirveästi viiti asfaltilla revitellä renkaita slikseiksi :)

188
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 16.04.14 - klo: 10.46 »
Täältä myös plussat SC autoille. Ovat tyypiltään ehkä kestävimpiä autoja (Kori suojaa mukavasti sisäosia, tosin se kori sitten itse halkeilee ajanmittaan mutta kunhan kiinni pysyy, niin ihan hyvä :) ) ja jos alkaa kilpailemaan, niin ei vaadi mitään virallisia lisenssejä, yms. Senkun vie itsensä ja auton kilpailuun (ponderit saa yleensä vuokrattua).

Esim tuossa on aika perus hyvä/halpa setti:
http://fi.eurorc.com/product/6935/traxxas-slash-110-scale-rtr-electric-2wd-short-course-truck---blue

Sähköt ovat vesitiiviit ja paketissa on mukana kaikki tarvittava. Akku ja laturi ovat tosin surkeita, mutta ne voi vaihtaa parempiin myöhemmin. Samoin noista Titanin moottoreista olen kuullut, että hajoavat aika herkästi (omaa kokemusta ei ole).

Parempia kilpailuun tarkoitettuja SC autoja (näihin pitää ostaa vielä akku ja laturit erikseen):

Asso (329€)
http://www.rcm.fi/rc-autot/ready-to-race/team-associated/team-associated-sc10-rs-rtr.html

DESC210 (336,40€)
http://www.hobbylinna.fi/tuote/durango-desc210-rtr-short-course-bl%C3%A5/TD102019/


Näistä ehkä kilpailukykyisin suoraan paketista on DESC210. Servo on edelleenkin surkea ja sähköt eivät ole vesitiiviitä ja sen ongelmana on heikohkot takatukivarret (hajoavat helpommion isoissa hypyissä kuin muissa). Traxxas on selkeästi kaikista kestävin ja tuo asso varmaan sijoittuu kilpailukyvyn/kestävyyden osalta noiden väliin.

Varaosia Traxassiin saa Suomesta helpoiten (lähes joka RC putiikki myy traxxasta). Durangon autoihin myy varaosia ainakin 4 liikettä ja Assoon tiedän vain yhden liikkeen.



EDIT: tulipa linkitety tuosta DESC210 se kitti (jossa ei siis sähköja mukana). Nyt linkitetty RTR paketti ja hinta pompsahti yli 300€

189
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 15.04.14 - klo: 14.04 »

Onko näillä kahdella jälkimmäisellä juurikaan eroa? Ja kertokaa vapaasti mielipiteenne, ja ehdottakaa vaikka jotain muitakin mikäli tulee mieleen. Plussia ja miinuksia eri vaihtoehdoille. Tarkoitus on hankkia RTR, mutta myös sellainen mitä korjaillessa ja fiksaillessa isä ja poika voi yhdessä ihmetellä tekniikkaa ja sen ihmeitä

Molemmat B4.2/DEX210 ovat erittäin kilpailukykyisiä alustoja. Molemmissa taitaa kuitenkin olla "halvat" sähköt joita joutuu sitten päivittämään ajan myötä. Esim dex210:n servo on aika surkea, mutta toki sillä alussa ajelee. DEXin etuna on mahdollisuus vaihtaa autoa keski- tai takamoottoriseksi. B4.2 on paremmin kosteussuojattu. DEX210 etuna on myös mm ruuvit vs. tuuma koon ruuvit (mm ruuvimeisseleita kun nyt sattuu olemaan useammalla). Samoin DEX210 taitaa olla enemmän säätömahdollisuuksia (mikä tosin voi vain sekoitaa aloittelijaa enemmän) suoraan paketista.

Molemmat on sitten täysin suunniteltu kilpa-autoiksi ja eivät luultavasti kestä niin kovaa ajoa kuin traxxas/LRP jotka on suunniteltu enemmän pihasuttailuun.

190
Sähköautot / Vs: Speedpassion nopari/motti.
« : 16.03.14 - klo: 14.28 »
Eikö noparissa pitäis olla akku kiinni ja virrat päällä?

Ei, jos akku kiinni noparissa ja ohjelmointikortin USB liitin on yhtäaikaa kiinni tietokoneessa, niin ohjelmointikortti voi vaurioitua (ohjelmointikortti saa tuolloin virtaa USB liittimestä ja akusta yhtäaikaa -> ei välttämättä kestä).

191
Sähköautot / Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 13.03.14 - klo: 20.56 »
Onkos porukalla kokemusta 4pole koneista muilla nopareilla kuin HW sct pro noparilla.
Käytössä on SP reventon pro ja orionin 4000kv 4pole.
Kone toimii vallan hyvin ilman sensori johtoa, mutta jos sensori piuhan pistää kiinni niin jurnuttaa kone paikallaa(ei siis pyöri) pintakaasulla. Mikäli painaa lisää kaasua kone rytkähtää pyörimään.
Nopari toimii hyvin muilla koneilla(2pole).  Eli onko tuo 4 pole ongelma?
Vähän sensorivialtahan tuo haiskahtaa ja mistään manuaalista en löytänyt mitään erityismainintoja että toimisi vain 2pole koneila. Edes noissa sct säätimien manuaaleista en löytänyt erikseen mainintaa että myös 4 pole tomii.

Kone oli irti testien aikana, eli ei kuormaa.
Koitin paria eri softaa ja punchia isosta pieneen ja isolla ennakolla ja 0 ennakolla. Aina sama homma.

Ameriikan foorumeilta (www.rctech.net) olen bongaillut ettei SP:n revento pro säädin oikein tykkää 4 pole koneista ja käyttäjät suosittelivat sen kanssa käyttämään vain 2 pole koneita. Omaa kokeumusta ei ole, vain 2 pole koneita kokeillut oman säätimen kanssa.

192
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 12.03.14 - klo: 20.32 »
Ruusut Mastolle. Kauppatavara oli erinomaisessa kunnossa ja toimitukset lähti kuten luvattiin.

193
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 02.03.14 - klo: 16.15 »
Täälläkin ollut paljon keskustelua noista Durangon hingepinneista kuinka vääntyvät helposti. Tresreyllä näyttäisi olevan ihan suoraan omat vastaat (linkki). Onko kellään kokemuksia onko yhtään paremmat kuin Durangon omat?

194
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 21.02.14 - klo: 07.20 »
Tein sähköteipistä sellaisen pienen renkaan noiden slipperin sisääntulojen ympärille. Tämä tekee sellaisen pienen kupin siihen vetarinpään ympärille. Josko nyt pysyis rasvat paremmin vetarissa... tai sitten se teippi rasvoineen lentää ympäri autoa  :smiley:

195
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 20.02.14 - klo: 13.35 »
Mitäs olette käyttäneet voitelussa tuossa kardaaneissa slipperin päässä? Tuntuu, että kaikki rasvat mitä sinne laittaa lentää pitkin autoa (ja sitten on auto rasvattu ympääriinsä, mutta kovempaa ei kyllä kulje  :smiley: )
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-oljyt-kemikaalit-ja-maalit-kemikaalit/hudy-graphite-grease-106210

Tuolla juurikin olen rasvannut tähän mennessä autoni ympäriinsä  :wink:

196
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 20.02.14 - klo: 12.44 »
Mitäs olette käyttäneet voitelussa tuossa kardaaneissa slipperin päässä? Tuntuu, että kaikki rasvat mitä sinne laittaa lentää pitkin autoa (ja sitten on auto rasvattu ympääriinsä, mutta kovempaa ei kyllä kulje  :smiley: )

197
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 08.02.14 - klo: 20.35 »
Eio laakerin koko muuttunut. Saattaa olla tiukka sovitus.
Vanhoissa hubeissahan oli pieni laakeri myös ulkona.

Eikös se juurikin tuossa V3 päivityksessä (DEX410Rv3 ja DEX410v3) tullut tuo isompi (13mm) takahubin laakeri? Tuota vanhemmissa on taas se 10mm laakeri.

198
Niin jos aletaan vähän ajattelemaan. Kolmas sotahan olisi aika varmasti ydinsota, koska ei ole todennäköistä, että mikään ydinasemaa ei jäisi sodasta pois.

No ei todellakaan. Venäjä (ja USA, Britannia, Ranska ja jopa Saksa) ovat sotineet ilman että yhtään "joukkotuhoasetta" on tarvinnut käyttää. Ei Venäjän ydinasetta tarvitse Suomea vastaan käyttää. Kyllä se voittaa "perinteisestikkin", mutta kyse on aina vaan siitä mihin hintaan.

199
No jos rehellisesti lasketaan.. Tässä palossa meidän sammutus olis pieni pieru;)
Tässä laskuyhtälössä on laskettu joka ikinen ammus.

No sehän riippu aivan siitä "palosta". Jos venäjä hyökkää kaikella arsenaalillaan, niin totta. Suomella ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta vastaavasti Suomen lähialueiden joukoilla se ei onnistu niin helposti ja Venäjä joutuisi keskittämään joukkojaan aivan uudella tavalla. Jos globaali konflikti (se "suuri palo") tämä aiheuttaisi suuren heikkouden jonnekkin muualle, jota venäjän vastustaja aivan varmasti käyttäisivät hyväski.

Tämähän nähtii jo siinä toisessa suuressa kapinassa, kun Suomi suurien voimanponnistuksten jälkeen sai pysäytettyä Neuvostoliiton hyökkäyksen -44 (Ja se oli suuri hyökkäys jopa Neuvostoliiton mittapuulla). Ei se etteikö Neuvostoliitto lopulta olisi pystynyt Suomea valloittamaan, mutta kun se tuli pirun kalliiksi ja aika loppui. Niitä joukkoja tarvittiin muuallakin (Saksaa vastaan) ja Neuvostoliito joutui peräytymään tavoitteistaan (Suomen ehdoton antautuminen -> Viron kohtalo).

200
Jep .. Ja mun palovakuutus maksaa.
No onhan mulla se muki tossa hyllyssä

Voi sen jättää maksamattakin, mutta turha on enää itkeä sitten kun talo on jo tulessa.

P.S. Ja ei ole RUKin muki hyllyssä (nimimerkillä panssarintorjuntamies) ;)

201
No jos vielä kiusataan;)
Onko tällä merkitystä?
Vai onko tämä kuin rukin muki hyllyssä?

On siinä tapuksessa, jos suomi joutuu sotaan. Muussa tapauksessa merkityksetön.

Tuo sinun kysymys on aivan sama kuin jos minä kysyn sinulta onko esimerkiksi palovakuutuksella merkitystä? -> On jos tulipalo syttyy, muuten merkityksetön

202
Panssariprikaatien voiman kasvattamiseen. Mikä tässä on vaikeeta ymmärtää?
Miksi? Ja hyöty.
Kerro mulle plussat ja miinukset.

Se, että niiden teho kasvaa selkeästi. 2A6 vaunut kestää ja tuhoaa useampia vihollisen vaunuja kuin 2A4 tai sitä aikaisemmat vaunut. Nuo Leopard 2A6 vaunut on ihan oikeasti parhaita panssarivaunuja (ainoat vastaavat on Amerikkalaisten M1A2 ja brittien Challenger 2) mitä tällä hetkellä on missään asevoimissa.

Miinuksia, no se raha, jos sen haluaa käyttää vaikka sinne eduskunnan portaisiin... Sita rahaa ei olis niihin tosin käytetty. Se raha on budjetoitu puolustusmenoihin ja sinne se oli silti mennyt riippumatta panssarivaunuista. Panssarivaunut on ihan oikeasti nykyaikana yksi maavoimien tukipilareista ja siten erittäin "hyvä" rahan käyttökohde.

203
Vanhat Leopardit siirretäään muihin yksiköihin tukijoukoiksi. Ei ne vanhatkaan Leoprdirit mitään turhia leitteita ole. Parempia kuin Venäläisten 99 mallit.

Se malli on T-90 (Käytönnässä päivitetty T-72 uudella tornilla). Ja T-90:ssä on edelleen samoja ongelmia kuin T-72:ssa. Kyljestä ne on ihan paperia ja lähes kaikki "panssaritorjunta-aseeksi" luokiteltava menee sieltä läpi. 2A6 kohdalla sentään pitää olla nykyaikaisia panssarintorjunta-aseita.

Ja kyllä 2A6 Leopardit on parempia kuin T-90 vaunut. T-90 ei pysty läpäisemääm 2A6 vaunua keulasta, ellei ihan munkilla osu johonkin heikkoon kohtaan. Leopard 2A6 vaunu ei läpäise T-90 vaunua edesta jos osuu K-5 reaktiivikilpiin (muuten menee läpi, että pölähtää).

204
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 22.01.14 - klo: 17.11 »
Mie voin käydä sen akun/pari ajamassa jos rata on pystyssä lauantaina.

205
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 20.01.14 - klo: 21.58 »
Ainakin Kuopiossa matolla käy melkein kaikki renkaat. Itse ajelen ProLinen Blockaden M3 seoksella ja pitoa on ihan riittävästi.

206
Tiedän sen että venäläisiä sekä muun maan kansalaisia kannttaa houkutella museoilla, nähtävyyksilla yms.. kuttuurilla sumeen. Kun taas houkutellaa venäläisiä 100:lla päivitetyllä pansarivaunulla + 200:lla vanhalla vaunulla  sekä muutamalla hawk sekä hornetti lennokilla.

No tiedätkö myös sen,että niillä panssarivaunuilla ja lentokoneilla ei ole tarkoituskaan houkutella ketään vaan päin vastoin? Eli kokonaan on ihan toinen tarkoitus, joten asiat eivät ole mitenkään verrattavissa.

Sotakaluston hankkiminen on verrattavissa vaikka kotivakuutukseen. Se on sen varalta, että jos talo syttyy tulee. Siinä vaiheessa kun talo on jo tulessa on aivan liian myöhäistä ostella enää mitään vakuutuksia.

207
Artikkelista luin että kyseiset vaunut on jostain 2000 luvulta että ovat noin 14 vuotta vanhat. Eli vähän niinkuin ostais vanhan 14v käytettyn mersun. Siksi minua kiinnostaa kun vaunut hommataan minun/meidän verorahalla kysymättä taas meiltä yhtään mitään.

A6 vaunut on uusinta panssarivaunusukupolvea ja ne meidän uusimmat 2A4 vaunut (puhumattakaan niistä T-55 vaunuista jotka olisi käytännössä museo tavaraa, ellei suomi olisi 80-luvulla niitä jonkin verran modernisoinut) on 80-luvun loppupuolen teknikkaa, joten huima harppaus on teknologioissa tuosta A4 -> A6. Lähes kaikki on parempaa tuossa A6 vaunussa (tykki, panssarointi, tulenjohtojärjestelmät, ammukset, jne, jne.).

208
Tuota noin, ne A6 vaunut on tämän hetken huipputeknologiaa panssarivaunuissa ja siten paljon parempia kuin koskaan suomen armeijassa olleet panssarivaunut. Se että, pystyykö suomi torjumaan noilla vaunuilla venäläiset (sitä varten puolustusvoimat on, ei ruotsia viroa, jne varten), niin ei tietenkään. Suomi ei koskaan ole, eikä koskaan tule siihen pystymään. Kysymys on aina ollut mihin hintaan me hävitään ja nuo vaunut varmasti auttavat siinä että veli venäläinen maksaa voitostan hieman enemmän.

209
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 12.01.14 - klo: 13.02 »
Itseasiassa itsekin ihmettelen noita tukivarsien "repeilyjä". Edellisessä corrissa, Honkkarin 4 wd, joka minulla oli vajaan vuoden siitä en saanut yhtään tukivartta rikki tuosta saranatapin kohdalta. Ja edellinen 2 wd crossi, Team C, joka minulla oli 2 vuotta siitäkään en myöskään rikkonut yhtäkään tukivartta. Molemmilla ajoin kilpaa sisällä sekä ulkona. Nyt kun on tämä Duran tuuppicorri niin toivon mukaan sama meininki jatkuu  :azn:

Tane, se minun ennen joulua hajonnut tukivarsi meni juurikin poikki tuosta kohtaa. Mutta silloin hyppäsinkin vastaantulijoiden kaistalle ja tais se sinun (?) auto osua suoraan vastapalloon sitä tuohon takapyörään sellaisessa kulmassa joka sitten väänsi tukivartta suoraan taakseppäin. Periksi antoi sitten tuo tukivarsi ja saranatappi vääntyi.

Eli ihan minun oma moka :)

210
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 05.01.14 - klo: 17.42 »
Ei ohenneta öljyä ollenkaan vaan ainoastaan ristitappi ja 2 pikkuratasta pois.

Liukkaalla ei kannata käyttää ohutta öljyä vaikka niin voisi alkuun luullakin.
Juuri liian ohuet diffiöljyt ratasdiffissä tekee sen että ratasdiffi tuntuu joidenkin mielestä vaikeammalta kuin kuuladiffi.
Jäykempi vain vakauttaa auton menoa.
Toki jos kaasua runnoo ylitehoisella moottorilla kuin heikkopäinen niin kuuladiffi saattaa alkuun tuntua paremmalta.

Ollaan arin kanssa käytetty muutamaan kertaan ratasdiffeissä todella paksuja liemiä nimenomaan takaveto corrissa.
Ihan on yli 100.000 öljyyn menty ja on jopa helpottanut liukkaalla ajoa kun auto pyrkii menemään suoraan.

Mites tuo yhden ristitapin poisto muuttaa diffin käyttäytymistä verrattuna kahteen? RTR Durangossa kun tuossa ratasdiffissä on vain tuo yksi tappi.

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11