Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TTKoo

Sivuja: 1 ... 63 64 65 [66] 67 68 69 ... 73
1951
Vapaa keskustelu / foorumin käyttäjien ikä?
« : 13.01.04 - klo: 22.45 »
Telkkaria kun silloin ei ollut, jouduin seuraamaan Helsingin Olympialaiset lehdistä. Siis kuvat ja silleen, kun ihan lukea en osannut!
Coca Cola raahas Ameriikasta hienot International kuorma/jakeluautot, jotka myös jäivät Suomeen!

Eivät olleet radio ohjattavia!

Vaikka naapurin tädit aina minut nähtyään totesivat: "Kumman näkönen se on".
Täytyy tunnustaa, kun peilin edestä kulkee, ei ole tainnut mikään muuttua!

Henkinen ikä 23 v, mähän oon ikäloppu!???

1952
Tulokset / Henkilökohtainen Ponderi
« : 13.01.04 - klo: 21.31 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
Mulle riitti seuraava:

- Yks asia vähemmän pohdittavaa/kiinni näprättävää skaboissa

Pullakahvit ois kivat, tai pelkkä kahvi riittää kun en pullasta niin perusta ;-)

Itse vaihtaisin ton kahvin tai pullakahvin siihen, että se toimisi aina ja ikuisesti!
Muuten sama kuin unella!

1953
Lainaus käyttäjältä: "Thormax"
TJ-10 B-finaali
3. Kähkönen Juha    [3,5] 8
4. Ahvalo Mikko       [5,3] 8
5. Mäki Kalle            [6,2] 8

Niin, minäkin haluaisin tietää, viidentenä olevan sijoitusperusteen!
Toisen finaalin toinen sija kaiketi edellyttäisi sijoittumista kolmanneksi!???!
Selvyyden vuoksi, oma lehmä on ojassa sen verran, että kolmantena oleva on "tiimimme" jäsen, mutta yritämme ottaa sijoitukset silti oikeudenmukaisesti!

1954
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Mitähän tuo "helppous" tarkoittaa ?

Todennäköisesti tuota keltamustaa teippausta, vanhemmatkin Herrasmiehet erottavat sen, missä rata kulkee! :mrgreen:

Kuvissa ei näkynyt, mutta Kuusankoskelaisten perusteellisuudella, teipit tai "viitoitus" on varmaankin järjestetty varikolta ajajakorokkeelle, ja takaisin !
Älkää kysykö minulta, miksi molempiin suuntiin?!!

1955
Etukäteen voi jo onnitella KyPak:ia siitä, miten tehdään oikeat asiat oikein!

Miten palvellaan kilpailijoita etukäteen!
Kuinka markkinointi hoidetaan vähäeleisesti, mutta määrätietoisesti!
Kuinka saadaan esim. C-12 luokka täytettyä, ei väkisin, mutta "väsyttämällä"!
Eteen tulleet "pikkuongelmat", ratkottiin sitämukaa kun niitä ilmeni!
(järjestäjästä riippumattomia)

Voi jo nyt kuvitella, kilpailujen onnistuvan hyvin!

Aina on pidettävä mielessä, kun tekniikan kanssa ollaan tekemisissä, kaikki on mahdollista!
Voin kuvitella, että KyPak:ssa on siihenkin, tuplavarmistuksen tuplavarmistus! Ilmeisesti "Hra. Myrphyn" saapuessa etuovesta, Hänet kylmän rauhallisesti ohjataan takaovesta ulos..... 8)

Mikä merkitys onkaan, kauden ensimmäisellä kilpailulla, seuraavia kilpailuja ajatellen!

Onnittelen jo etukäteen järjestäjiä!

Tuolla kilpailijamäärällä, toivon kilpailijoilta "pitkää pinnaa", kaikki näyttää olevan tehty, niin hyvin kuin mahdollista!

KyPak, Teille tämä tietysti on "rutiinia", mutta Onnittelut joka tapauksessa!

1956
Sähköautot / Mtoniks säätimet?
« : 10.01.04 - klo: 19.41 »
Lainaus käyttäjältä: "ely"
eikö kukaan tosiaan tiedä mitään tosta noparista? on kyllä kumma kun tuntuu muuten olevan sii saat....anan asiantuntevaa sakkia, täällä tämän otsikon alla.


Haluat näköjään varmistaa, ettei vastaisuudessakaan tule apua.
Oma kokemukseni on, että täältä kyllä apua löytyy, mutta jos kyseessä on kaikille vieras "malli", niin vaikea on neuvoa!

1957
Tulokset / SM/NM-sarja uusien kilpailijoiden silmin
« : 10.01.04 - klo: 19.36 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"


Jos kori todetaan sääntöjenmukaiseksi, sillä saa tietenkin ajaa.

*
*


Ihastuttava kirjoitusasu  :mrgreen: "Jos"  :mrgreen:  :mrgreen:

Tarkoittaa myönteistä ilmaisua, käänteisessä muodossa!   8)

1958
Sähköautot / Akseli
« : 10.01.04 - klo: 17.01 »
Onkohan sun auto tämä?

Ultima ST truck , jos on, onnittelen itseäni "salapoliisityöstä!

Itse en ole edes yrittänyt korjata, tosin ei ole katkennutkaan.
Olettaisin varaosan olevan riittävän halpa, uuden ostoon.

Ko. autoa en tunne, mutta näiden osien korjaaminen saattaa tulla kalliimmaksi kuin uusi on!

Kertoisitko onko akseli muovia, metallia, oletko kysynyt uuden hinnan ja tietenkin auton merkin ja mallin????

Kyllä täällä sen jälkeen joku osaa ratkaista "ongelman" !

1959
Tulokset / SM/NM-sarja uusien kilpailijoiden silmin
« : 10.01.04 - klo: 12.21 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"


On ok, että TS-luokassa, jossa kyseessä on SM-arvo, ja joka on yhteismitallinen kansainvälisten Modified-luokkien kanssa, kilpailijoiden voidaan edellyttää tuntevan säännöt ja kalustonsa. Mutta että Juniori-luokassa, joka on aloittelijaluokka ja harrastajaluokka sanan varsinaisessa merkityksessä, on voimassa sama ankaruus, se on suuri virhe.

Tumppi tekisit viisaasti, jos rauhoittaisit TJ-kuskeja näkyvästi. Tai valtuuttaisit esim. kisajärjestäjän tekemään sen.


Tumppi kirjoitti...
pääasia, että asiat selviää ja aina epäselvissä tilanteissa voi kysyä... tätäkin asiaa on perusteettomasti kritisoitu, kuitenkaan ensin kysymättä kuinka ko. sääntöä tulkitaan....

-------------------------------------------------------------------------------------

TeeTeeKoo:n omaa tekstiä reaaliajassa...

Kyllähän tuo kohtuullisen aikaisessa vaiheessa tuli, nimittäin pyyntö ja kysymys!

Pääasia, että nyt asia on kunnossa, sen osoittaa jo Kuusankoskelle ilmoittautuneiden määrä!

Suuri ansio tästä kuuluu Heulille ja MrCalelle !
Viimekädessä Teille kaikille:

Heuli, MrCale, Tumppi ja VesaK      (=aakkosjärjestys)

Asia näyttää olevan kunnossa, ja me kaikki viisaampia tylevaisuutta varten, joten jatketaan eteenpäin levollisin mielin.....

1960
Tulokset / SM/NM-sarja uusien kilpailijoiden silmin
« : 10.01.04 - klo: 00.24 »
Tätä on miellyttävä lukea, vaikka näin yömyöhäänkin!

1961
Onkos Teppo saanut vastaavaa suoritusta aikaiseksi, kuin Tuukka "monitori" Meriläinen teki VAU:n kerhokisoissa?

Lainaus jälkilöylyistä:

 "+  Tuukan hieno lento, joka pimensi monitorin "   :wink:

1962
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 09.01.04 - klo: 10.43 »
Kati Heikkinen tuossa aamusella nauroi, ei tarvitse kilpailukalenteria, tietää puheluista koska kisat ovat tulossa!

Kaikinpuolin mukava ihminen, ja ennenkaikkea palvelualtis!

Oli ilonen kun sai autettua, vaikka ihmettelikin sitä, miksi vaaditaan sitä "pikku tarraa"?

Olisipa verotoimistossa vastaavia henkilöitä...... (Offiksi meni ) :lol:
-------------------------------------------------------------------------------

TIEDOKSI !

Viestintävirastossa palvelee Teitä erittäin ystävällinen, ja avulias henkilö nimeltään:

Kati Heikkinen puh. 09 6966476

Hänen poissaollessaan

Juhani Hokkinen puh. 09 6966495

He kertovat myös kilpailujen järjestäjille, mikä tarra riittää!

http://www.ficora.fi/suomi/document/rtteopas.pdf

1963
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 09.01.04 - klo: 10.31 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
Tässä vielä samaa asiaa eri muodossa sekä kätsy linkki jos sitä ei jo ole tännekin pastettu:


"Viestintävirastosta saa siis hyväksymismerkkejä (ns. THK-tarra, "hyväksytty, luvatta" -tarra) vanhoihin RC-autojen lähettimiin, joilla on vanhanmallinen suomalainen tyyppihyväksyntä.

Sinun laitteessasi ja muissa uusissa (n. 3 vuotta ja sitä uudemmat)laitteissa pitää olla R&TTE-direktiivin mukaiset merkinnät eli CE-merkki, tarkastuslaitoksen numero ja ympyrän sisällä oleva huutomerkki. Näistä merkinnöistä vastaa laitteen valmistaja.

Uusissa laitteissa ei tarvita meidän tarrojamme ollenkaan."

http://www.ficora.fi/suomi/document/rtteopas.pdf

Jos tarkoitit "meidän tarroillamme"  sitä, HYVÄKSYTTY. LUVATTA  -tarraa, niin esim. meille Kati Heikkinen lupasi postittaa sellaiset kumpaankin moduuliin, 27 ja 40 taajuudet!
Kilpailujen järjestäjien, ja sääntöjenlaatijoiden mielenrauhan takia !

1964
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 09.01.04 - klo: 09.58 »
TIEDOKSI !

Viestintävirastossa palvelee Teitä erittäin ystävällinen, ja avulias henkilö nimeltään:

Kati Heikkinen   puh. 09 6966476  

Hänen poissaollessaan

Juhani Hokkinen  puh. 09 6966495

He kertovat myös kilpailujen järjestäjille, mikä tarra riittää!

Tämä:            CE xxxx ( ! )

1965
Sähköautot / Mtoniks säätimet?
« : 08.01.04 - klo: 23.52 »
M´troniks

Jos tarkoitit tätä merkkiä, niin ainakin RC-Piste myy!

http://www.rcpiste.pp.fi/

1966
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 08.01.04 - klo: 22.31 »
Meillä tarra:   CE xxxx (!)    

Kati Heikkinen Viestintävirastosta, lupasi postittaa HYVÄKSYTTY. LUVATTA.  -tarrat meidän molempiin moduuleihin, 27 ja 40 taajuuksille.

Määhän voisin liimata sen moduulin kiinteäksi, mutta kun se pikkuriikkinen tarra siitä,  Hyväksytty . Luvatta . jäis sinne alle !  8)

1967
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 08.01.04 - klo: 21.44 »
Meidän ohjain kun on sekä 27, että 40 taajuudella toimiva.

On molemmat moduulit!

YLLÄTYS YLLÄTYS , moduulin alla, itse radio osassa on pieni tarra, jossa on suurennuslasilla luettavissa : Hyväksytty Luvatta .

Mutta ei mitään CE xxxx ( ! )  numerosarjaa.

Se numerosarja on radion takapuolella hyvin näkyvällä paikalla!

1968
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 08.01.04 - klo: 21.15 »
Syksyllä hankin käytettynä ostamaani ohjaimeen tarran, sanottiin olevan "viimeinen"!  Ei maksanut mitään !

Alla Reittilän aikoinaan antama linkki:

Osoitteesta : http://www.ficora.fi/suomi/radio/n2446.htm
löytyy kansallisesti tyyppihyväksytyt radiolaitteet.
Valinnaksi Kauko-ohjauslaite(luvasta vapautettu)

1969
Kilpailijoiden kanava / Radioasiat kuntoon
« : 08.01.04 - klo: 18.46 »
Matiaksen tekstiä eräästä toisesta topicista:

Riittääkö, että pelkässä modulissa on CE tarra? jos näin ei ole ja pitää olla vielä itse kahvaosassa, niin silloin voin repäistä toisenkin tarran mikrosta!
------------------------------------------------------------------
Kysympä minäkin, kun meillä on tarra kahvaosassa, pitääkö moduulissa olla erikseen tarra?

1970
Sähköautot / Millaisia latureita käytätte?
« : 07.01.04 - klo: 22.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
LRP quadra charger ja Pulsar, joka on ollu korjauksessa 9kk.

Ymmärsinkö oikein, 9 kk. , ethän vaan vienyt autokorjaamoon sitä? :D

1971
Vapaa keskustelu / Uusi Williams
« : 06.01.04 - klo: 21.57 »
Lainaus käyttäjältä: "late"

Mä tyydyn polkupyörään. Kaikin puolin mukavampi laite.
Paitsi, jos tulee kiire.. :lol:

Osmo Soininvaaraa lainaten:
"Pitää polkea vain entistä kovempaa!"


Enzo Ferraria siteeraten:
"Auto on kaunis, kun se voittaa!"

Eli odottakaamme rauhassa, jos se vaikka kaunistuisi!

1972
Vapaa keskustelu / vitsipalsta!!!
« : 04.01.04 - klo: 13.27 »
Kaksi metsästäjää istuu iltaa, lievästi "kosteissa" olosuhteissa, vaikka sisätiloissa ovatkin!

Toinen keksii, "lähdetään aamulla metsälle", toinen myöntyy!

Aamulla toverukset sitten varhain heräävät, ja alkavat pakata reppujaan.
Reput pakattuna, aseet mukanaan, matka taittuu syvälle metsän siimekseen.

Saapuvat luolan suulle, ja huomaavat että koira on jäänyt kotiin.
No ei hätää, kokeneita kun ovat, niin neuvokkaita myöskin!

Sopivat että, toinen käy luolan suulle haukkumaan, toinen asettuu aseen kanssa passiin!

Eipä mene kauaakaan, kun jänis loikkaa luolasta ja toinen ampuu sen!

Jotta saalis mahtuisi reppuun, pitää tietenkin "eväitä" vähentää repusta.

Jatkavat sitten matkaa, ja saapuvat isomman luolan suulle.
Nyt on toisen vuoro asettua haukkumaan, ja toinen vuorostaan asettuu ampumavalmiiksi.

Hetken kuluttua kettu pomppaakin luolasta, "pam", ja taas on saalis lisääntynyt!
No, ei muuta kuin "eväitä" vähemmäksi, jotta mahtuu reppuun!

Jatkavat matkaa, ja saapuvat vielä suuremman luolan suulle.
Miettivät hetken "sotasuunnitelmaa", ja tulevat siihen tulokseen että, nyt on molempien käytävä haukkumaan.

Käyvät kontilleen luolan suulle, ja alkavat oikein kunnon haukunnan!
Seuraavan päivän lehdessä luki: "Kaksi metsästäjää junan alle, Pönttövuoren tunnelin suulla, alkoholilla osuutta asiaan!"

1973
Tulokset / Vuoden 2004 säännöistä
« : 02.01.04 - klo: 18.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
    30.12.2003 13:20

Voiko vai esim. väärästä korista saada kuuden kuukauden kilpailukiellon? Mielestäni oman tuloksen hylkääminen ko kilpailusta riittää, 6 kk vasta sitten jos alkaa huijaamaan laittomalla moottorilla TS:ssä tms.


Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
    02.01.2004   13:54

Eli suomeksi sanottuna väärästä korista ei voi menettää kuin ajetun erän tuloksen?


Jos tämä linja voidaan tulkita viralliseksi, ei aloittelijoilla pitäisi olla mitään pelättävää kisoihin mennessään!

Tämä teksti olisi saanut näkyä tällä palstalla heti alkuun.
Onneksi vuodenvaihtuminen "pehmensi" sitä lisää!

Sääntökirjaa en ole päässyt lukemaan, koska ei ole vielä saapunut.
Maksettu on joulukuun alussa lisenssit.

Se on joskus, niin pienestä kii, sano hyttynen kun..... :shock:

Edit:  Muistakaa silti mennä kisoihin, laillisen korin kanssa, sillä vain siten saatte kisasta kaiken hyödyn, ja ennenkaikkea, TULOKSEN !

Lisenssit / sääntökirja onkin pikkuhiljaa kulkeutumassa seuramme ura-autopuolen kautta, paikallisesta rc-kaupasta haettavaksi.
Tässähän tarjotaan jännitystä jo ennen varsinaisia kisoja!

1974
Tulokset / Vuoden 2004 säännöistä
« : 02.01.04 - klo: 10.51 »
Jospa Rajatorpassa kaivatte korokkeen kohdalle 1.5 -- 3.0 metrin kuopan, ja laitatte siihen sitten sääntöjenmääräämän korkuisen ajajakorokkeen!

Sitten vain anomaan SM-kisoja vuodelle 2005 !  :roll:

Myönnetään, oli vähän epätoivoinen kevennysyritys ! :oops:

1975
Tulokset / Vuoden 2004 säännöistä
« : 01.01.04 - klo: 13.19 »
Hyviä Uusia Vuosia!

Kyllähän säännöt pitää olla, ongelma kaiketi on siinä, miten niitä toimeenpannaan, milläkin "tasolla"!

Ei varmaan ole mitään epäselvää siinä, jos SM statuksen ( TS 10 ) omaavassa sarjassa, mitataan millintarkasti vaikka takasiipi tai, mikä tahansa muu sääntöjen edellyttämä kohta.
On kuitenkin aivan eri asia, jos aloitteleville pääasiassa tarkoitetussa sarjassa, aloittelijoille ainoaksi muistikuvaksi jää, jo ennen ensimmäistäkään kilpailua:
"Jos nyt töppään, saan xx suuruisen kilpailukiellon!"

Älkää nyt "vanhat parrat", jotka ajatte stanukoneilla, loukkaantuko tuosta "aloittelijoille pääasiassa" sanamuodosta!
Sillä kyllähän te olette, esim. ylinopeussakonkin saatuanne, kohtuullisen kirosanojen käytön-, ja harkinta-ajan jälkeen, osanneet suhteuttaa asian siihen, mitä se oikeasti on!

Viime maanantaiaamuun asti, allekirjoittaneellakin oli oma käsitys, meidän suurista panostuksista lajiin. Eikä ne tuntuneet lainkaan turhilta!
No, ne tehtiin kahdessa päivässä "turhiksi"!

Meidän panostuksemme on vielä, siitäkin syystä mittavammat, koska olen joutunut "sijoittamaan", paljoon sellaiseen pääomaa, mihin normaalisti ei tarvitsisi sijoittaa!  
Invalidi kun olen !

No, sehän ei kenellekään ole, täällä foorumilla jäänyt epäselväksi, "korvienvälin osalta"! Tulihan se korkeimmalta mahdolliselta taholta "diagnosoiduksi"!

Kahdessa päivässä olen tullut "informoiduksi" niin runsain mitoin, niin monista asioista, että ihan lyhyellä ajalla sitä ei "sulata"!

(noin 40 viestiä, lukuisia puheluita, oikeasta "totuudesta". )

Johtopäätös: Yhtään sanaa allekirjoittaneen ei olisi pitänyt tänne kirjoittaa! Olisi pitänyt vain sulautua massaan!
 
Selvyyden vuoksi, minulle täysin tuntemattomilta henkilöiltä, ei siis tietojeni mukaan keltään "osapuolelta".
Tai jos oli, niin sitten "informaatiossa" oli vielä puutteita!

Pyynnöt kirjoittamisen jatkamisesta, auttavat kestämään!
Ehkä jotkut kaipaavat viihdyttäjää, monet aidosti, sitä mielipiteenilmaisijaa!
 
Harkitsen tarkkaan jatkon......

Yhtäkään sääntöä ei varmaankaan olisi tarvinnut muuttaa muuksi, kunhan "painotus" ankaruudessa, olisi ollut SM-luokan suuntaan!

Kilpailun järjestäjilläkin, olisi ollut mahdollisuus käyttää suhteutettua rangaistuslinjaa, nyt hekin ovat "samassa veneessä"!
TS:n osalta, heilläkään ei ole mitään joustettavaa, sääntöjen osalta!
Eikä TJ:n osaltakaan, kun kiistattomasti näkee, kyseessä olevan "harkitun filungin"!

Tervehtymään päinhän tässä kaiketi ollaan, kun meillä on niiden viiden "väärän merkkisen" auton lisäksi, kaksi erimerkin autoa.
Jätän nyt kuitenkin merkin mainitsematta, koska tämä ei ole merkkisota!

Eikä nytkään, ole tarkoitus "leuhkia" automäärällä.
Määrän suuruus vain johtuu mm. siitä, että olen jo mainitsemani  invalidi, ja kuljettajia on riittäväst! ( tai ainakin oli )
Eli, en pysty niin nopeasti, muuttamaan samaa autoa eri tarkoituksiin sopivaksi!

Voin kyllä vannoa, mikä auto kilpailuissa on otettu käyttöön, sillä myös koko kilpailu on ajettu.
Tämä vain varmuudeksi niille, jotka saattoivat epäillä, että olisimme sääntöjä rikkoneet, edes kerhokisoissakaan!

Kun vuosi 2005 alkaa ("kyllä 2005"), kaikki on varmasti paremmin, sillä Hyvää Tahtoa Kuitenkin, Tuntuu Kaikilta Löytyvän!
Ja aikaa kyllä on, siihen kesäkuuhunkin asti, vielä!
Nyt ei tarvitse, kuin "hyödyntää" se oikein!

Hyvää ja Menestyksellistä jatkoa RC-autopiireissä mukanaoleville, niin kilpailijoille, kuin toimihenkilöillekin, eli KAIKILLE !

-TTK-

PS. Lopetan tämän kaistan tuhlaamisen, ja totean:

Kaikki ylös, ulos ja lenkille! Niin itsekin teen!

1976


Hyvää , Rauhallista , ja Menestyksellistä Uutta Vuotta, kaikille RC-autokuvioissa mukana oleville !

Toivottaa:       -TTK- perheineen !

1977
Tulokset / Vuoden 2004 säännöistä
« : 30.12.03 - klo: 19.57 »
Lainaus käyttäjältä: "-Tony-"
Sääntömuutosehdotuksia kannattaa miettiä kerhoissa (tai alueittain) ja kerhon (alueen) edustaja sitten lähettää sääntömuutosehdotukset luokkayhteyshenkilölle (esim sähkötouringissa 2004 Kalle Lehto, "Mr Cale"). Muut luokkayhteyshenkilöt löytyvät AKK:n sivuilta tai sääntökirjasta. Luokkayhteyshenkilö sitten laittaa muutosehdotukset omalla mielipiteellään höystettynä lajiryhmälle joka sitten käsittelee ehdotukset.
Oheinen malli saattaa tuntua byrokraattiselta mutta on käytännössä varsin toimiva (jos sitä vaan käytettäisiin). Oheinen (oikea) malli tarkentaa / muokkaa  sääntömuutosehdotuksia järkevimmiksi jolloin täällä palstoilla pyörivät ideat on jalostettu asialliseen muotoon.

Tsemppiä kaikille vuodelle 2004.


Saisko tän tekstin tohon ylös pysyvästi!
Sellaisen pienen i-kirjaimen perään?!?!

1978
Tulokset / Vuoden 2004 säännöistä
« : 30.12.03 - klo: 15.43 »
Lainaus käyttäjältä: "hoj"
Sähköpostikyselyyn tms. vastaamisen mahdollisuus tulee suoda kaikille. RC Maailma on kaikille avoin kanava ja se sopii siksi mainiosti yhdeksi paikaksi missä asiasta tiedotetaan.

Se että jos olet pikkuautoratoja kiertänyt 10 vuotta ei välttämättä tee kenestäkään yhtään parempaa sääntöparannusten ehdottajaa. Jos muutosehdotus on hyvä, ei ole väliä kuka sen tekee: huoltaja, katsoja, kilpailija, nimim. tai joku muu henkilö.

Käsittääkseni on lajiryhmän tehtävä valita toteutettavaksi sopivat muutokset tai vaikka hylätä kaikki. He voivat sitten parhaan käsityksensä mukaan hyödyntää vanhempien kilpailijoiden mielipidettä.


Juuri näin!

En itsekään kannata mitään juupas/eipäs foorumia, mutta:

Mahdollisimman monen, eritason mielipide on tarpeen, jo yksistään sääntöjen "ylöskirjaamismuodonkin" takia !
-----------------------------------------------------------------------------------
Lainaus
CAi kirjoitti:
Totuus kuitenkin on, että kaikkia päätöksiä ei voi suoraan alistaa rivi harrastajien päätettäviksi, johtuen eri kokemustasoista.
------------------------------
Edit:  CAi:n ja oman mielipiteeni välillä ei ristiriitaa. Päättäminen ja mielipiteen ilmaisu, ovat kaksi eri asiaa !
-----------------------------------------------------------------------------------

Täällä näkee nytkin sen, miten erilailla uudet ja kokeneemmat harrastajat asiat kokevat !

Jossain kirjoitin aiemmin siitä, että olisi hyvä tietää ennakkoon, mitä aiotaan päättää.
Jäisi ne päätöksen jälkeiset taistelut vähemmälle.
Tietenkin se edellyttää myös meiltä, täällä kirjoittavilta vastuuta kommentoinneissa.

= Harkintaa, ettei heti "ammuta alas kaikkea mikä liikkuu!"

1979
Sähköautot / Asso Talk
« : 30.12.03 - klo: 15.21 »
Lainaus käyttäjältä: "mara"
Minkälaisella rungolla TC3 Team myydään RC-pisteessä? Saako siihen hiilikuitu rungon tarvittaessa? Ja mitä eroa on hiilikuidulla ja muilla runko materiaaleilla?


Siirry takaisinpäin sivulle 6 !

1980
Vapaa keskustelu / Mitä sait joululahjaksi?
« : 30.12.03 - klo: 15.08 »
Kerraston!  ( ei tulelta suojaava   :(  )

AJOHANSKAT    ( painotus sanalla "-hanska.".....t    :shock:  )

Miten niillä voi ajaa......

Sivuja: 1 ... 63 64 65 [66] 67 68 69 ... 73