Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - bcan

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 17
211
Vähän menee aiheesta ohi, mutta älkää hyvät herrat tuomitko...  :angel:

Eli milloinkas tuo talvicuppi taas lähtee rullaamaan?
Syssymmälllä  :wink:

Ei oo mitään aikautaulua juurikaan hahmoteltu mutta kaipa sitä marraskuussa ajellaan ekat SC kisat. Kesää on kuitenkin vielä jäljellä joten ulos vaan ajamaan. Ja jos SC kisaa kaipaa niin Vaasassa on vielä kisat.

212
Kiitoksia kaikille sarjaan osanottaneille jälleen kerran. Kausi meni ihan kivasti ainakin niiden kahden kisan perusteella joihin itse osallistuin ja muista kisoista kuultujen juttujen peusteella. Meininki varikolla ja radalla oli samaa johon SC kisoissa on tapana olla, kiitokset myös siitä ja jatketaan samaan malliin.

Talven sarjastakin on jo jonkun verran juttua ollut ja nyt kun kesä on saatu alta pois niin talven suunnittelu voidaan aloittaa oikein tosissaan. Eli jos kiinnostusta järjestää kisoja niin ottakaa yhteyttä.

Omalta kohdata mennyt kesä on ollut heikko sekä ajamisen että sarjaan keskittymisen kannalta muiden kiireiden takia mutta tuleva talvi näyttää ainakin tässä vaiheessa paremmalta.

Kiitokset myös SC sarjan monivuotiselle tukiajalle EuroRC:lle tästäkin vuodesta !

Lopulliset sarjapisteet on liitetty ensimmäiseen postaukseen. Jonkun verran tarkistelin että laskukaavat on excelissä kohdallaan, mutta jos kuitenkin on jokin pielessä niin ilmoitelkaa.

T:Tero

213
Kilpailukutsut / Vs: SC SUMMER CUP #4 Salo 9.8.2014
« : 08.08.14 - klo: 22.25 »
PKSRCA:n iso teltta on tulossa aamulla kisapaikalle kerholaisten käyttöön. RC-vasaraa ei ole mukana (unohdus) telttakeppien naputteluun. Voi tuoda mukanaan.
Jos tuo perusvasaran niin pääseekö teltan varjoon  :wink:

214
Mun tarttee peruuttaa osallistuminen kun oon kipeänä.

T:Tero

215
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup III ja M8e Nokia
« : 18.07.14 - klo: 19.49 »
Mun tarttee ikävä kyllä jättää kisat väliin sairastumisen takia (taas :sad:), mutta pitäkäänhän kunnon kisat.

216
Ilmoittautumisaikaa on jäljellä reilu vuorokausi. Tää on loistava tilaisuus kaikille M8 kuskeille päästä ajamaan 45min finaali ja kokeneemmille hyvä tilaisuus tutustua rataan Turun SM kisoja varten.

217
Mää ostin oman SCTE:n kesällä 2011 ja tähän mennessä kaksi vetaria on mennyt poikki. Kulumisen takia on tietysti kaikki vetarit jo vaihdettu varmaan useampaankin kertaan mutta on autolla kyllä ajettukkin ihan reilusti.

Diffit kun vaihtaa TLR HD mallisiin niin ei vuoda yhtään. Tosin vanhatkin saa suht hyvin pitämään kun tekee huolella ja uusii tiivisteet samalla kun diffin ottaa auki.

Noista muista merkeistä mulla ei ole kokemusta joten en voi sanoa mikä on paras, mutta itte olen ollut todella tyytyväinen omaan Losiin.

218
Morjensta vaan kaikille. Onkohan tänään siis ajoja ja porukkaa paikalla? jos on ni vois tulla tutustumaan Jengiin.
Kyllä siellä varmaan porukkaa on paikalla jos ei vettä ala ropsimaan, tervetuloa !

219
Pääseekö m8e lisäluokkana mukaan Tän kesän skaboihin? Hope so...
Joo lisäluokkana otetaan mukaan jos osallistujia on ja rata sen sallii.

Näyttää siltä nyt että Salossa ja Nokialla voidaan ottaa mukaan. Tammisaaressa ja Vantaalla M8e ei ole radan sallittujen autojen listassa

220
Olemme myös tehneet alustavaa työtä omalle SC sivustolle suomessa. Sivuston runko on kasassa ja jonkin verran kontenttia on laitettu, mutta tarkoitus että sivustoa tullaan kehittämään jatkuvasti jotta sieltä löytyisi ajantasalla oleva tieto SC sarjasta sekä mahdollisimman paljon muutenkin SC autoilua koskevista asioista Suomessa.

Hakusessa on myös porukkaa jotka olisivat innostuneita kirjoittamaan kisaraportteja, SC autojen setuppi vinkkejä ja oikeastaam mitä vaan SC autoiluun liittyvää.  Jos kyseinen toiminta kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä.

Ja sivuthan löytyvät osoitteesta http://shortcourse.fi/

221
SC Summer Cup 2014 on kilpailusarja 2WD ja 4WD Short Course autoille.

Kisapäivät ja paikat:
SC Summer Cup #1 La 17.5 vko 20, Tammisaari
SC Summer Cup #2 La 7.6 vko 23, Vantaa
SC Summer Cup #3 La 19.7 vko 29, Tampere
SC Summer Cup #4 La 9.8 vko 32, Salo

SC Masters La 23.8 vko 34, Vaasa

Sarjan yhteyshenkilöt
Tero Piipponen (bcan), tero.piipponen (at) gmail.com
Mikko Mäkelä (micsa.fi), micsa (at) iki.fi

Facebook:
https://www.facebook.com/SCFinland

Säännöt:
SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan. Yleiset säännöt AKK:n pienoisautoitun sääntökirjassa.

SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan.
Akseliväli Min / Max ........................................ 320mm / 335mm
Kokonaispituus Min / Max ...............................540 mm / 568mm
Kokonaisleveys Min / Max .............................. 290mm / 296mm
Pienin paino SC2-10........................................2000grams
Pienin paino SC4-10........................................2500grams

Renkaat:
Vapaa SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Ei kemiallista käsittelyä.

Kori:
Lava-autoa tai maastoautoa muistuttava polykarbonaatti (Lexan) kori (Truck Body). Korin pitää kokonaisuudessaan peittää renkaan pintakuviointi ylhäältäpäin katsottuna. Riittää jos rengas jousitus sisäänpainettuna menee korin sisälle. Koriin saa laittaa koriin kuuluvat korin suuntaiset ilmanohjaimet kiinni, siivet tai muut ei korinsuuntaiset ilmanohjaimet kielletty. Koriin saa tehdä vapaasti aukkoja koritolppia, transponderia ja antennia varten. Koriin saa tehdä myös ilmankiertoa helpottavia aukkoja siten että esikuvamaisuus säilyy. Rungossa olevien sivutörmäyssuojien on oltava kokonaisuudessaan korin kylkilinjojen sisäpuolella. Etu- ja takapuskuri on oltava paikallaan.

Akku:
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia. Lataus suojapussissa!
(nimellisjännite on se jännite joka lukee akun tuotetiedoissa).

Moottori:
Vapaa 540 tai 550 sarjan moottori tai jokin vastaavankaltainen, polttomoottorit, kaasuturbiinit ja polttokennot kielletty!

Transponder:
Kilpailuja varten autossa pitää olla kilpailujärjestäjän ilmoituksen mukainen tai yhteensopiva transponderi. Transponderin toiminnasta vastaa kilpailija ellei selkeästi pystytä osoittamaan että toimimattomuus johtuu kilpailujärjestäjän huolimattomuudesta tai ajanottolaitteiston viasta. (vrt. usealla kilpailijalla toimimattomia pondereita).

Kilpailijanumero:
Kukin saa oman kiinteän kilpailunumeron. 2013 Winter Cupissa käytössä ollut kilpailijanumero on voimassa myös Summer Cupissa. Jos numeroa haluaa vaihtaa niin meili tai YV minulle.

Ajoformaatti:
Harjoitukset 1-2 kertaa
Alkuerät 3-4 kertaa (Laskentatapa pistein, 2/3 tai 2/4 )
Finaalit 3-5 kertaa (Laskenta, 2/3, 2/4 tai 3/5). Tasapisteissä parempi sija ratkaisee. Jos ei ratkaise, niin parempi tulos, jos ei sittenkään niin sitten väännetään kättä.
Kaikki finaalit ajetaan yhtä monta kertaa.
Kilpailupäivät pyritään sovittamaan aikavälille 9:00 - 18:00

Kilpailupäivän vapaa aamuhajoittelu kilpailun järjestäjän päätettävissä, mutta mainittava kilpailukutsussa.

Tuomarit ja kilpailun johto:
Finaaleissa tuomari pakollinen. Alkuerissä tuomarointi kilpailun järjestäjän päätettävissä.
Toivottavaa on että kilpailunjohtaja ei ole kilpailija osakilpailussa.

Osallistumismaksut:
Maksimissaan 20 eur / luokka.

Palkinnot:
Osakilpailuissa vähintään molempien sarjaluokkien 5 parasta ja muiden finaalien voittajat. Sarjapalkinnot 10:lle parhaalle molemmissa luokissa. Sarjapalkinnot jaetaan viimeisessä osakilpailussa. Sarjapisteisiin huomioidaan 3 parasta tulosta, tasapisteissä parempi sijoitus ratkaisee.

Sarjatilanne:

Kilpailunumerot:
http://bit.ly/WCMbTY

Sarjan päätukija EuroRC lahjoittaa kaikille ensimmäiseen osakilpailuun osallistuville 2 mm hexavaimen
Totuttuun tapaan jokaisessa kilpailussa annetaan myös EuroRC:n lahjakortti juniori tai aloittelija kuskille.
Myös muuta on luvassa ...



222
Kiitokset kisaorganisaatiolle hienosta kauden päätöksestä. Rata oli loistava, tuomarointi ja kuulutukset toimi, äänentoisto aivan omaa luokkaansa ja buffassa oli herkkua tarjolla. Ei paljoa parempaa kauden lopetusta voi toivoa.

Kesällä jatketaan, mutta siitä tulee lisää infoa lähiaikoina.....

Eelille erikoisonnittelut voitosta ja todella hienosta ajosta, voitto on ollut lähellä monta kertaa aiemminkin ja hienoa että viimein kaikki napsahti kohdalleen.

Kiitos myös EuroRC:lle, lahjakortti meni tällä kertaa Aleksanteri Palolle

PS. Oma kisa...ööö...samaan malliin meni kuin ennenkin  :cool:

223
Taas on yksi kausi takana ja seuraavan alkua odotellaan. Kuskeja oli tänä talvena mukana todella hyvä määrä.

Kisajärjestelyt toimi hienosti kaikissa kisoissa ja porukalla näytti olevan hauskaa sekä varikolla että radalla, joten isot kiitokset järjestäjille ja kuskeille.

Taso on taas noussut, A-finaaleissa ajetaan tiukkaa kisaa ja alemmissakin finaaleissa muutamatkin kaadot merkkaa jo paljon.

Ja kiitokset tietysti vielä EuroRC:lle. Monen vuoden yhteistyö EuroRC:n ja SC sarjan kanssa parantunut kausi kaudelta ja jatkaa samaa rataa. Kesän ekaan kisaan Tammisaaressa onkin luvassa jotain bonusta :wink:
Ja muutakin uutta on tekeillä SC sarjan tiimoille :cool:

Ja onnittelut voittajille, Maxille ja Tommille.

EuroRC:n lahjoittaman TeamC TS2 auton onnellinen uusi omistaja arvonnan jälkeen on Jon, onnea !

Kuva by Marko Tetri

224
Kiitokset kisailijoille hyvistä kisoista, Hoffalle tuomaroinnista ja omalle porukalle järjesestelyistä.

Omat ajot meni paljon paremmin mitä ennakkoon arvelin. Olematon treeni viime aikoina näkyi suuressa määrässä pikkuisia virheitä mutta kumma kyllä auto pysyi renkaillaan ihmeen hyvin.
Finaaleissa saatiin hyviä vääntöjä kärkisijoista ja voitto ratkesi vasta viimeisessä finaalissa johon mennessä kolmella oli voitto alla. Mutta Janne karkasi reiluun johtoon heti alkupuolella ja vei hienosti C-finaalin.

Tuuppien kärkikaksikon ajamista oli todella hieno seurata, kisa oli tiukkaa mutta reilua.

Tuomari on tosiaan sellainen mikä pitäisi aina olla, mutta ongelmana ainakin Turun SC kisoissa on ollut sellaisen löytäminen. Tällä kertaa saatiin ammattilainen hoitamaan hommaa mutta aina se ei ole mahdollista.
Tuomarointiin ja sen opettelmiseen pitäisikin ehkä kiinnittää enemmän huomiota seuroissa.

Kiitokset myös EuroRC:lle sarjan tukemisesta.
Lahjakortti meni tällä kertaa Turun junnukerhon "kasvatille" Teemulle joka on reilussa kolmessa kuukaudessa saanut ajon sujumaan hienosti ja kun kehitys jatkuu niin loppukesästä B-finaalipaikka voi olla haarukassa vai jopa A :wink:

Niin ja onnittelut voittajille

225
Mihin aikaan rata aukeaa huomenna? Kello 12 Hobbylinnan auetessa?
Jep, klo 12

227
Onko kukaan varannut synttäreitä perjantaille? :)

Mitkä on viimeisimmät vinkin auton rengastukseen? Oletan, että keltaisilla minipinneillä ajetaan. Onko uusi rengas vai 50% kulunut tai jopa sliksi nopein? Kuinka paljon rengas kuluu yhden treeni päivän aikana, eli jos perjantaina tulee ajamaan, niin ehtiikö uusi kulumaan nopeaksi...
Ei taida olla synttreitä tällä kertaa :tongue:


Rengastukseen pätee kyllä samat säännöt kun aikasemminkin, puolikulunut toiminee hyvin. Yhdessä treenipäivässä ei taida oikeen ehtiä kuluttamaan tarpeeki ellei sitten aja paljon.

228
Mihin aikaan ovet aukeaa lauantaina?
Viimeistään tuntia ennen ensimmäisiä harjoituksia koitetaan saada ovet auki. Tarkennetaan kellonnaika kun saadaan aikataulu selville.

229


Miten rata on auki torstaina ja perjantaina? Olisiko varikkotilaa saatavilla varaston puolelta jo perjantaina ?
Varikko on tupannut olemaan käytössä jo perjantaina, mää varmistan ton ellei Hobbylinnasta joku varmista suoraan tänne.
Jos tarvetta on perjantaina lisätilalle on niin se järjestyy, pyritään kuitenkin pärjäämään niin että laajennettu varikko aukaistaan lauantai aamulla.

230
Olisko kilpailu paikalta saatavissa pöytä käyttöön kilpailun ajaksi?
Sami L
Jonkun verran pöytiä areenalta löytyy.

Miten rata on auki torstaina ja perjantaina? Olisiko varikkotilaa saatavilla varaston puolelta jo perjantaina ?
Varikko on tupannut olemaan käytössä jo perjantaina, mää varmistan ton ellei Hobbylinnasta joku varmista suoraan tänne.

Niin ja laittakaapas ilmoja tulemaan, muutama päivä aikaa enää ilmoittautua. Vielä ei mitään suurta ryntäystä ole näytä olevan Turkuun.

231
Tuosta ajoformaatistahan on tosiaan jo keskusteltu aiemminkin. Ja niinkuin MikkoM:kin kirjoitti niin säännöt on ajoformatin osalta hyvinkin joustavat.
Yksi syy minkä takia tuo noin on se että saataisiin vähän vaihtelua ajoformattiin kisojen välillä ja sitä kautta kuskit oppisivat ainakin jotain pieniä juttuja mitkä eri formateissa kannattaa ottaa huomioon omissa ajoissa.

Mutta tottahan on että SC luokka on mennyt eteenpäin aikas rajusti varsinkin viimeisen vuoden aikana. Kilpailijamäärät ja taso on molemmat nousseet ja se voisi antaa syyn muokata sääntöjä enemmän ns. kilpasarjamaisiksi.

Mutta miksi niin pitäis tehdä kun homma toimii aivan loistavasti näinkin. Sääntöjä on hienosäädetty kun siihen on tarvetta tullut, mutta suurimmalti osin ajetaan vieläkin samalla perussetillä sääntöjä mitä oli jo valmiina kun aloin SC sarjaa vetämään.

Vapaa hajoittelu kisapäivän aikana on täysin kisajärjestäjän käsissä, joten kun se ilmoitetaan kilpailukutsussa niin asian pitäis olla selvä kaikille.
Tiksin kisan kutsutopikissa ollut keskustelu radan aukiolosta kisapäivänä lähti liikkeelle ihan normista kysymyksestä että saako ajaa ja siihen tuli selkeä vastaus ja homma oli periaatteessa selvä mutta normaaliin RC10 tapaan homma lähti rönsyilemään.
Joensuun kisassa tais ruokatauolla olla sen verran paljon porukkaa menossa radalle että korokkeelle tuli jonoa, mutta eipä siinä tainut mitään ongelmaa olla.

Iso kysymys onkin se että onko SC sarja rentomielinen harraste ja sisäänheitto sarja vai vakavamielinen kisasarja. Ainakin tällä hetkellä se palvelee molempia tarkoituksia vaikkakin enemmän tuota harrastepuolta.

Tähän asiaan olisi hyvä saada mielipiteitä myös vähän suuremmalta porukalta. Kuskeja kuitenkin on kisoihin osallistunut aika paljon. Omat ajatukset voi laittaa vaikka YV:llä mulle jos ei halua kaiken kansan edessä niitä jakaa.

232
Kilpailukutsut / Vs: SC Winter Cup #3 - Vantaa 1.2.2014
« : 24.01.14 - klo: 21.48 »
Mitähän ihmeen etua tuosta buggyllä ajamisesta mahtaa olla... Ai nii, täähän on ainoo paikkakunta jossa ei edelleenkään saa ajaa millään vehkeellä välitreenejä tai aamulla ennen kisoja.
Tiksin kisoissa jotenkin osataan tappaa SC-luokan muita luokkia rennompi meininki ja näyttäis tänäkin vuonna taas pipo kiristävän kun on tuollaisia sarjasta poikkeavia sääntöjä.
Noh, näillä mennään mitä on annettu...
Ei tuota ole säännöissä määritelty vaikka tapanahan on kyllä ollu SC kisoissa se että rata on auki tauoilla jne. jos radan kunto sen sallii. Tikissä tuo on aiempina vuosina ollut varmaan ihan perusteltua radan pinnan takia mutta nyt jos ajetaan matolla niin tilanne voisi olla eri.

Mutta tuo tauoilla ajamisen salliminen on täysin järjestäjän päätettävissä ja kaikille sama sääntö ja kun se etukäteen tiedetään niin ei tule yllätyksenäkään.

233
Mikä kilpailu numero minulla on nelkku Sc:ssä T Sami Luodemäki

Ei sulla taida olla numeroa. Tero varmaan arpoo sulle vapaan numeron. Eli ole yhteydessä Teroon
Numero 42 laitettu sulle.

234
RC-kerhot ja -radat / Vs: LRP Areena
« : 11.01.14 - klo: 11.13 »
päivää täältä kaukaa sastamalasta oltiin tulossa ajelemaan o illa vehkeillä, tämä ei ilmeisesti sitten tänään käy??

jos vaikka illallla sitten kello 17 jälkeen , niin vois tulla kisojakin katseleen, jo aikaisemmin. ja mistä näitä kisojen /ratojen aukiolo aikoja voisi seurata.. esim tänään vasta huomasin , jotta siellä lrp areenalla onkin kisat

Kisat kestää yli kahdeksaan asti tänään eli ei kannata ajelemaan tulla. Toki kisoja seuraamaan vaan





Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

235
Se MIPin 41 piikkinen spurri ei sitten sovi jos autossa on sellainen pohjalevy jossa ei ole sitä parin millin korotuspalaa keskidiffin alla kun ottaa pohjalevyyn kiinni, tän huomasi itte ihan käytännössä  :huh:
Voihan se tietty olla että sopii johonkin mutta ainakin kin headzin levyn kanssa ottaa kiinni.

Pinjonin ja suprrin välys vaikuttaa luonnollisesti myös paljon ääneen kuten myös diffien kunto. Itellä ainakin tuppaa auto olemaan hiljaisimmillaan diffirempan jälkeen kun lähes kaikki vetopuolen osat on putsailtu ja rasvattu samalla.

236
Oli taas oikeen hienot kisat ja Joensuun hienon radan ilmassa oli kunnon korrikisan meininkiä, lauteilla oli hauskaa ja varikolla viihtyi hyvin. Joensuun porukka on tehnyt hyvää työtä radan kanssa pienessä ajassa ja järjestelyt toimi todella hyvin, itäsuomessa homma selkeesti toimii  :wink:

Omat ajot meni totuttuun tapaan, vähän parempaan olisi ehkä pystynyt mutta se pienikin varmuus minkä on ajoon saanut oli aika kadoksissa kun Turun kisan jälkeen kun ei ollut ennen perjantai treenejä ajanut kuin kaksi akkua. Mutta väliäkö tuolla, saatiin kuitenkin finaaleissa hyviä vääntöjä aikaiseksi.

Kiitokset vielä kaikille kisailijoille ja Joensuun porukalle hienoista kisoista sekä tietysti EuroRC:lle jonka lahjoittama lahjakortti meni aivan jäätävän hienosti ajaneelle Laurille.

Ja tottakai onnittelut voittajille ja muille onnistujille !

--Tero

237
Tämä pitää paikkansa. Koulutukseen oli ilmoittautunut yksi (1) henkilö ainoastaan.

Kun koulutus pidetään uutena ajankohtana, niin odotan sinne enemmän osallistujia. Muussa tapauksessa joudutaan sitten miettimään kilpailujen selkeää karsimista jos järjestäjiä ei enää ole. Jokaisen SM kisan järjestäjältähän pitäisi koulutukseen yhden osallistua, kuten aina ennenkin.
Missähän kohtaa on sitten mennyt ilmoittautumiset pieleen kun olin itse ilmoittautunut, tosin vasta paria viikkoa ennen koulutusta ja kuulin että muualtakin olisi ilmoittautumisia laitettu.

238
Kiitokset järjestävän porukan puolesta kaikille kisailijoille. Osallistujia taisi olla eniten mitä SC kisoissa Turussa on koskaan ollut ja etukäteen vähän pelättiin että löytyykö kaikille mekkaustilaa. Mutta kiitos porukan tiiviisti pakatun mekkaustilan koko porukka mahtui ihan hyvin mekkailemaan.
Radasta tuli kehuja jo kisapäivän aikana ja tälläkin on kehuttu joten ratamestarit Thusberg ja Salonen ovat taas tehneet hienon radan muidenkin mielestä :wink:

Omat kisat meni taas ja jälleen kerran penkin alle, tekosyitä voisi listata vaikka kuinka paljon mutta vika on kuitenkin äijässä ja vähäisessä treenissä.
Kokonaisuudessaan koko päivä oli yhtä hulabaloota omalta osalta, en kovin montaa hetkeä istunut, autoon en muuta tehnyt kuin vaihdoin ackermanin uuteen kun ekassa alkuerässä toisesta päästä lähti ruuvi radan varrelle ja huomasin uutta ruuvia laittaessa että kaksi vuotta käytössä ollut on reilusti kulunut ruuvin reijistään. Muuten riitti akkujen lataus auton liikkeessä pitämiseen, kyllä se pari vuotta vanha Losikin vielä jaksaa  :tongue:

Kun eka alkuerä kun jäi kesken tuon ackermanin takia niin piti saada pari hyvää alkuerää mutta koheltamiseksi se meni. Jos puolet erästä koheltaa ja toisen puolen ajaa normaalisti niin eipä siitä oikeen hyvää tulosta tule.
Finaaleissa oli kuitenkin hienoa kisaa Mikon ja Tuomaksen kanssa kärkipaikoista. Varsinkin viimeinen finaali oli tosi mukavaa kisaa, pääsin heti alussa kärkeen sain jonkun verran eroa Mikkoon joka taisi jäädä ruuhkaan. Mutta vähitellen Mikko tuli lähemmäksi ja käsien tärinä senkuin kasvoi ja eipä siinä kauaa mennyt kun se menikin jo ohi. Kumma kyllä pysyin perässä ja pääsin loppupuolella erää ohi ja kun Mikko jäi taas ruuhkaan kiinni josta itse pääsin enemmänkin tuurilla ohi niin tuli yksi kunnon onnistuminenkin päivään

Kiitokset tietysti jälleen EuroRC:lle sarjan tukemisesta.
Kiitokset myös Hobbylinnalle ja RC Racers Shopille lisäpalkinnosta.
Omalle porukalle kans isosti kiitoksia (Tomi x 3-i, Timppa ja Kari), kisat saatiin vedettyä läpi pienelläkin porukalla ihan kunnialla.

T:Tero

239
Milloin ovet aukeaa? Oliko tavalliseen tapaan klo 0700
Noihin aikoihin ollaan varmaankin jo paikalla

240
Buffetista sen verran tietoa että alunperin suunnitelmissa ollut ruokaisampi buffa on peruuntumisen takia pienentynyt kahvi, limsa plus pizzatilaus linjalle.

nimin. Olis kiva että edes joskus joku asia onnistuis helpolla :huh:

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 17