Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - risla

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 25
241
juu heitetään renkulit kyytiin

242
koska radalle?

243
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 13.09.13 - klo: 12.54 »
jaahas. myö oon aina pitany alle 10kg servoja, siitäkö mun hitaus sit johtuuki :grin:

edit: ohjauksessa: Savöx SC-1257TG 10kg/0.07.  Kaasussa: Highest RC DT450 0.11s/8.3Kg

244
hmm... 5mm akseli, minkä koneen sinne oot laittanu :azn:

eks noi jarno sun pinionit oo 1mod, slässin vakio spurri taitaa olla 32p

245
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 13.09.13 - klo: 08.01 »
minkä kokoisia servoja kannattaa käyttää m8 autossa, ohjaus ja kaasu/jarru kilomäärät?
eks joku 30kg  oo jo pikkasen liikaa?

246
Jäikö kuivattavaa? Durangolle seuraaja jos ois parempi

247
jaa, tarvii sit ottaa toi nitro härpäke kans mukaan, ja tallin "uus" tulokas.

248
voisin aamupäivällä jos kerkeen niin käydä tsiikaas vesitilanteen

249
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 12.09.13 - klo: 20.58 »
mikä tää auto niinko on? spurri on koneen yläpuolellako eli toi isoratas?

250
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 12.09.13 - klo: 17.38 »
unohda se kyosho :grin:

251
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 12.09.13 - klo: 09.59 »
esim, kannattaa kattoa sen kytkinkellon hammastus ettei ole kulunut päät teräviksi,
sitten että rattaiden väli oli oikein....  ei piukka eikä liian löysä....
sen enempää autoa tuntematta että myös kone linjanuttu suoraan.

252
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 11.09.13 - klo: 17.39 »
Ei välttämättä oo paras vaihtoehto koska aika "tukkivaa" tavaraa.
Ite just öljysin samalla motulilla(crossikäyttöön tarkoitetulla)
Niin tais jäädä liian ölkyseksi kun yläneulaa piti melkein kierros vetää kiinni,
Vai mistäköhän johtuu?
muistakaa puristella filtteristä ylimääräset öljyt pois. Esim. Talous paprun välissä.

tais muuten unohtuu tuo loppupuristelu paperiin :embarrassed:
kössistä ei kokemuksia mutta kuultujen perusteella jättäisin ostamati,
kaikilla on omat mielipiteet ja kokemukset autoista.


253
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 11.09.13 - klo: 17.06 »
Ei välttämättä oo paras vaihtoehto koska aika "tukkivaa" tavaraa.
Ite just öljysin samalla motulilla(crossikäyttöön tarkoitetulla)
Niin tais jäädä liian ölkyseksi kun yläneulaa piti melkein kierros vetää kiinni,
Vai mistäköhän johtuu?

254
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 11.09.13 - klo: 08.24 »
noi ilmanputsarit pitää aina öljytä ettei hienohiekkapöly menee koneeseen.
ajoitko lainkaan uudella putsarilla?

jos toimi vanhalla mutta ei uudella niin on säädön tarpeessa. eli jos vanha oli tukkees niin ei saanut
happea ja nyt saa happea muttei ruokaa. yläneulaa kiinni päin vaikka 5min kerralla.

edit: hehkun lataus riiippuu siitä olevasta akusta.
jos hehkun mukana tuli sille tarkoitettu laturi niin minä olen ladannut 8-10tuntii.

256
Tuli purettua speed passion 3.0 moottori niin mihkä asentoon tuon ennakon säätää?
Oikee\vasen reuna vai keskelle?

Ja akselin asennolla ei oo väliä mihin kellonsuuntaan se rauta kohta näyttää?

257
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 10.09.13 - klo: 15.05 »
Onko noi sensorijohdot samanlaisia eri merkeillä?

mun tietämyksen mukaan ovat

258
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 10.09.13 - klo: 09.09 »

MIssä Risla ajat jos olet saanut koritolpankin poikki?

ulvilan vaativalla radalla, enkä ees ajanut mitään päin. sitä määki ihmettelin että mitenkä voi katketa kun
nehän joustaa joka suuntaan vaikka ja miten. tuleehan noita hyypykaatoja mutta pahemmin jaksaa
hyppiä kun leijaa minne sattuu, joo leikkaa koriin reikiä........... tehty.

259
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 10.09.13 - klo: 00.00 »
mikkäs tähän ois hyvä nopari ja kuinka kiree kone? ettei heti kulku lopu ja tarvis hakee isompaa pinonii.
merkillä ei väliä mutta noparin amppeerit ja koneen kv/ T luku.

260
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 09.09.13 - klo: 23.56 »
tää ny ei varmaan johdu merkistä mutta mitenkä menee muovispurri ja alumiinipioni samaan aikaan sököks?
onko suositeltavaa pinjonia vanhan tilalle? ex pinoni kesti ehkä 10 akkua,
enkä ala mainostaa mistä olen ostanut mutta suomesta kumminkin.

tuon välyksen olen korva kuulolla säätänyt sekä niin ettei krinnaa vastaan, kaikissa kestänyt tähän asti niin.

ja etukoritolppa poikki tänään ja takapuskurin alakiinnikeet meni viimekerralla poikki.

jokseenkin alkaa tuntuu että ois merkin vaihto koska osatkin on jo itsestään aika tyyriitä.

aika paljon näitä nyt on myyty/myynnissä täällä, mistäköhän johtuu? jopa uuttakin auto myydään pois......

261
huomen mitään rähinöitä jos menis tolla nitrolla välissä? jos vettä ei tuu

262
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.09.13 - klo: 20.16 »
Ok,ja vielä jos kone on väljä,niin mistä sen huomaa,ja riittääkö pelkkä sylinteriputki ja mäntä korjaamaan sen?

ihan pyörittämällä tietää, jos ei oo puristuspaineita riittävästä , toki vissiin lakkaa tyhjäkäymästä kuumana?

mulla oli putsari tehty servon mukana tulleesta boxista missä oli kolme kammioinen suodatus :grin:


edit:eikö näissä korjaus seteissä tuu mukanan mäntä, sylinteriputki ja kiertokanki? eli niillä toimii taas

263
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.09.13 - klo: 16.17 »
Pitääkö konetta säätää talvelle mitenkäään eri tavalla?

kyllähän sitä nitron saantia pitänee säätää kelien mukaan :wink:
ylä- ja neulaa säätämällä minä selvisin.

viisammat voi neuvoa jos jotain muuta tarvii säätä/tehdä talviajoa varten.

264
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.09.13 - klo: 15.53 »
no kyllähän vissii kannatais, nää proo miehet kun lämmittää kesälläkin pannun ennen starttia.
mut jos niinko suoraan lähtee ajaa että auton nostaa lämpimästä kylmään niin lumi jää paremmin kiinni,
eli tarvis heittää pihalle jäätyyn ennen ajoa.

minä en jäähdytellyt autoa enkä esilämmittänyt konetta.

265
multa saa virtaa laturiin taikka suoraan akkuun :cheesy:

266
jaahas, tuuppicorrilla siis, onko muita tulijoita  jos vähän nitroa käryttäis? viiden aikaa radalla

267
syksy ja sateet saapuu, tänään loistava ajokeli, onko kukaan menossa radalle?
yksin aika tylsää puuhaa :undecided:

268
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.09.13 - klo: 09.48 »
pysytyy ajeleen kun vähän tekee patenttia tai minä ainakin jouduin tekemään. servoista en välittänyt
kun oli jotain hiban omia kökköjä, ne vois olla vaikka suojattauja, koneen ympärille tilkettä että lämpiää.
 ja jouduin tekeen mäckaiveri patentin ilman putsariksi koska orrkis oli tukos ja märkä kokoajan.

tossa vähän videoo viime talvesta, luntakin oli jo niin paljon ettei trukki meinannu jaksaa mennä.


https://www.youtube.com/watch?v=m0yTMV-YnXwhttps://www.youtube.com/watch?v=m0yTMV-YnXwhttps://www.youtube.com/watch?v=m0yTMV-YnXw

269
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 08.09.13 - klo: 10.12 »
aina ei jaksa miettiä mitä kirjoitteelee, anteeksi tästä.
viisastu taas yhdessä asiassa.

270
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 07.09.13 - klo: 23.38 »
Kaasarissa on siis 2-4 säätöruuvia:yläneula, alaneula, alaneulan vastakappaleen säätöruuvi, tyhjäkäyntiruuvi. Ruuvien määrä vaihtelee kone/kaasari tyypin/merkin/mallin mukaan.

 :shocked:  joo´o, ja ajat takaa mitä? sitä et jossain on vaan kaks neulaa? no missä esim?
tyhmää saa valistaa.  jos ei ymmärrä niin mikskohän kysyin montako säätöä löytyy...

eikö tää oo alottelijan topikki?

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 25