241
Team Associated / Vs: Team Associated/CML C4.1
« : 01.11.12 - klo: 22.14 »
Onkos se ykkös- vai kakkossukupolvea? Käsittääkseni ykkösessä oli vielä joitain asioita, joita kakkoseen parannetaan.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
kumpi noista vaihto ehdoista olisi parempi
http://www.rcm.fi/radiot-vastaanottimet-ja-servot/servot/traxxas-2056-waterproof-high-torque-servo.html
http://www.rcm.fi/radiot-vastaanottimet-ja-servot/servot/cr057-core-hd-servo-9kg-metal-gear-2xbb-0-12secs.html
tossa traxxasin servoissa ei ole tietoja nopeudesta ja voimasta, mutta se on veden kestävä. meinaa tuun ajamaan talvellakin ulkona eli pitäis olla huonon säänkin kestävä.
Noista vaihtoehdoista on paha sanoa kun ei kumpikaan ole kovin kummoinen.
Traxxas tosiaan siinämielessä että se on paremmin vedeltä suojattu... Vaikka en nyt ihan vesitiiviistä puhuis.
Onko muilla ilmennyt vastaavaa: summit vxl ei anna kylmänä kaikkia tehoja ulos. Vasta kun on ajellut muutaman minuutin auto liikkuu hyvin. Lisäksi kylmänä välillä autosta sammuu virrat, varsinkin hypyn tai kaatumisen jälkeen eli kun auto tärähtää.
Aivan kuin jossain olisi kylmäjuotos joka toimii hyvin vain lämpimänä... Mistä vikaa kannattaa alkaa etsimään, nopeudensäätimestäkö? Voiko sen aukaista niistä pienistä kynsistä siinä sivulla?
Vika ei ole riippuvainen akusta, on kokeiltu neljää eri akkua (NiMH).
Tulipahan tuossa mieleen,että ottaako rc-alan firmat/kaupat Suomessa esim. 9-luokkalaisia TET jaksolaisia "töihin".