241
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« : 30.01.10 - klo: 12.35 »
Miten ihmees te saatte noi starttinarut katki/rikki . Mun DRT:ees se naru on ollut aina täysin kunnossa.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Minkä vahvuisia iskariöljyjä ootte kyseisen auton iskareihin laittanu ?Oon käyttäny DRT:ees Kyoshon öljyy, viskoteetti 400 ja on alkuperäsii pikkasen jäykemmät ja on ihan ok. 500 vois olla myos hyvä, alkuperäset on varmaan 200 ta 300.
No mulla on auto talvisäilytyksessä ihan huoneen pöydällä, kun en viitsi ajaa talvella :mrgreen: Laitan sitten kesällä auton säädöt kohdilleen isolla hiekkakentällä Meinaatkos sinä Joel ajaa talvella?Jep jep! Ja hyvin meneekin lumella ja jäällä toi auto.
Montakos kierrosta teillä tyhjäkäyntineula on auki?En tiiä, enkä viitti kattoo, koska en oo muutenkaa peril kaikist säädöist VIELÄ.
enää pitäs saada kehitettyy dst:hen ajovalot...Mul on DRT,(joka ei niin paljoo tähän topicikkii liity) johon oon tehny lippikseen tarkotetusta LED-valosta ajovalot. Eli auto on DRT, ja siin on DST kori.
Luultavasti tässäkin on kyse rahasta, jota ei ole tarpeeksi.Mitä oikein tarkotat tolla??
Mutta kannattaa tehdä se kori valmiiksi ja vuorata se, sillä alumiini teipillä niin eiköhän se ainakin hieman paremmin kestä sitä lämpöä silloin.Nii, voishan sitä kokeilla ylimääräseen lexan-korin palaseen, et miten herkästi sulaa ja miten hyvin alumiiniteippi tai vaikkapa pieni pala pakosarjakäärettä suojaa lämmöltä.
Mitä nyt oon katellu niin traxxas slayer on minusta muuten parempi kuin kyosho drt, mutta hinta on huonompi. Minusta drt jouset on ihan huonot. Joku muu saa olla eri mieltä kanssani ymmärrän kyllä eihän makuasioista voi kiistellä. :pNii no DRT on kyl halvempi ku toi traxxas slayer. Mut DRT:een jousist ollaa samaa mieltä :lol:, niihin pitäis vaihtaa mm jäykemmät jouset ja jäykemmät öljyt, oon kyl laittanu hyvät, tarpeeks jäykät öljyt(Kyoshon viskoteetti 400). Siihen viel yhdistäis noi jäykemmät jouset nii olis hyvä.
Osta Kyosho DRT rally. Kestävä ja simppeli. Menee myös hiekalla, korkea alusta & jousitus. Näyttävä koko. Hyvä .18 moottori, riittävän tehokas ja kuitenkin helppo.Mul on ollu toi DRT melkein puol vuotta, ja hyvin on toiminu. :lol: Jos osaa ajaa, nii ei siin mee pahemmin mitään rikki.
Onko kukaan muuntanut on road polttiksen off road polttikseksi. ajatteli että voisi tehdä on road autosta off road auton. jos jollain olisi kyoshon fw-05t ja on muokattu off road truggyksi niin ilmoita. olisi kiva tietää mistä saisisin samankokoisella tapilla akselin mutta pidemmän (että auto tulee leveämmäksi) ja sitten tietää minkä kokoiset vetoakselit eteen ja taakse (4 veto) isommat renkaatkin pitäisi saada ja olis kivaa tietää mikä olisi sopivaJos haluut ihan varmasti tehä siit autost off-road auton, nii sit kannattaa käydä ihan huvikseen Kyosholla kattoo muit autoi ja kattoo sopisko mikään osa siihen sun autoon. Voishan siit tulla ihan hienon näkönen, jos muokkaat sen off-road autoks. :mrgreen:
Nonniin. Pitkästä aikaa viestä. Tuli sellainen ongelma, että auto välillä ei ota yhtään kontaktia ohjaimeen. Eilen ajoin ja käänsin vähän kovemmalle, niin sitten yritin jarruttaa, ei tapahtunut mitään ja puskaan. Ja sama oli toissapäivänä. Välillä myös pysähtyessäkin se ei edes kääntänyt pyöriä tai antanut kierroksia. Noin 10s pätkiä tulee.Mul ei ainakaan oo tullu mitään tommosii ongelmii mun DRT:een kanssa. :shock: Nii toi DRT ja DRX on täysin samanlaisii, paitsi vaan renkaat, koritolpat ja kori on erillaiset. DBX ja DST on melkein samanlaisii, mut niis on eroo myös tukivarsissa.
Liian kylmä ulkona tai jotain?
Eli sopiiko DST 1:10 autoon 1:8 piikkirenkaat?Sopii, jos ostat 1/8 vetomutterit(heksit) Kyosholta. Ne heksit ei oikeesti maksa 29,40€, vaan se maksaa pro shopissa noin 20 hujakoilla.