Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - bcan

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 17
271
Muutama päivä olis enää aikaa ilmoittautua eikä vieläkään liiaksi ole porukkaa.
Eikö tosiaan M8 kuskeja enää kiinnosta ajaa tänä kesänä 45min finaalia.
Tällä hetkellä sääennustekin näyttää ihan hyvää keliä lauantaiksi.

272
Kuinka hyvin radalla pärjää nelkkucorrilla. Sisko muutti Turkuun ni mahollista joskus käydä.
Rata sopii loistavasti nelkkucorreille, eikun ajamaan vaan.

274
SC Winter Cup 2013-2014 on kilpailusarja 2WD ja 4WD Short Course autoille.

Kisapäivät ja paikat (6 Kisaa):
SC Winter Cup #1 Turku 2.11 (vko 44)
SC Winter Cup #2 Joensuu 4.1 (vko 1)
SC Winter Cup #3 Vantaa 1.2 (vko 5)
SC Winter Cup #4 Vaasa 16.2 (vko 7)
SC Winter Cup #5 Turku 8.3 (vko 10)
SC Winter Cup #6 Nokia 29.3 (vko 13)

Sarjan yhteyshenkilöt
Tero Piipponen (bcan), tero.piipponen (at) gmail.com
Mikko Mäkelä (micsa.fi), micsa (at) iki.fi

Facebook:
https://www.facebook.com/SCFinland

Säännöt:
SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan.

SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan.
Akseliväli Min / Max ........................................ 320mm / 335mm
Kokonaispituus Min / Max ...............................540 mm / 568mm
Kokonaisleveys Min / Max .............................. 290mm / 296mm
Pienin paino SC2-10........................................2000grams
Pienin paino SC4-10........................................2500grams

Renkaat:
Vapaa SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Ei kemiallista käsittelyä.

Kori:
Lava-autoa tai maastoautoa muistuttava polykarbonaatti (Lexan) kori (Truck Body). Korin pitää kokonaisuudessaan peittää renkaan pintakuviointi ylhäältäpäin katsottuna. Riittää jos rengas jousitus sisäänpainettuna menee korin sisälle. Koriin saa laittaa koriin kuuluvat korin suuntaiset ilmanohjaimet kiinni, siivet tai muut ei korinsuuntaiset ilmanohjaimet kielletty. Koriin saa tehdä vapaasti aukkoja koritolppia, transponderia ja antennia varten. Koriin saa tehdä myös ilmankiertoa helpottavia aukkoja siten että esikuvamaisuus säilyy. Rungossa olevien sivutörmäyssuojien on oltava kokonaisuudessaan korin kylkilinjojen sisäpuolella. Etu- ja takapuskuri on oltava paikallaan.

Akku:
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia. Lataus suojapussissa!
(nimellisjännite on se jännite joka lukee akun tuotetiedoissa).

Moottori:
Vapaa 540 tai 550 sarjan moottori tai jokin vastaavankaltainen, polttomoottorit, kaasuturbiinit ja polttokennot kielletty!

Transponder:
Kilpailuja varten autossa pitää olla kilpailujärjestäjän ilmoituksen mukainen tai yhteensopiva transponderi. Transponderin toiminnasta vastaa kilpailija ellei selkeästi pystytä osoittamaan että toimimattomuus johtuu kilpailujärjestäjän huolimattomuudesta tai ajanottolaitteiston viasta. (vrt. usealla kilpailijalla toimimattomia pondereita).

Kilpailijanumero:
Kukin saa oman kiinteän kilpailunumeron. 2013 Summer Cupissa käytössä ollut kilpailijanumero on voimassa myös Winter Cupissa. Jos numeroa haluaa vaihtaa niin meili tai YV minulle. Linkki numeroihin tämän postauksen lopussa

Ajoformaatti:
Harjoitukset 1-2 kertaa
Alkuerät 3-4 kertaa (Laskentatapa pistein, 2/3 tai 2/4 )
Finaalit 3-5 kertaa (Laskenta, 2/3, 2/4 tai 3/5). Tasapisteissä parempi sija ratkaisee. Jos ei ratkaise, niin parempi tulos, jos ei sittenkään niin sitten väännetään kättä.
Kaikki finaalit ajetaan yhtä monta kertaa.
Kilpailupäivät pyritään sovittamaan aikavälille 9:00 - 18:00

Kilpailupäivän vapaa aamuhajoittelu kilpailun järjestäjän päätettävissä, mutta mainittava kilpailukutsussa.

Tuomarit ja kilpailun johto:
Finaaleissa tuomari pakollinen. Alkuerissä tuomarointi kilpailun järjestäjän päätettävissä.
Toivottavaa on että kilpailunjohtaja ei ole kilpailija osakilpailussa.

Osallistumismaksut:
Maksimissaan 20 eur / luokka.

Palkinnot:
Osakilpailuissa vähintään molempien sarjaluokkien 5 parasta ja muiden finaalien voittajat. Sarjapalkinnot 10:lle parhaalle molemmissa luokissa. Sarjapalkinnot jaetaan viimeisessä osakilpailussa. Sarjapisteisiin huomioidaan 4 parasta tulosta, tasapisteissä parempi sijoitus ratkaisee.

Sarjatilanne:

Kilpailunumerot:
http://bit.ly/WCMbTY


Sarjan päätukija:


EuroRC lahjoittaa TeamC TS2 kitin auton joka arvotaan viimeisessä osakilpailussa vähintään viiteen osakilpailuun osallistuneiden kesken. Jokaisessa osakilpailussa jaetaan totuttuun tapaan aloitteleville kuskeille EuroRC:n lahjakortti.



275
Ei liiaksi ole vielä ilmoittautumisia tullut.
Ilmoittautuneided listaa voi ihmetellä tuolta http://bit.ly/18htcUf

276
Minä päivinä ja kellonaikoina rata on auki ja mihin voi maksun suorittaa?
Kerhokisapäivät eivät napostele, kun omistanut auton vasta hetken..

Markku
Lauantait ja tiistait on parhaimpia päiviä jos keli on kohdallaan. Näin loppukesästä porukan radalla käynti vähenee. Maksun voi suorittaa jollekkin kenellä on avain korokkeelle.

Kyllä kerhokisoihin voi osallistua vaikka ei ole kauaa ajanutkaan, kyse ei kuitenkaan ole niin vakavasta kisasta etteikö voisi mukaan tulla. Pääseepähän heti alusta mukaan RC autoilun mukavimpaan osaan.

277
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 19.08.13 - klo: 11.10 »
Tärkeitä on saada junnut ja muutkin aloittelijat ajamaan kisoihin on se luokka sitten mikä vaan. Sen takia olisi tärkeää että seuroilla olisi yhtenäinen suunta suunta mihin luokkaan aloittelijoita neuvotaan. Jos jossain seurassa sanotaan että hommaa stanu krossari, jossain muualla taas ohjataan SC luokkaan ja jossain kolmannessa seurassa johonkin muuhun luokkaan niin saadaan kyllä seuran kerhokisoihin aloittelijaluokka henkiin mutta siihen se sitten jääkin pidemmän päälle.

Stanuluokka on hyvä ja varmasti helpottaa aloittelijoiden ajamista ja nopeuttaa oppimista, mutta omasta mielestä se ei ole se josta aloitetaan harrastus, jatkossa varmasti hyvä luokka kehittymiseen ja kivaan kilpa-ajoon. Ja olisi ehkä monelle pidempääkin ajaneelle kuskille ihan mukavaa vaihtelua.

Harva aloittelija tulee ensin paikallisen seuran kuskeilta kyselemään että mikä auto kannattaa ostaa jos haluaa päästä huipulle RC autoilussa. Kipinä sinne huipulle pääsemiseen tulee sen jälkeen kun on saanut mukavia kokemuksia lajin parista ja se onnistuu järjestämällä mukavia kisatapahtumua jonne voi kaikki tulla taidoista riippumatta ja vielä sillä kalustolla joka sattuu löytymään.

SC luokasta sen verran että omasta mielestä ei siihen tällä hetkellä ole mitään tarvetta stanuluokalle, EPAa pois vaan niin homma helpottuu  :wink:

278
En ole ainakaan kuullu että kukaan olisi testaillu 2.0 pohjalevyä 1.0:ssa.
Ajelin Jamminin levyllä pitkän aikaa  mutta nyt on King Headzin levy, jota en oo kyl kovin paljoa kerenny testailemaan.
Mutta en usko että noilla käytännössä paljoa eroa nopeudessa ole. King Headzissa voi jättää etukardaanin pinni tarkistukset vähän pidemmälle välille.
Jamminia saa aikas halvalla, muut taitaa maksaa pikkasen enemmän. Noissa molemmissa on ainakin se hyvä puoli että keskidiffi tippuu jokusen millin alaspäin.

Itekkin ajattelin joku aika sitten tuota 2.0 pohjalevyn hommaamista 1.0:aan mutta kun samalla pitäisi hommata ainakin battery tray, sidebarit ja ehkä servon kiinnikkeetkin niin ei taida olla sen arvoista muuten kuin hifistelyn takia. Ja jos tolle linjalle lähtee niin iskaritornitkin vois vaihtaa.
Saman ties sitten hommais koko kitin niin saa koko geomertian samalla 2.0 tasolle.

279
Vaikuttaa erinomaiselta.

Kuinka pitkät finaalit ajetaan?
Tähän olisi hyvä saada kommentteja esim nelkkucorria ajavilta. Kuinka pitkä finaali on järkevä ajaa sähköjen kannalta? Onko 5 minuuttia turvallinen vai voidaanko ajaa esim 8 minuuttia?
Turussa ollaan ajettu kerhokisoissa muutamia kertoja 7 min eriä ja se on vaikuttanut ihan hyvältä. Akuissa riittää kyllä virtaa eikä lämmötkään liikaa nouse.

Muutaman minuutin lisäys auttaa hieman jos kerrasta poikki finaalissa menee alkupuolella finaalia joko oman tai jonkun muun takia homma katolleen.
Mutta onhan toi aika raaka tapa ratkaista. Mutta omn toi kyllä kokeilemisen arvoinen juttu.
Olis kyllä hyvä että myös alemmat sijat ratkaistaisiin ihan finaaliajolla.

Tää on nyt aika hullu idea eikä varmaan ihan loppuun asti edes ajateltu, mutta joskus hulluistakin ideoista jalostuu jotain hyvää.
Eli ajetaan finaali 7+7 minsaa. Finaali lähtee käyntiin normaalisti ja kun 7 minuuttia on täysi niin kaikilla on esim 5 sekkaa aikaa pysäyttää auto radalle. Sitten on 5-10 minsaa aikaa vaihtaa akku niin että auto pysyy radalla samassa paikassa. Samassa välissä voisi sallia vähän renkaan mutterin kiristelyä tms mutta mitään säätöjä tai renkaita ei saisi vaihdella. Tosta lähdetään sitten toiselle 7 minuuttiselle esim äänimerkistä. Yks ongelma tietty on että kaikilla pitää olla kaksi täyttä akkua ennen finaalia.

280
Noh, missäs kaikki ilmoittautumiset on. Laitelkaas ny ilmoja menemään ni saadaan kunnon kisat aikaseksi. Eihän tällä ilmomäärällä saada kuin muutama erä aikaiseksi ja ei se oikeen passaa kun kyseessä on sentään SC Masters kisa.

281
Onko SC-luokalle tulossa kahdet säännöt? Viralliset ja sarjasäännöt? Jos on, miksi?
Viralliset menee AKK:n sääntökirjaan ja ovat olemassa virallisia kilpailuja varten. esim kansalliset kisat ja ehkä joskus jopa SM kisat.

Sarjasäännöissä voidaan joitan sääntökohtia löysentää tms. tarpeen mukaan. Ajatus on kuitenkin että yksillä säännöillä pärjättäisiin.

282
Miksi noita rajoitetaan? (tai rajoitettaisiin?)
Jonkin näköiset rajat pitää olla ettei mene villiksi länneksi. Tällä hetkellä mennään kovakuorisilla 2S akuilla ilman muita rajoituksia.

Miten akun kapasiteetti voisi tehdä villin lännen?
Sehän on vaan hyvä että kapasiteetti kasvaa -> lisää ajoaikaa
Tällä hetkellä draftissa on tuossa kohdassa 9000 mAh  :wink:
Ei SC sarjaan ole tulossa mitään kovinkaan tiukkoja sääntöjä, tarkoitin vain että sääntöjä pitää olla jotta on jonkinlaiset rajat olemassa.

Tän hetkinen akkusääntö on ollut aivan riittävä, mutta virallisiin sääntöihin lienee paikallaan lisätä vähän tarkemmin pykäliä. Sarjasäännöissä voidaan sitten löysentää rajoituksia tarpeen mukaan.

283
Miksi noita rajoitetaan? (tai rajoitettaisiin?)
Jonkin näköiset rajat pitää olla ettei mene villiksi länneksi. Tällä hetkellä mennään kovakuorisilla 2S akuilla ilman muita rajoituksia.

284
Onko jotain vinkkiä mikä uusi sääntö voisi olla?
Sama kuin maastosarjassa vai väljempi?
Kyllä väljemmällä mennään.

285
Saako käyttää 7200mah akkuja Vaasan kisassa?
SC sarjalla on omat säännöt joten se että Maastosarjassa on tuo 7000 mAh sääntö ei koske SC sarjaa.
Tämän hetkisissä virallisissa säännöissä akkuja ei paljoa ole rajoitettu, mutta työn alla oleviin uusiin virallisiin sääntöihin on tulossa tarkennusta myös akkusääntöön.

286
Moron,

Mitens se kertalisenssiasia on edennyt?
Eli onko niin sanottujen kokeilulisenssien ostaminen
varmistunut, niin että niitä on mahdollista ostaa
myös sellaisten kuskien jotka eivät kuulu AKK:n
alaiseen seuraan?
Tähän olisi hyvä saada varmistus ennenkuin
tekee kisa-anomuksen Vaasan Masterssiin.
Kertalisenssin saa ostettua paikan päältä.

Luopajärven Jussi selvittelee tuota kerhoon kuulumis asiaa, mutta veikkasi ettei se aiheuta ongelmaa. Palaillaan asiaan kunhan saadaan jotain varmaa tietoa asiasta. Kannattaa seurata myös SC Masters:in kilpailukutsua: http://rc10.fi/index.php?topic=77543.0

T:Tero

287
Summer Cupin osalta kesä on nyt sitten ajettu, mutta onneksi kesä kuitenkin jatkuu vielä joten saadaan latailla akkuja vielä monta kertaa ulkosalla ennen kuin siirrytään sisätiloihin.

Koko sarjan ajan radalla ajettiin tiukkoja kisoja ja välillä hampaat irvessäkin mutta korokkeelta tuli alas lähestulkoon vain ja aina hymyileviä naamoja.
Hienoa oli myös nähdä nuorempia kuskeja A-finaaileissa asti, voipi ensi kesänä olla vanhemmilla parroilla vaikeuksia pysyä muutamien junnujen perässä varsinkin nelkuissa. Eeli ja Lauri antoi kovia näyttöjä tulevia koitoksia varten.
Tuupeissa ei ikävä kyllä saatu nuorempia kykyjä kärkikahinoihin mikä harmittaa koska ei Riku ja kumppanit niin nopeita ole etteikö sinne saisi kiilattua väliin nuorilla käsillä ja sopivalla reenillä  :wink:

Raision kisassa eräs pitkän linjan SC kuski sanoi mulle pilke silmäkulmassa jotain tähän suuntaan: "Helppohan tällaista sarjaa on vetää kun on tällaista porukkaa ajamassa". Ja tuohan on aivan totta, eli isot kiitokset kaikille SC kuskeille hienoisti menneestä kesäsarjasta  :cool:

Ja Kiitokset tietysti myös EuroRC:lle joka on tukenut SC sarjaa jo puolentoista vuoden ajan. Tänä kesänä palkinnoiksi jaettiin B-finaalin voittajille kokonaisuudessaan 16 kierrosta Louisen renkaita sekä jokaisessa kilpailussa 40€ lahjakortti junnu tai aloittelija kuskille.

T:Tero

PS. Vaasan SC Masters kisahan ajetaan 24.8 joten kaikki mukaan myös sinne. Vaasan ratahan on yksi Suomen hienoimmista ja siellä kisaamassa olleet tietää että Vaasassa osataan kyllä kisat järjestää.

PS2. Vaikka talveen on vielä reilusti aikaa niin talvisarjan järjestelyt alkaa ainakin jo omassa mielessä välillä käymään. Joten halukkaat kisajärjestäjät ottakaa yhteyttä. Viime talvena sain sellaisen käsityksen että se neljä SC Cupin kisaa ei oikein riittänyt pitkään talveen joten jos lähdetään sillä ajatuksella liikkeelle että ajetaan ensi talvena viisi kisaa jos vain järjestäjiä riittää.

288
Kilpailukutsut / Vs: SC SUMMER CUP IV RAISIO 20.7.2013
« : 13.07.13 - klo: 14.55 »
Aikas vähän on ilmoittautuneita, laittakaas nyt ilmot menemään.

Jeppe, koska ilmoittautuminen menee kiinni ?

289
Tulokset / Vs: Tulokset: SC Summer Cup III Turku 2013
« : 07.07.13 - klo: 00.51 »
Kiitokset kaikille kisailijoille todella rennoista ja hauskoista kisoista  :cool:

Ekaa kertaa kilpailunjohtajana teki mielenkiintoisen lisäsävyksen kisapäivään. Kisat saatiin kuitenkin ajettua läpi ja eikä mitään suurempaa ongelmaa tainut olla. Kiitokset koko TUA:n porukalle, homma toimi hienosti. Toisaalta, näitä SCSC kisoja on niin helppo järjestää, kukaan ei turhista kitise ja jos joku ei toimi niin huumorilla ollaan tupattu niistäkin selviämään. Erityiskiitokset Juizelle joka tuli pikahälytyksellä hoitamaan ajanottoa jotta Jeppe pääsi itsekkin kisaamaan sekä Bjökrmanneille buffasta.

Kisat oli mitä mukavinta kilvanajoa omalla kohdalla. Aluerät meni hämmästyttävän hyvin ja sain parhaan paikan finaaleihin mitä toivoa voi, B-finaalin paalun. A-finaalissa olisi homma mennyt väistelyksi joten B-finaalipaikka oli kisailun kannalta paras näille käsille.

Ja kisailua riittikin. Eka finaali meni puristamiseen ja sen takia aivan katolleen. Mutta muut kolme olikin sitten todella hienoa kisailua. Mikon kanssa väännettiin oikein tosissaan kaikissa kolmessa viimeisessä finaalissa. Sami nappasi kuitenkin kaksi voittoa ja sai niillä ansaitun B-finaalivoiton. Kolmos tila B-finaalissa oli parempi kuin odotin, eikä eroakaan Mikon kakkossijaan jäänyt paljoa, abt 0.4s  :tongue:.

Onnittelut Rikulle ja Tompalle voitoista !

Raisio taitaa jäädä näillä näkymin itellä ajamatta, mutta tarkoitus olisi ehtiä viimeiset finaalit näkemään.

Kiitokset taas tietysti myös EuroRC:lle sarjan tukemisesta !

T:Tero

290
Ensi tiistaina 4.6 taas kerhokisat Jyrkkälässä, aloitellaan noin 17:30 ilmoittautumisella ja yleisellä härdellillä.
Osallistuminen TUA:laisille ilmaista ja muille ratamaksun verran (10€). Vuokrapondereitakin löytyy, vuokra 2€.

Luokkina SC ja M8, mutta muitakin autoja saadaan varmaan mahtumaan mukaan jos tarvista on.
Itse itseäni lainaten muistutetaan että huomenna 18.6 ajetaan viimeiset kerhokisat ennen Turun SC Cupin kisaa. Nyt on siis aivan loistava tilaisuus tulla kokeilemaan mihin korrin vauhti riittää ennen kuin armoton treenaminen alkaa todellista koitoista varten.

291
Eiköhän tonne joku saada koroke avaamaan. Ite oon töissä mut voishan sitä koittaa viimeistään puolilta päivin päästä Jyrkkälään.

Päivitellään tota tietoa kun tarkentuu.

292
Team Losi / Vs: TLR TEN-SCTE 2.0
« : 14.06.13 - klo: 11.36 »
Onko jollain kokemusta mites SCTE 2.0 eroaa 1.0:sta ajettavuudessa tms.

293
On kyllä tarkotus pitää rata auki perjantaina jos vaan keli sen sallii. Tässä oli ny vaan pieni kommunikaatio katkos mun osalta :embarrassed:

294
Kiitokset minultakin järjestäjille, hienosti hoidetut kisat ja loistava rata.
Tuomarointi toimi hyvin vaikka ei paljoa tuomaroitavaa tainut olla. Itselle osui korviin vain varoituksia oikaisuista.
Ajanotostakin tuli ihan mukavasti tilannetietoa erän aikana, kiitos siitä.

Menin jo perjantaina paikalle ajatuksena reenata vähän enemmänkin mutta sade pilasi sen suunnitelman joten oli pakko keskittyä enemmän "mentaalireeniin" radan varrella. Ilta menkin hyvässä seurassa mukavasti pikkuautoista ja paljosta muustakin tursitessa. Kiitokset myös majousmestareille yöpaikasta ja kivan kokoisesta varikkotelttapaikasta.

Jyväskylän kisassa lähdin jo aamusta asti hakemaan hyvää sijoitusta kisassa, mutta ajo meni pilalle liian kovan yrittämisen takia joten tällä kertaa lähdin vain ajelemaan ja pitämää hauskaa radalla ilman suurempaa tavoitetta.
Rento ajaminen tuntui toimivan ihan hyvin ja sain ajettua alkuerät kokonaisuudessaan itselle tosi vähillä kaadoilla, vauhti siitä kyllä kärsi mutta oli paljon mukavampaa ajaa suht ehjiä kierroksia enemmän.
Finaaleissa otin sitten jo ehkä vähän liian varovasti. Taisin nousta jokaisessa finaalierässä muitten ensimmäisten kierrosten kolarointien/kaatojen avulla kolmanelle paikalle, mutta vähitellen siitä sitten valuttiin alaspäin kun muut oli vaan niin paljon nopeampia. Samin ja Lassin-Jussin kanssa saatiin muutamat hyvät väännöt sijoista.

Onnittelut voittajille, Mikko hallitsi tuuppien finaaleja suvereenisti ja Tommi otti tiukoista nelkku finaaleista kolme hienoa voittoa. Tommin, Mikon ja Maxin kova kisailu oli hienoa katsottavaa.

Kiitokset myös EuroRC:lle, meni taas lahjakortti ja renkaat hyvään osoitteseen.

Nostamisesta sen verran että voisi ihan oikeesti jättää autot oman erän jälkeen radan viereen ja siirtyä suoraan nostamaan.
Nostoasentessa on joillain varmasti parannettavaa, joten jokainen voi omalta osaltaan ajatella pystyisikö omaa nostamista jollain tavalla parantamaan.
Se että SC luokka on rento luokka ei tarkoita sitä että nostamisen voi tehdä verkkaisemmin tai huolimattomammin kuin muissa luokissa.

T:Tero

295
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8e tulevana kesänä?
« : 09.06.13 - klo: 14.33 »
Onko Turkulaisilla vielä tietoa tullaanko sc cup kisan yhteydessä ajamaan M8e? Toivottavasti ajetaan! Kivaa oli Jyväskylässä...
Jos aikatauluun sopii niin kyllä M8e ajetaan.

296
Ensi tiistaina 4.6 taas kerhokisat Jyrkkälässä, aloitellaan noin 17:30 ilmoittautumisella ja yleisellä härdellillä.
Osallistuminen TUA:laisille ilmaista ja muille ratamaksun verran (10€). Vuokrapondereitakin löytyy, vuokra 2€.

Luokkina SC ja M8, mutta muitakin autoja saadaan varmaan mahtumaan mukaan jos tarvista on.

297
Aika vähän on vielä ilmoittautumisia, laitelkaapa menemään vaikka heti.

298
Tulokset / Vs: SC SUMMER CUP #1, Jyväskylä
« : 28.05.13 - klo: 09.29 »
Niinkuin muutkin on todenneet niin hyvät oli kisat. Järjestelyt toimi hienosti rentoon Jyväskylän tyyliin ja sama rentous taisi tarttua kisakansaankin. Johanin ottamista kuvista viimeinen kertoo kyllä paljon koko päivästä, rentoa hymyilevää porukkaa auringonpaisteessa.

Oma kisa oli kyllä aika heikko kokonaisuudessaan. Auto toimi ihan hyvin mutta äijä oli kyllä ihan kuutamolla. Kummallisia kämmejä joka erässä ja siihen päälle vielä epätoivoista yritystä paikata niitä kämmenjä kovemmalla vaihdilla näkyy tuloksissa. Ainoa valonpilkahdus omassa suorituksessa oli kahden auton tyylikäs ohitus takahyppyrissä, mutta eipä tuollakaan pitkälle pötkitä. Taitaa totuus olla ettei meikäläisen kannata yrittää edes sinne B-finaalin kärjen vauhtiin, naatiskelee vaan ja väistelee nopeempia :wink:

Mutta todella hieno päivä oli, mukavaa läppää ja pikkuautolla ajoa hienolla radalla.
Onnittelut voittajille ja erityimaininta Joelille hienosta kisasta vaikka kuski kipsissä olikin :grin:

Ja kiitokset EuroRC:lle palkintorenkaista ja lahjakortista.

299
Jatketaan ilmottautumista huomiseen klo 14:00 asti.
Nyt kerkee vielä mattimyöhäisetkin mukaan. Keli näyttäis olevan kohallaan eikä sateen uhkaakaan ole.

Kilpailunumeroita on tälle kesälle varattu 2kpl jokaiselle autolle. Varmaan pärjätään sillä että laittaa yhden tuulilasiin ja toinen jää sitten vielä varalle jos kori menee vaihtoon. Mutta jos näyttää siltä että tarvitaan se toinenkin numerotarra autoon niin hommaillaan lisää noita tarroja.

Nyt rupeaa osallistujamäärät näyttämään oikein hyviltä. Pakko sanoa että tänään on vähän vaikea keskittyä työntekoon, ajatukset karkaa viikonlopun skabaan. Oikein kova into avata ulkokautta, en ole viime sisäkisan jälkeen ajanut metriäkään.
Aika pitkälti samat fiilikset on itellä  :cool:

300
Jyväskylässä oli itelläkin hyvää finaalivääntöä viime vuonna. Samin ja Ilarin kanssa oli hyvää vääntöä ja ratkaisut meni maaliviivalle. Molemmilla kerroilla kävi hirvee mäihä kun sattus se viiminen hyppyhässäkkä menemään putkeen pitkällä hypyllä ja se auttoi ohituksessa. Toisella kerralla taisin mennä katollaan liukuen ponderilinjalle :wink:
Mut eipä taida enää olla jakoa noitten kavereitten vauhtiin jos vauhdit pysyy samana kun talvella.

Rikulla ja Mirolla ei paljoa eroa jäänyt. Mun ja Ilarin ero oli selkeästi isompi...
SC2-10 A-final Heat 3
Riku 9 5:02.982 (1)
Miro 9 5:03.093 (2)

SC4-10 B-final Heat 3
Tero 9 5:05.895 (2)
Ilari 9 5:06.142 (3)

Tiukkoja vääntöjä  :grin: Tähdätään samanlaiseen kisailun myös tänä vuonna

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 17