301
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 12.12.13 - klo: 23.26 »
Arvaa palauttaisinko? On se kyllä hieno. Keskipanssari kruunaa koko projektin. Eipä tuo Y kirjain näyttänyt nokkiinsa ottavan taitoksesta.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Onko juotostinat miten muuttunut laadultaan vuosien aikana?
Huomasin vain että käyttämässäni rullassa lukee west germany ja jotain saksaa.
Kun laittaa säilytykseen NiMH akut niin kannattaako ne ensin ladata täyteen?
Miten on. Kummat kannattaa tehdä renkaisiin, piikit vai ketjut? lueskelin kyllä aikasempia postauksia mutta mielipiteet vaihteli niin paljon ettei Erkkikään ottanut selvää. Renkaina toimii tollaset Infernon vakio renkaat, kuvio melkein sama http://www.redrc.net/wp-content/uploads/2011/06/Kyosho-Inferno-ST-Neo-suspension.jpg
Ajohan tapahtuis auratulla/auraamattomalla parkkipaikalla. Piikkejä olen kyllä miettinyt mutta kun tahtoo noista renkaista nousta harjalle nuo keskikohdat kun kaasua antaa reilusti, että häviäiskö pito sen myötä?
Muutenkin luin että piikit rasittavat esim. voimansiirtoa, tuntuu nytkin jo antavan periks teräs osat.
Jollet ole vielä kerennyt niin moottori kannattaa suunnata muutama aste ylöspäin, jotta saa paremmin pitoa? En tiedä tiesitkö jo tämän, mutta siinä kuitenkin pieni vinkki.
osaako kukaan sanoa mikä on kruiserissa sen pienemmän ketjupyörän reiän halkaisija ja mikä on sen navan halkaisija päältä? Tässä mietin koneistusvaroja, auto on tilattu mutta modaukset jo mielessä
Miten saisin polttis-autoni käyntiin kun siinä on oikeasti ez-startti eli laitetaan nappiapainamalla kapulasta käyntiin, hehkuu samalla myös. Niin miten saan käyntiin kun kapula on vasta postissa tulossa ja ei ole vetostarttia eikä erillistä hehkua Vinkkejä!