331
Kyosho / Vs: Kyosho DRX Subaru -08
« : 07.03.10 - klo: 09.24 »
Ei ole hajonnut ei. Ohjaukseen liittyvää "vikaa" on ainoastaan kun ohjaus jäätyy :D
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Osaisiko joku vastata seuraavanlaiseen ongelmaan. Kun sekä radiossa että autossa on sähköt päällä saa sekä ohjauksen servo että kaasun/jarrun servo ilmeisesti jotakin häiriösignaalia. Häiriö voimistuu mitä kauemmaksi lähettimen vie, aivan auton vieressä häiriöitä ei ole. Paristot ovat uudet molemmissa päissä. Pieni nykiminen ei varmaankaan haittaisi, mutta nyt ohjausservo kääntää renkainta ääriasennosta toiseen kun etäisyys on yli 7 metriä. Jos lähettimen sammuttaa, loppuvat "häiriöt" välittömästi vaikka autoon jääkin sähköt päälle. Onko tämä normaalia? Mistähän päästä mahdollista vikaa voisi alkaa etsimään?Oletkos justiinsa ajellut sillä? Kaverilla fazerissa samantyylinen ongelma, mutta se vain ottaa huonommin mm. liikkeet (eli kauempana ei ottanut heti käskyjä). Voi olla että jokin on sitten väärin auton elektroniikassa.
Autona on Kyosho DRX Citroen (sama tekniikka kuin Subaru -versiossa), radiona on Kyoshon Perfex KT-6 ja auton päässä on mallin vakiokomponentit.
Kaasuservo tilttasi pari kertaa, joten vaihdoin vanhasta Puretenistä toisen Perfexin servon tilalle. Servo hyppäsi tyystin pois alueeltaan.. Lumella ajettaessa noi perusservot tuppaa hörppimään hieman vettä sisäänsä.
Vaihdoin autooni Kyosho DRT:n renkaat.. pitoa löytyy enemmän, mutta koska renkaiden halkaisija on isompi joutuu koria hieman muokkaamaan.
Kovalla pakkasella auto ei meinaa startata ulkona.. sisälle kun vie, niin tämä ongelma poistuu. Käynnissä pysyy kylläkin pakkasella.
En oikee tajunnu sun kaikkii puheit, mutta kyl mun on toiminu ihan hyvin -20 asteessa(mökki keski-suomes).Mjoo eli ihan hyvä sitten, kestää sentään tuon varkaudenkin lämpötilat.
Osta suosiolla vastariakku ja siihen laturi, paitsi jos on jo laturi. Tää akku kannattaa ostaa.Mitenkäs tuo pärjää itä-suomen "arktisissa" oloissa (päivittäistä ajua vaikka missä pakkasessa vaan, jos starttaa) ja kuinka pitkään lataa?
Mul ei oo lähteny mikää irti mun koneest.Mutta kone itse irronnut? :D Noei.
Mjoo, pitäs jossain vaiheessa käydä kaupasta.Kerrankin ajoin yli tankillisen ilman vikoja. Mutta yllätyin, kun putki oli periaatteessa irronnut. Kun siellä moottorissa on ne ruuvit jotka pitää, niin toinen oli irronnut ITSESTÄÄN O_o
Polttiksis saa olla melkee joka ruuvvis vähän ruuvvi lukitetta jos haluu auton pysyvän kasas....
Laitoin siihen jugurtti purkin ja sopi hyvin en oo kyl päässy viel ajamaan. kuuluuko kyosho DRX:ÄN jarruttaa kaikilla renkailla???Mulla jarraa vaa takarenkaat.Sen pitäisi jarruttaa kaikilla renkailla, mutta tuo on säädettävissä. Siinä kun on ne jarrupalat ja se servon osa joka jarruttaa, niin siinä on nuppi josta voi vääntää.
No jos se on kyosho DRX:än perus suodatin.No sepäs sattui. Siihen voi laittaa juuri tuollaisen pienen jugurttipurkin kiinni.
Saako se silti ilmaa riittävästi?Uskon niin tosiaan. Jos jää väljäksi (joka on siis ihan hyvä) niin silloinhan se on hyvä. Ja riippuu tietysti suodattimen mallista/ulkomuodosta.
Voiko ilman suodattimen suojata jotenki, ettei sinne mene vettä/lunta?Siihen kannattaa laittaa jokin purkki/jugurttipurkki joka sopii suodattimeen ja esimerkiksi kuminauhoilla kiinni.
Kuinkas hyvin nämä Kyosho DST, DBX, DRX, DRT toimii talvella? Kuinka hyvin kestää yms...?Minulla ei ole erityisempää ongelmaa, ainoastaan hyytyy kovilla pakkasilla.
tossa onkin haastetta tekis sellasen jarrun että se on yhteydessä säätimeen siten että tavallaan kun painat kaasua se on sama kun painat liipasinta ittees päin ja kun painat jarrua niin se on sama kun liipasimesta työnnät pois päin.
ps:toihan toimis silleinkin että laittais vaan jotkut ohkaset vaijerit polkimista kassu/jarru liipasimelle että kun painat kaasua liipasin menee taakse ja kun painat jarrua se menee eteenpän mutta ratti on aika iso ongelnma
Tuossa on kyllä ideaa Lisäfiilistä tuollaJoo, jotain tuon tyylistä ajattelin. Tuohon ratti ja polkimet kiinni ja sitten ohjausta tekemään :D
Niimpäniin... Starttinaru otti ja katkes Ei liene vaikea vaihtaaKuulin ja itsekin testasin, kannattaa laittaa naruksi vaikka sälekaihtimen naru, jossei muuta ole :F ja se jousi on ärsyttävä.
Ota vetostartti irti. Sitten jätä se onewaylaakeri siihen tappiin kiinni. Sitten pidä kiinni vauhtipyörästä, ja pyöritä sitä laakeria, ja jos se luistaa, niin vika on siinä. -SamiHetkinen, mitenkäs tuo luisto? En vain nyt saa muistettua mitenkä se luistaa (tai mitä se tarkoittaa) ja muutenkin päivä ollu vähän "hajamielinen".
Uskonpa, että se vika on tossa vetokäynnistimessä. Onewaylaakeri rikki ? -SamiJoo, sitä ehkä minäkin epäilen kun katselin tänään.