Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ylikar-h

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 25
541
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 05.02.14 - klo: 15.22 »
Tossa E MINI:ssä ei näköjään ole erillisiä jarruja.
Aiheuttaakohan lämpöongelmia ku moottorilla joutuu jarrutteleemaan?
Siinä pitäis saada toi jarrutusenergia talteen :wink:

Laitoin tilaukseen : http://rc-car-online.de/shop/en/products/y1129-y1129-mecatech-hydraulic-brake-expert-set.html
Pitäisi sopia E Miniin suoraan.

542
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 01.02.14 - klo: 17.45 »
Siis , onko ne 3 S akut kytketyy sarjaan vai rinnan...tosiaan 73 kuulostaa vähältä, jos sarjaan ?

543
Bensa-autot / Vs: LOSI 5IVE MINI WRC 4WD RALLY
« : 31.01.14 - klo: 16.58 »
Suomalainen liike oletti toimitus ajankohdaksi toukokuun .

544
Bensa-autot / Vs: LOSI 5IVE MINI WRC 4WD RALLY
« : 30.01.14 - klo: 19.13 »
Epävirallisesti hinta tullee Suomen markkinoilla olemaan  n. 2100 e... :wink:

545
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 29.01.14 - klo: 10.24 »
Sähkömini painaa 8,2 kg ilman akkuja.

546
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 28.01.14 - klo: 20.00 »
Jep..sieltä ostin, hyllyllä on valmiina kyllä 8 s säädin, mutta kokeillaan nyt ensin vakio 6 s säätimellä.

547
Bensa-autot / Vs: FG Mini Challenge 4WD
« : 28.01.14 - klo: 19.52 »
Tuli tässä hankittua sähkömini viikko pari sitten..miten pärjäisi  tällä sähköhimmelillä bensahirmujen seassa ??
En ole vielä metriäkään kokeillut liikkuvuutta..?

548
Yleinen keskustelu / Vs: Telemetria
« : 08.01.14 - klo: 21.12 »
Olen yrittänyt vaihtaa Spektrumin telemetria yksikön näyttämään kierrosluvun sijasta auton nopeutta, ohjeissa sanotaan, että "roll out"  yksiköksi laitetaan auton kulkema matka tuumina yhden rattaan kierroksen aikana, eli tässä autossa 3,9 tuumaa.
Mutta nopeus ei ole mitenkään realistinen tälläisellä roll out arvolla.
Onko joku onnistunut saamaan realistisen nopeuden näyttöön  joko maileina tai km / h ?
Onko ne kierrosluvut susta paikkansa pitäviä ?

No ainakin lähempänä totuutta...

549
Yleinen keskustelu / Vs: Telemetria
« : 08.01.14 - klo: 20.27 »
Olen yrittänyt vaihtaa Spektrumin telemetria yksikön näyttämään kierrosluvun sijasta auton nopeutta, ohjeissa sanotaan, että "roll out"  yksiköksi laitetaan auton kulkema matka tuumina yhden rattaan kierroksen aikana, eli tässä autossa 3,9 tuumaa.
Mutta nopeus ei ole mitenkään realistinen tälläisellä roll out arvolla.
Onko joku onnistunut saamaan realistisen nopeuden näyttöön  joko maileina tai km / h ?

550
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 06.01.14 - klo: 21.35 »
Alkaa olla aika vaarallisia nopeuksia, jos yleisillä paikoilla ajatte , viime kesänä Kemorassa ajoin DBX ja 6 s 115 km / h, ja varaa olisi ollut, mutta kun lentoon yritti..minulla olisi hyllyllä 8 s säädin, mutta mikä  moottori Scorpioniin..??

Minälainen 8s säädin sulla on? Ameriikan isotpojat ajelee yli 200km/h 8s akuilla  :police: Ois aika hurjaa kokeilla!

Se mun säädin on Toro EX 8S LiPo 34V MAX

551
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 06.01.14 - klo: 21.32 »
http://www.kershawdesigns.com/PinionsMod1.htm

Sieltä 8mm pinioneita. Kemoralla on hyvä testata, sielläkin on aikoja jolloin 1/1 kapistukset ei ole edessä.

Kappas vain..löytyy näköjään valmiina oikealla mod luvulla.
Viime kesänä ainakin isot himmelit lopetti Kemoralla klo 20,00 ...sen jälkeen oli hyvä testata, ei ainakaan kukaan tullut kieltämään.

552
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 06.01.14 - klo: 20.59 »
Ongelmaksi voi tulla tolla moottorilla se, että löytää pinionin,  jolla oikea mod luku ,  kun moottorissa on 8 mm akseli ?
Tietysti voi yrittää tehdä se  5 mm pinionista..

553
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
« : 06.01.14 - klo: 20.38 »
Alkaa olla aika vaarallisia nopeuksia, jos yleisillä paikoilla ajatte , viime kesänä Kemorassa ajoin DBX ja 6 s 115 km / h, ja varaa olisi ollut, mutta kun lentoon yritti..minulla olisi hyllyllä 8 s säädin, mutta mikä  moottori Scorpioniin..??

554
Mistä löytyisi kestävempi servo 1/16 Traxxas Rallyyn, eli korvaava miniservo metalli rattailla, tuntuu, että tämä Traxxas 2080 servo aikas heppoinen..

555
Hämmästyttää kummastuttaa suomalaisten  rc-liikkeiden, ainakin joidenkin, välinpitämättömyys vastata sähköpostiviesteihin.
Jos on potenttiaalinen ostaja ja tuote n. 1000 e arvoinen, (- ja ostanut aikaisemminkin todella paljon samasta liikkeestä ) niin luulisi olevan kiinnostusta hoitaa asiakassuhteita , eikä odotuttaa päivätolkulla vastausta.
Sitten vielä ihmetellään, kun tilataan ulkomailta, yleensä olen saanut todella nopeasti vastaukset ulkomaisista liikkeistä.

556
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 27.12.13 - klo: 21.29 »
JariV puhuu asiaa. Mullakin pahimmillaan ollut 3 bensa-autoa ja 6 sähkökikotinta kierrossa ja voin tunnustaa että ainakaan perheellisen aika ei riitä kaikkien ylläpitoon.

Mutta kyllä 2 bensa-autoa vielä on ihan kohtuullinen harrastemäärä.
Minulla 4 bensa-autoa ja 15 sähköautoa 1/16- 1/5...ja kun mielenkiinto yhteen loppuu..laittaa sen seisontaan hetkeksi ..ja jatkaa toisen rakentelua..silloin mielenkiintoa riittää,  kun ei takerru yhteen...kahteen autoon ja jos ne vielä eroaa toisistaan...eli bensa / sähkö..crawler / rata jne..

557
Yleinen keskustelu / Vs: Gyro auton ohjauksessa...
« : 14.12.13 - klo: 07.37 »
Minulla Futaban gyron kanssa ongelma: Laite sinänsä toimii, mutta pyörien kääntösäde pienenee paljon gyron ollessa kiinni, vaikka säädät  maximiin. Onko kaikissa gyroissa sama ilmiö, vai vaatiiko Futaban gyro Futaban lähettimen ?

558
Vapaa keskustelu / Vs: Jenkki autot/ Amerikan raudat.
« : 08.12.13 - klo: 22.06 »
Tallista löytyy kesäauto Mustang GT 4,6 GT V8 vm 2002

559
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 24.11.13 - klo: 19.29 »
Tyhmä kysymys ehkä, mutta onhan pinjonin mod. luku varmasti oikea ?

560
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 17.11.13 - klo: 12.25 »
Tilailemassa uutta MCD X4 Rallya, RTR Sport-versiona, onko kenelläkään kokemusta tälläisen Sport-version muuttamisesta myöhemmin Competition-malliksi, onnistuuko helposti, vai onko niin eri rakenteet, että menee uusiksi käytännössä koko auto...?
Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä Sport-versiosta vai kannattaako hankkia heti Competition..auto tulisi kuitenkin pelkästään hauskanpitoon, ei kilpailu tarkoitukseen.

561
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 07.09.13 - klo: 07.47 »
Itsellä useampia DRX ja yksi DBX , ja rutinoita ei missään...ja uskon  nopariongelman johtuvan 3 lipolla siitä, että tuuletin lakkaa toimimasta , esim kivien takia, ja se polttaa noparin.
Itse olen suojannut noparin ja se on hyvin kestänyt 3 s lipon. ( laittanut myös ylimääräisen tuulettimen moottorille )
Ainut ongelma on ollut, että kun olen ajanut 6 s lipoilla (-sähköt vaihdettu), voimansiirto ei pysy kuosissa, mutta se ei enää ole auton vika. :grin:
Yllättävän hyvin kestää kuitenkin 6 s lipon.. :shocked:

562
On vaan ihme että mulle ei tule vahvistussähköpostia? Osoite on varmasti oikea, mutta ei näy eikä kuulu. Mitähän mä teen nyt väärin?

Teetkö rekisteröintiä I phonella vai tietokoneella ?

563
Heh,jos mulla auto olisi olis helppo mennä kemoralle kun rata 25km päässä  :laugh: no voishan sinne mennä vaikka joskus scorpionillakin :D
[/quote]

Muista, että vasta illalla myöhään, klo 20, 00 saakka siellä liikkuu isot  himmelit.

564
I phonella tein, sieltä se löytyy suoraan.
Ongelma oli vain se, kun en heti tajunnut mennä sähköpostiin ja napauttaa sieltä sitä sähköpostin linkkiä.


565
Pienenä vinkkinä, kun saat rajoitukset pois, rata pitää olla todella tasainen, pienetkin kivet radalta pois, ei tarvi isoa kiveä, kun auto muuttuu leijaksi (kokemusta on).
Ja se etusiipi kannattaa vaihtaa ehdottomasti siihen isompaan, mikä tulee auton mukana.
Ainut paikka missä olen pystynyt ajamaan yli 150 nopeuksia on Kemoran moottoriradan pääsuora.
Olisi vielä tarkoitus kokeilla 8 s lipolla , jos saisi 200 km/h rikki  :laugh:

566
Ok! Kiitos! Joo olen rekisteröinyt tuotteen, mutta en ole saanut sähköpostiini kuittausta. Johtunee siis varmaan siitä. Seillä oli Traxxasin sivuilla joku maininta jostain  niiden omien sivujen päivityksistä, eli saattaa olla jotain katkoksia siellä päässä...Pitää odotella, olis vaan kiva saada kokeilla auton nopeuksia :)

Kokeile rekisteröityä uudestaan ja varmista , että sähköpostiosoitteesi on oikein...se päivitysmaininta siellä on ollut pitkään...ja siinä sähköpostissa on linkki, mitä sinun pitää klikata, että saat "nopeusrajoituksen" poistumaan.

Yritän löytää sen youtuben videon..missä se osuu ajajaan, katselin sitä joskus vuosi sitten...se oli kuvattu muistaakseni kahdellakin  eri kameralla...

567
Kyllä rattaita joutuu vaihtamaan...mutta kokeile nyt ensin ilman rattaiden vaihtoa...liikkuu kyllä tarpeeksi...kunhan saat Traxxasilta sen "kuittauksen"...haluavat siten vapautua vastuusta...siinähän on kaikenlaista "hyväksyntää"...
Ja tarpeeksi tilaa ympärille...netissähän on video, missä ajajalta katkeaa jalka, kun "mopo"  karkaa käsistä

568
Ei niillä numeroilla ole merkitystä, laitat jotain numeroja.. ( -ainakaan minun rekisteröinnissä )
Oletko käynyt sähköpostissasi  hyväksymässä sinne lähetetyn vahvistuksen..se luultavasti tekemättä...etkä pääse eteenpäin..?

569
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 12.08.13 - klo: 21.35 »
Minulle tulossa 8 S säädin, mutta moottori hakusessa ..?

Saako tuollaisen 8s akun Infernoon ängettyä? Eikös se ole jo melkonen jööti?

Kaksi 4 S sarjaan...tiukkaa tekee, mutta eiköhän se jotenkin mahdu.., enempi mietityttää painojakauma ?

570
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 12.08.13 - klo: 21.22 »
Minulle tulossa 8 S säädin, mutta moottori hakusessa ..?

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 25